Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:14:

Een vrolijke Ingrid.
Maar voor hoelang.
Ik denk dat het door de aanrakingen nog wel gaat knallen. En dan zou ik Ingrid nog snappen ook.

Nou, over Ingrid en aanraken: ze legde zélf haar hand even op zijn
buik bij het goedemorgen zeggen of zoiets. Dus zo afstandelijk is ze nu
ook weer niet. En als het zou knallen daarom, zou ik het niet terecht vinden.

Toen die nieuwe dame bij JP in beeld  kwam, werd  'Here I am'   van Dolly Parton gedraaid. Schot in de roos!

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 23:20:

Ik zie ze al samen haar uitzwaaien met een pizzapunt in de hand.

En met volle mond, daaag wel thuis roepen

Nothing Els Matters
Els uit B&B Vol Liefde binnenkort te zien als presentatrice nieuw reisprogramma: 'Doe het op mijn manier'

Els uit B&B Vol Liefde binnenkort te zien als presentatrice nieuw reisprogramma: 'Doe het op mijn manier'

Het uitzwaaien laat nog even op zich wachten. En hoe goed Rob het ook bedoeld, ik kan me voorstellen dat Marianne het niet leuk vindt als ze terugziet dat Rob zijn keus al lang gemaakt heeft.

Benieuwd of er de volgende keer bij JP eindelijk wat meer communicatie gaat komen. En dat JP zich misschien ook eens uitspreekt. 
Renate lijkt (sorry, wat oneerbiedig gezegd) steeds weer even tevreden te zijn met de kruimels die ze van JP krijgt.

Lief dar Magda advocaat ging maken en top dat ze daar hulp bij kreeg.
Geen match forever denk ik zo, maar die schaal advocaat pakken ze hem niet meer af.

Leuk dat er een nieuwe dame bij Daniel is gearriveerd.

Op naar ongemakkelijke Renske momenten. 

Ik snap Ingrid wel dat ze niet na 2 dagen met een liefdesverklaring komt.
Maar 'Je lijkt me een leuke, positieve man, die ziet wat er moet gebeuren en van aanpakken weet. Dat vind ik fijn.' 
Had ook gekund. Dat heeft ze tegen de camera wel gezegd namelijk. 

RavIvaR schreef op 04-08-2025 om 22:48:

Maar 'Je lijkt me een leuke, positieve man, die ziet wat er moet gebeuren en van aanpakken weet. Dat vind ik fijn.'

Ik snap Ingrid daarin ook, na 2 dagen hoef je het nog niet te weten. Maar zoals zij reageert, bah! Daarna gaat hij even wandelen, wat zegt Ingrid....hij is weggegaan om zijn zonden te overdenken of zoiets  Zo onaardig is die vrouw en dat toontje...

Vanaf het eerste moment was het al duidelijk Ingrid zoekt een handyman. Prima, maar daarvoor hoef je niet mee te doen aan dit programma. 

Ja die Rob met zijn advocaat whahaha…. Lepelt zo wel even een kom of watweg. Heerlijk toch

RavIvaR schreef op 04-08-2025 om 22:48:

Helemaal waar.   Er is altijd zo'n verschil tussen wat men tegen de camera en de gast zegt....  COMMUNICATIE!!

Ik vond het trouwens wel súpersterk dat Renate tegen JP zei :  "ik ben hier niet  gekomen om te bedienen"..... Niet dat het geholpen heeft..

RavIvaR schreef op 04-08-2025 om 22:42:

Benieuwd of er de volgende keer bij JP eindelijk wat meer communicatie gaat komen. En dat JP zich misschien ook eens uitspreekt.
Renate lijkt (sorry, wat oneerbiedig gezegd) steeds weer even tevreden te zijn met de kruimels die ze van JP krijgt.

Nou ecbt, heeft die vrouw eigenwaarde? JP is alleen maar aan het partyen en die vrouwen zijn vooral zijn hulpjes. Echt ik word inmiddels erg moe van die man..

En Ingrid, pffffff... 

Beterlaat2021! schreef op 05-08-2025 om 09:56:

[..]

Helemaal waar. Er is altijd zo'n verschil tussen wat men tegen de camera en de gast zegt.... COMMUNICATIE!!

Ik vond het trouwens wel súpersterk dat Renate tegen JP zei : "ik ben hier niet gekomen om te bedienen"..... Niet dat het geholpen heeft..

Ja! Dat vond ik ook knap van haar. Ze spreekt zich wel goed uit. Hij pakte het niet echt op en hij was wel duidelijk dat "dit is wie hij is", met andere woorden: als je kiest voor mij, ben je waarschijnlijk regelmatig alleen omdat ik weg ben of je moet met me mee (zo interpreteerde ik dat dan)

Renate spreekt zich inderdaad goed uit, maar JP heeft daar andere ideeën over. 
Hij gaf aan net te zijn gestart met zijn B&B en het verzorgen van feestjes/bbq, en daar druk mee te zijn. Ik kreeg het gevoel dat hij het niet meer dan logisch vond dat zijn (toekomstige) partner, daaraan meewerkt. Hij had dit beter in zijn introductiefilmpje kunnen vertellen, de vrouwen reageren op hem, niet op een baantje in de B&B of in de bediening. Hij zegt na elk feest, dat hij erop gelet heeft wie goed meehelpt en/of zich tussen zijn gasten mengt. Hij kan beter iemand in dienst nemen....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.