Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Yumi schreef op 05-08-2025 om 13:48:

Hij kan beter iemand in dienst nemen....

Net als Ingrid, is ze op zoek naar een man of naar een klusjesman /conciërge?

Hoe vinden jullie Shirley? Vooralsnog vind ik haar nogal onverschillig overkomen omdat ze nergens emoties over toont. Ben benieuwd hoe dat verder gaat...

Ik noem het voor nu nog relaxt. Maar heb nog te weinig van haar gezien om te zeggen welke kant het op gaat.

Ze komt op mij niet als een leuk vrolijk persoon over.

Yumi schreef op 05-08-2025 om 13:48:

Renate spreekt zich inderdaad goed uit, maar JP heeft daar andere ideeën over.
Hij zegt na elk feest, dat hij erop gelet heeft wie goed meehelpt en/of zich tussen zijn gasten mengt. Hij kan beter iemand in dienst nemen....

Dit is toch goedkoper?         

Heeft hij trouwens al iets anders gedaan met zijn gasten als eten en drinken?  Uitstapjes gedaan, gewandeld, omgeving laten zien? Nauwelijks. 

Yumi schreef :   

Vanaf het eerste moment was het al duidelijk Ingrid zoekt een handyman. Prima, maar daarvoor hoef je niet mee te doen aan dit programma.

Ook een waarheid als een koe!   Bij de introductie dacht ik : die Ingrid is leuk en normaal.  Nu denk ik dat niet meer; wat een haai....    

Ik weet niet,Shirley, Ze komt niet heel sympatiek over. Zegt weinig en toch heel veel...

Lexus schreef op 05-08-2025 om 14:10:

Hoe vinden jullie Shirley? Vooralsnog vind ik haar nogal onverschillig overkomen omdat ze nergens emoties over toont. Ben benieuwd hoe dat verder gaat...

Maar ze lijkt me wel minder ingewikkeld dan Renske. Die doet i.m.o wel een beetje moeilijk.

MissHolmes schreef op 05-08-2025 om 21:20:

[..]

Maar ze lijkt me wel minder ingewikkeld dan Renske. Die doet i.m.o wel een beetje moeilijk.

Ik vind Renske ook erg moeilijk. Alles kan aanleiding zijn om vast te lopen. Ik zou op den duur geen grapje meer durven maken.

Zo sneu voor die vrouw bij Rob. Heeft het gevoel dat ze naar elkaar toegroeien. Als die deze beelden terugziet...

Meesje schreef op 05-08-2025 om 21:53:

[..]

Ik vind Renske ook erg moeilijk. Alles kan aanleiding zijn om vast te lopen. Ik zou op den duur geen grapje meer durven maken.

Ja idd. Ik vind haar best wel veeleisend. Magda daarentegen vind ik minder irritant worden, komt mogelijk ook doordat ze het leuk lijkt te hebben met Rob.

Meesje ik eigenlijk ook.. Rob gaf haar vanaf het begin al geen kans maar houdt wel de schijn op. (En dat vind ik overigens erg kort door de bocht, bij de 1e blik al meteen roepen dat dat je type niet is maar goed) 

Die nieuwe vrouw bij Illya lijkt me leuk.

MissHolmes schreef op 05-08-2025 om 22:01:

[..]

Ja idd. Ik vind haar best wel veeleisend. Magda daarentegen vind ik minder irritant worden, komt mogelijk ook doordat ze het leuk lijkt te hebben met Rob.

Meesje ik eigenlijk ook.. Rob gaf haar vanaf het begin al geen kans maar houdt wel de schijn op. (En dat vind ik overigens erg kort door de bocht, bij de 1e blik al meteen roepen dat dat je type niet is maar goed)

Die nieuwe vrouw bij Illya lijkt me leuk.

Magda en Bassie zijn leuk samen

Daniel gun ik Een leuke derde dame

Rob is toch niet verliefd op beiden ? Beiden dan ook maar naar huis.

Illya heeft weer een overdreven vrouw denk ik . Wordt niks .

Renske wil duidelijkheid en weten waar ze staat in de wedstrijd, op de drempel naar buiten....

Shirley komt ongeïnteresseerd, ongevoelig over, kan niet zien of ze het leuk vindt. Is het een "masker" en moet ze nog loskomen? 

Rob blijft het vertrek van die nieuwe uitstellen, raar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.