Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Meesje schreef op 18-08-2025 om 22:20:

[..]

Het zou mij niet storen als hij hem anders had 'ingekleed'. "Ik maak een lekker makkelijke pasta" zou op mij heel anders overkomen. Een wat bescheidener opstelling. Maar tegelijk past dat ook niet bij die man. Dit paste op zich wel. Dus als ze op hem valt hoort dit er ook wel bij. Kijk, lekker biefstuk! Ik kook heel graag! En dan een knakworst serveren. Zoiets.

Dat de man niet een gazon wilde omspitten in de regen snapte ik dan weer wel. Begreep niet wat Eveline daar nu zo erg aan vond? En ze buigt voorover om een kus te geven en schrikt dan dat ie een kus geeft. Eh, juist.

Mij ook niet  totaal niet. En ja zelf pesto maken is lekkerder, big deal... Ze doet lekker moeilijk... Net als Dick. Die ik ook niet zo leuk meer vind met zn kleutergedrag. En Illya moet knopen door gaan hakken want hij heeft duidelijk een voorkeur. Iets met Kariné aan het lijntje houden...

ik erger me aan die houding van Illya, met zijn hoofd zo naar voren. Loop/zit/doe normaal, dit maakt hem nóg onaantrekkelijker...

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2025 om 07:13:

[..]

Er zijn ook gasten die wijn meenemen naar Frankrijk of Italië!

Dat is ook waar

Widajo schreef op 19-08-2025 om 09:46:

ik erger me aan die houding van Illya, met zijn hoofd zo naar voren. Loop/zit/doe normaal, dit maakt hem nóg onaantrekkelijker...

Oww ik erger me aan foutere dingen bij hem; zn mond en zn accent...

Meesje schreef op 18-08-2025 om 22:20:

[..]

Het zou mij niet storen als hij hem anders had 'ingekleed'. "Ik maak een lekker makkelijke pasta" zou op mij heel anders overkomen. Een wat bescheidener opstelling. Maar tegelijk past dat ook niet bij die man. Dit paste op zich wel. Dus als ze op hem valt hoort dit er ook wel bij. Kijk, lekker biefstuk! Ik kook heel graag! En dan een knakworst serveren. Zoiets.

Eens! Niet vragen " hou je van carbonara" en dan met iets totaal anders komen. En dan met een pot saus en pesto uit een potje, in Italië.  

Het accent van Ilya vind ik wel grappig maar dat is dan ook het enige.

MissHolmes schreef op 19-08-2025 om 16:51:

[..]

Oww ik erger me aan foutere dingen bij hem; zn mond en zn accent...

Ik ook, het vergelijken van de vrouwen tijdens het sporten, in de strakke kleding 

Yumi schreef op 19-08-2025 om 19:02:

[..]

Ik ook, het vergelijken van de vrouwen tijdens het sporten, in de strakke kleding

Ohh ja verschrikkelijk...oppervlakkige gast..Ik vond dat zo fout dat ik dat verdrongen heb... 

[..]

Nou zeker, en als hij nou zelf zo'n fotomodel was... Tragisch gebeuren vind ik dat: rijk lijkende man valt voor uiterlijk van meisje dat hem in de pocket denkt te hebben met sexy moves. Daarover gesproken: ik heb op Taekwando en Kickboksen gezeten en die kick van haar was echt he-le-maal fout uitgevoerd. Zonder kracht, wel hoog maar op een manier dat ze zichzelf bijna onderuit schopte. Enfin misschien was het ook wel door de productie verzonnen...

Met Karine leek hij best een klik te hebben maar hij gaat voor het uiterlijk. En op den duur is er kans op dat dat ook weer tragisch voor zo'n Sylwia is (denk ik dan) want dan baalt ze weer dat hij haar mooie innerlijk niet ziet. 

Lexus schreef op 19-08-2025 om 19:44:

[..]

en die kick van haar was echt he-le-maal fout uitgevoerd. Zonder kracht, wel hoog maar op een manier dat ze zichzelf bijna onderuit schopte. Enfin misschien was het ook wel door de productie verzonnen...

Het leek nergens op 

[..]

Ja vreselijk! Lekker oppervlakkig. Maar vrouwen die op zijn kasteel en auto vallen zijn ook niet echt diepgaand

Leuk, een nieuwe vrouw erbij op Lesbos. Kan iig Petra weg, dat gaat nooit werken, voor beide Petra's niet. 

Widajo schreef op 19-08-2025 om 20:39:

[..]

Ja vreselijk! Lekker oppervlakkig. Maar vrouwen die op zijn kasteel en auto vallen zijn ook niet echt diepgaand

Nee dat past ook wel bij hem... En die Silwia, ik weet het niet... er is iets vreemds aan haar, er klopt iets niet maar ik weet nog ff niet wat....
En Dick geeft toe dat hij niet weet wat hij wil hoor...Had ik al drie weken door maar goed ik ben natuurlijk een ouwe muts als veertig plusser vergeleken met die kleuter  hem 

Petra 2 leek me eerst wel leuk maar die zit zich alleen maar te ergeren aan de rest, die mag wat mij betreft weg, stuk chagerijn... 

Nogmaals dit is pas mijn 1e (en mogelijk ook meteen laatste...  ) seizoen, ik zet door want ik ben te nieuwsgierig maar erg spannend vind ik het niet... (dit topic is trouwens wel heel erg fijn want je kunt gelijk je irritaties kwijt...)

De man bij Ingrid lijkt wel een match. Wel zou ik me toch afvragen waarom Eric drie keer getrouwd is geweest

Heeft Petra maar 1 stel kleren? Altijd dat zwarte sportvest en een vreemd zittende witte joggingbroek ( waarvan ik nu ook zie dat ze ook een kort model heeft).

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.