Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

thinkso schreef op 19-08-2025 om 22:06:

De man bij Ingrid lijkt wel een match. Wel zou ik me toch afvragen waarom Eric drie keer getrouwd is geweest

Ja dat viel mij ook op! Ingrid wordt er prompt minder zeikerig en minder irritant van! Ze lijkt het leuk met hem te hebben.

Ik moet nog even verder over Dick zeuren want ik erger me inmiddels behoorlijk aan hem met zijn besluiteloosheid. Echt iedereen naar huis sturen en nog ff lekker single blijven want dit gaat hem echt niet worden... (en ik zou echt geen zin hebben in iemand die niet weet wat hij wil dus waarom al die dames blijven komen en Moniek ook blijft, ik niet snap niet, ik zou de eer aan mezelf houden maar goed)

Wat betreft Silwia snap ik mijn twijfel ineens; ik denk dat ze het allemaal wel leuk vindt, aandacht en een rijke man die helemaal hoteldebotel van haar is maar ik vraag me af of het wel wederzijds is...

Dolfje:   

Lexus schreef op 19-08-2025 om 19:44:

[..]

Nou zeker, en als hij nou zelf zo'n fotomodel was... Tragisch gebeuren vind ik dat: rijk lijkende man valt voor uiterlijk van meisje dat hem in de pocket denkt te hebben met sexy moves. Daarover gesproken: ik heb op Taekwando en Kickboksen gezeten en die kick van haar was echt he-le-maal fout uitgevoerd. Zonder kracht, wel hoog maar op een manier dat ze zichzelf bijna onderuit schopte. Enfin misschien was het ook wel door de productie verzonnen...

Met Karine leek hij best een klik te hebben maar hij gaat voor het uiterlijk. En op den duur is er kans op dat dat ook weer tragisch voor zo'n Sylwia is (denk ik dan) want dan baalt ze weer dat hij haar mooie innerlijk niet ziet.

Dat vond ik ook

Ik denk dat er geen op den duur zal zijn.... die 2 passen totaal niet bij elkaar.

Dolfje schreef op 19-08-2025 om 22:07:

Heeft Petra maar 1 stel kleren? Altijd dat zwarte sportvest en een vreemd zittende witte joggingbroek ( waarvan ik nu ook zie dat ze ook een kort model heeft).

Hoe kom je daar nou bij? Ze heeft ook nog 'n wit jasje die ze de eerste 20 afleveringen heeft gedragen, deze is pas 'n keer of 15 afleveringen voorbij gekomen 

Lexus schreef op 19-08-2025 om 19:44:

[..]

Nou zeker, en als hij nou zelf zo'n fotomodel was... Tragisch gebeuren vind ik dat: rijk lijkende man valt voor uiterlijk van meisje dat hem in de pocket denkt te hebben met sexy moves. Daarover gesproken: ik heb op Taekwando en Kickboksen gezeten en die kick van haar was echt he-le-maal fout uitgevoerd. Zonder kracht, wel hoog maar op een manier dat ze zichzelf bijna onderuit schopte. Enfin misschien was het ook wel door de productie verzonnen...

Met Karine leek hij best een klik te hebben maar hij gaat voor het uiterlijk. En op den duur is er kans op dat dat ook weer tragisch voor zo'n Sylwia is (denk ik dan) want dan baalt ze weer dat hij haar mooie innerlijk niet ziet.

Die ‘sportles’ was vermakelijk, vooral die schop! Ik heb ze erg weinig goed zien uitvoeren. Dat zie je wel vaker, maar zij was een soort ‘les’ aan het geven. 

Nu hebben we kans op twee matches op Lesbos. Dat zou de productie fantastisch vinden. 

Edit: 3 zelfs.

Ik begin wel een beetje medelijden met Dick te krijgen. Hij is inmiddels de kluts kwijt en er komen nog meer vrouwen.

We zien ineens een nieuwe Ingrid. 
Fijn om te zien.

Wat stelde Petra zich ineens aan met haar; hier heb ik geen zin in hoor! 
En zeggen dat ze al die rare woorden in de keuken zo ordinair vindt.. Om vlak daarna die nieuwe vrouw al meteen vast te pakken tijdens het dansen en zeggen dat ze zulke mooie ogen heeft 
Van mij mag ze snel naar huis! 

Ugh en Illya.. Ik vind hem een beetje viezig worden. Zo oppervlakkig! 
En hij heeft echt gekke trekjes met zijn mond. Loopt soms te happen als een vis op het droge ofzo, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen  Als hij een grapje maakt of iets 'stouts' zegt doet hij dat.
Maar ik erger me aan alles bij hem. Ik vond hem met Karine juist wat leuker worden.
Volgens mij is hij totaal verblind en gaat hij nog wel spijt krijgen

Dick ook irritant met zijn getwijfel.
Jeetje.. er zijn echt weinig leuke mensen/ontwikkelingen!
Ingrid is wel echt leuker aan het worden en lijkt te ontspannen. Hopelijk zet dat zo door   En die hond   

Sylwia bij Illya :  kapster?  ex-fotomodel?   Ik vind beide termen niet bij haar passen. Hoe komt zij in dit programma terecht? Verstaat en spreekt slecht Nederlands.

Dick :  altijd  met  zijn ' mooie vrouw, mooie ogen'.  Geen fysieke klik.  Hij mist lichamelijk iets, denk ik.  Straks kan hij geen enkele reden bedenken om iemand weg te sturen.

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2025 om 01:25:

Ugh en Illya.. Ik vind hem een beetje viezig worden. Zo oppervlakkig!
En hij heeft echt gekke trekjes met zijn mond. Loopt soms te happen als een vis op het droge ofzo, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen Als hij een grapje maakt of iets 'stouts' zegt doet hij dat.
Maar ik erger me aan alles bij hem. Ik vond hem met Karine juist wat leuker worden.
Volgens mij is hij totaal verblind en gaat hij nog wel spijt krijgen

Oeh ja die man! Hij is het roze fotomodel te pas en te onpas op haar mond aan het zoenen en zo te zien aan haar reacties vindt zij dat te snel gaan. Alleen heeft hij dat niet door, totaal verblind inderdaad. Ben benieuwd wanneer zij hem dumpt. 

Yumi schreef op 19-08-2025 om 23:12:

[..]

Hoe kom je daar nou bij? Ze heeft ook nog 'n wit jasje die ze de eerste 20 afleveringen heeft gedragen, deze is pas 'n keer of 15 afleveringen voorbij gekomen

dat was ik alweer vergeten 

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2025 om 01:18:

En zeggen dat ze al die rare woorden in de keuken zo ordinair vindt.. Om vlak daarna die nieuwe vrouw al meteen vast te pakken tijdens het dansen en zeggen dat ze zulke mooie ogen heeft

Petra is zuur geworden omdat ze niet de aandacht van Pettera krijgt die ze had verwacht denk ik.

HAHA!wait..what schreef op 20-08-2025 om 01:18:

Dat dansen . Ze zat zowat aan haar bips 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.