Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Eerdere seizoenen waren wel veel leuker. Tot nu toe weinig echt heel memorabele momenten vind ik.

Tortellini met gegrilde groenten, kip, pesto en roomsaus. Hoezo pasta carbonara?

en die reactie op het grillen/bakken van de groenten

Tja was bepaald geen pasta carbonara maar mij stoorde dat niet zo... hij houdt in ieder geval van koken en dat vind ik leuk. Ik vind dat Eveline een beetje zeurderig wordt. Ze is wel erg kritisch in mijn opinie en ze legt op elke slak een zoutje en dat vind ik irritant.
En Dick, pfffffffff......  Hoeveel dames moeten er nog komen die hij eerst wel leuk vindt. 'Oww toch niet. Hey leuk een nieuwe, nou die is aantrekkelijk zeg, en spontaan zeg! Oww ik twijfel toch hoor...' Ik begin hem een kleuter te vinden en ik word moe van hem. 

En Illya heeft zijn keuze wel gemaakt, ik snap niet dat ie Kariné niet naar huis stuurt maar aan het lijntje houdt terwijl hij duidelijk een voorkeur heeft.

MissHolmes schreef op 18-08-2025 om 22:11:

Tja was bepaald geen pasta carbonara maar mij stoorde dat niet zo... hij houdt in ieder geval van koken en dat vind ik leuk. Ik vind dat Eveline een beetje zeurderig wordt. Ze is wel erg kritisch in mijn opinie en ze legt op elke slak een zoutje en dat vind ik irritant. En Dick, pfffffffff......

Helemaal mee eens!

MissHolmes schreef op 18-08-2025 om 22:11:

Tja was bepaald geen pasta carbonara maar mij stoorde dat niet zo... hij houdt in ieder geval van koken en dat vind ik leuk. Ik vind dat Eveline een beetje zeurderig wordt. Ze is wel erg kritisch in mijn opinie en ze legt op elke slak een zoutje en dat vind ik irritant. En Dick, pfffffffff......

Het zou mij niet storen als hij hem anders had 'ingekleed'. "Ik maak een lekker makkelijke pasta" zou op mij heel anders overkomen. Een wat bescheidener opstelling. Maar tegelijk past dat ook niet bij die man. Dit paste op zich wel. Dus als ze op hem valt hoort dit er ook wel bij.  Kijk, lekker biefstuk! Ik kook heel graag! En dan een knakworst serveren. Zoiets.

Dat de man niet een gazon wilde omspitten in de regen snapte ik dan weer wel. Begreep niet wat Eveline daar nu zo erg aan vond? En ze buigt voorover om een kus te geven en schrikt dan dat ie een kus geeft. Eh, juist. 

Bij het klusmoment kreeg ik Ingrid-vibes.

Petra is al zolang samen met Lieske en Petra. Ik denk dat ze het vandaag goed omschreef, de een vind ze aantrekkelijk, met de ander heeft ze een betere klik. 
Ik  ben heel benieuwd wat vrouw nummer drie met zich meebrengt. Die maakt zeker nog kans.

Zei vorige week al, dat ik die snelle verliefdheid van Eveline aan de emotionele dagen wijt en dat het niet goed zou gaan. Maar de manier waarop ze nu op hem reageert? Na die mislukte border met het hart, lijkt het alsof hij niks meer goed kan doen.
Ik begrijp haar verbazing om een potje carbonara en pesto mee te nemen naar Italië, naar Suriname neem je ook geen Knorr wereldgerechten, roti mee 

Illya is er wel uit. Ik verwacht niks duurzaams. 

Yumi schreef op 18-08-2025 om 23:14:

naar Suriname neem je ook geen Knorr wereldgerechten, roti mee

Ik denk dat een jongere vrouw wel beter bij Dick past. En deze nieuwe dame schroomt het initiatief niet, verwacht ik.

Binnenkort te zien bij B&B Vol Liefde: Dicks jungle tour!

Meesje schreef op 18-08-2025 om 22:00:

Tortellini met gegrilde groenten, kip, pesto en roomsaus. Hoezo pasta carbonara?

Nou zeg, een staaltje mansplaining van Bart. Sjongejonge ze maakt de pesto altijd zelf en hij doet net alsof hij geweldig kan koken met zijn potjes. Een potje pesto meenemen naar Italië is toch wel hilarisch. Want tja, ze heeft de ingrediënten niet dus moet ze het maar met zijn potje doen. Hij maakte er een potje van. Hij doet alsof het bijzonder is dat een man voor haar kookt. Wat een opschepper zeg. Daarover maakte hij een grapje naar haar, maar hij is het zelf. Enorm.

Roos57 schreef op 15-08-2025 om 19:07:

Die lach van Dick
Ik droog er inmiddels helemaal van op

Ik vind er niks aan. Ik snap niet dat ze hem knap vinden. En dikke biceps heeft-ie ook niet, al heb ik een vertekend beeld doordat ik veel in de sportschool rondhang. Trouwens ik vind geen enkele man uit het programma aantrekkelijk overkomen. Het is het allemaal net niet. Hoe vinden ze die types toch elke keer weer?  

Yumi schreef op 18-08-2025 om 23:14:

k begrijp haar verbazing om een potje carbonara en pesto mee te nemen naar Italië, naar Suriname neem je ook geen Knorr wereldgerechten, roti mee

Er zijn ook gasten die wijn meenemen naar Frankrijk of Italië!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.