Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Roos57 schreef op 06-08-2025 om 21:37:

saaie mannen bij Eveline

Ontzettend 

Sharon geeft een ijsbad cadeau en vergeet geld mee te nemen? 
Klinkt als een koude douche na   

Loeki72

Loeki72

06-08-2025 om 22:40 Topicstarter

Dolfje schreef op 06-08-2025 om 21:49:

[..]

Ontzettend

Ik vind het overkomen als wanhopig naar een partner hunkerende mannen, ze gedragen zich daardoor heel onaantrekkelijk. 

Meesje schreef op 06-08-2025 om 21:30:

Had Marianne nu een pakje poeder voor lasagnesaus in haar koffer?

Volgens mij wel ja...!

Ik heb echt te doen met Marianne. Niet zozeer dat het niet  klikte met Rob maar om hoe het gelopen is en wat ze nu pas op tv ziet: die twee wisten het al lang en zij dacht dat ze nog in de race was. Het lijkt me een lieve kwetsbare vrouw, ik hoop dat ze alsnog de liefde vindt. 

Yumi schreef op 06-08-2025 om 22:34:

Sharon geeft een ijsbad cadeau en vergeet geld mee te nemen?
Klinkt als een koude douche na

Ik vind het sowieso een rare date, een ijsbad.. 

Lexus: ik ook, ik vond het best wel kort door de bocht van hem dat ie meteen riep dat ze zn type niet was.

Lexus schreef op 07-08-2025 om 00:57:

Ik heb echt te doen met Marianne. Niet zozeer dat het niet klikte met Rob maar om hoe het gelopen is en wat ze nu pas op tv ziet: die twee wisten het al lang en zij dacht dat ze nog in de race was. Het lijkt me een lieve kwetsbare vrouw, ik hoop dat ze alsnog de liefde vindt.

Eens. Vond het heel sneu.

Nou, dat hij meteen wist dat het zijn type niet was, vind ik echt niet raar. Er zijn gewoon mensen met wie je meteen merkt dat je erg verschilt. Ik zou op dezelfde manier gereageerd hebben. Soms voel je een mismatch direct.

Dolfje schreef op 07-08-2025 om 14:49:

[..]

Eens. Vond het heel sneu.

Het lijkt me zo pijnlijk om als Marianne zijnde de beelden terug te zien en dan te weten dat Margot allang wist dat jij naar huis gestuurd zou worden. Ik vind het echt niet sjiek van Rob op deze manier.

Courage schreef op 07-08-2025 om 14:49:

Nou, dat hij meteen wist dat het zijn type niet was, vind ik echt niet raar. Er zijn gewoon mensen met wie je meteen merkt dat je erg verschilt. Ik zou op dezelfde manier gereageerd hebben. Soms voel je een mismatch direct.

Ik snap je al ben ik het desondanks niet helemaal met je eens maar dat is niet erg. Anyway ik vind het wel lullig dat ie toch de schijn een tijdje ophield/ er in ieder geval niet meteen eerlijk over was. Idd Martje...

Ik vraag me nog steeds af hoeveel reacties er komen en hoeveel de B&B'ers er van te zien krijgen.    Dan kiezen ze er een handvol en zeggen ze al heel gauw : tis mijn type niet.   En de filmpjes die de kandidaten insturen zijn ultrakort, of zijn ze misschien veel langer en zien we dat niet.

Ik vraag me toch echt af hoe lang Magda het uithoudt met Robert (?).  Eten interesseert hem niet, tuinieren ook niet, wandelen hoeft ook niet en hij verstaat/spreekt geen woord Frans.  Ik vind het wel een lieve man, daarnietvan.  

Loeki72

Loeki72

07-08-2025 om 16:08 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 07-08-2025 om 16:01:

Ik vraag me nog steeds af hoeveel reacties er komen en hoeveel de B&B'ers er van te zien krijgen. Dan kiezen ze er een handvol en zeggen ze al heel gauw : tis mijn type niet. En de filmpjes die de kandidaten insturen zijn ultrakort, of zijn ze misschien veel langer en zien we dat niet.

Ik vraag me toch echt af hoe lang Magda het uithoudt met Robert (?). Eten interesseert hem niet, tuinieren ook niet, wandelen hoeft ook niet en hij verstaat/spreekt geen woord Frans. Ik vind het wel een lieve man, daarnietvan.

Ik vermoed dat haar overleden man op Rob lijkt qua gedrag en interesses. 

Loeki72 schreef op 07-08-2025 om 16:08:

[..]

Ik vermoed dat haar overleden man op Rob lijkt qua gedrag en interesses.

Dat klopt, ze vertelde dat gisteren. Je zou verwachten dat ze nu iemand zou zoeken met dezelfde interesses, maar blijkbaar stoort het haar bij Rob niet. Te laat aan tafel komen in je badjas daarentegen is onoverkomelijk,  wat je verder ook doet

Ik krijg echt een sik van Ingrid... zit ze eerst te zeiken dat ie te snel gaat, zit ze net te piepen dat ze geen knuffel kreeg bij het ontbijt.. AAAAAAAAHHHHH !!

Aahhh, Dick hangt weer de jungle gids uit... spannend... (not). Dat nieuwe meisje vind ik leuk btw.

Karine vind ik ook leuk.

Heeft Illya aangegeven dat ie van accenten houdt oid? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.