Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

ik mis een beetje de 'Summervibe' in dit programma dit keer. Minder leuk als voorgaande jaren. Alle deelnemers zijn niet zo sprankelend. Vorig jaar droegen Mike en Noor en RJ en Els heel erg het programma, of juist de wat excentriekere types.....het is zo droog dit jaar. Ook veel momenten die niet gefilmd lijken te worden. Beetje teleurstellend dit jaar.
Het voelt minder authentiek. Minder zomerachtig. Veel 'ouderen'  en gezeur. Geen leuke opnamens van de omgeving. En bij Ingrid is het zwembad leeg. Het kan mij niet 'pakken' dit jaar.
Eigenlijk zijn de opnames van Petra en lieske nog de gezelligste opnames en vrolijke zomervibes. 

ja dat lege zwembad bij Ingrid vind ik ook raar. Zou ze dat expres hebben gedaan? Bang dat de mannen aan het zwembad gaan luieren in plaats van klussen?

Haantje79 schreef op 06-08-2025 om 08:05:

ja dat lege zwembad bij Ingrid vind ik ook raar. Zou ze dat expres hebben gedaan? Bang dat de mannen aan het zwembad gaan luieren in plaats van klussen?

Maar het is toch in de winter opgenomen?

Lexus schreef op 06-08-2025 om 10:49:

[..]

Maar het is toch in de winter opgenomen?

Volgens mij in het vroege voorjaar, maar weet niet of het daar dan warm genoeg is voor een plons.

C..

C..

06-08-2025 om 19:15

Haantje79 schreef op 06-08-2025 om 17:56:

[..]

Volgens mij in het vroege voorjaar, maar weet niet of het daar dan warm genoeg is voor een plons.

Petra zit ook op Lesbos, die liet het bad wel vollopen voor Lieske. Dat bas was dus ook nog leeg.

C.. schreef op 06-08-2025 om 19:15:

[..]

Petra zit ook op Lesbos, die liet het bad wel vollopen voor Lieske. Dat bas was dus ook nog leeg.

Ja! Dat is zo 

wat een grote oren 👂 

nou margot jij bent ook gewoon een gast 🤨

Roos57 schreef op 06-08-2025 om 20:58:

wat een grote oren 👂

Deze snap ik niet

Roos57 schreef op 06-08-2025 om 21:05:

nou margot jij bent ook gewoon een gast 🤨

Eens! 
De hele tijd dat “wij willen”, “wij vinden”…  misschien ooit, maar nu niet.

Loulou39 schreef op 06-08-2025 om 21:21:

[..]

Deze snap ik niet

De man bij Evaline 

😊

mooie rustige vrouw bij Dick
Daaag mondhygiëniste 

Had Marianne nu een pakje poeder voor lasagnesaus in haar koffer? 

saaie mannen bij Eveline

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.