Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

Ik ben zeer benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld tussen Petra, Petra en Lieske.

Goed dat de dame bij JP vertrokken is.
De nieuwe dame is zijn type qua uiterlijk. Volgens mij heeft hij daar nu al meer oog voor dan voor de drie dames daarvoor.

Een vrolijke Ingrid. 
Maar voor hoelang.
Ik denk dat het door de aanrakingen nog wel gaat knallen. En dan zou ik Ingrid nog snappen ook. 

Dick vind Sharon een mooie dame, ze delen de zelfde interesses maar hij vindt haar te aanwezig. Zonde wel.
Ik vrees dat Dick zo precies in zijn hoofd heeft wat hij wel en niet wil dat echt bij het gevoel komen en blijven een uitdaging voor hem is.

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:11:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld tussen Petra, Petra en Lieske.

Trio 😊

De maatschappelijk werker en Rob vind ik wel leuk samen.
Benieuwd of ze het geduld hebben om rustig samen iets op te bouwen. 
De dynamiek gaat met een nieuwe vrouw erbij natuurlijk veranderen.
Kunnen ze daar mee om? Is er al genoeg basis?

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:12:

De nieuwe dame is zijn type qua uiterlijk. Volgens mij heeft hij daar nu al meer oog voor dan voor de drie dames daarvoor.

Ze heeft wel zelfvertrouwen 

Pfff

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:14:

Een vrolijke Ingrid.
Maar voor hoelang.
Ik denk dat het door de aanrakingen nog wel gaat knallen. En dan zou ik Ingrid nog snappen ook.

Zolang hij klust

Ik vind haar niet leuk meer

Sharon wordt em niet . Dick praat zelf graag 

Roos57 schreef op 31-07-2025 om 21:19:

[..]

Zolang hij klust

Ik vind haar niet leuk meer

Ze heeft het op match gebied wel daar vooral over, verder minder/niet over of ze op andere vlakken overeenkomen. Of wij zien dat niet in beeld, wat heel goed kan.

Vind Daniel en Petra tot nu toe de leukste B&B houders.

Dat gaat nog wat worden met Renske en andere vrouwen.

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:12:

De nieuwe dame is zijn type, maar voor mijn gevoel is ze het type dat geen genoegen neemt met af en toe wat aandacht voor elkaar, waar ze dan ook nog zelf om moet vragen. Wijntjes en etentjes prima maar wachten tot JP, 'n keer tijd voor haar heeft? Nee   

RavIvaR schreef op 31-07-2025 om 21:18:

De maatschappelijk werker en Rob vind ik wel leuk samen.
Benieuwd of ze het geduld hebben om rustig samen iets op te bouwen.
De dynamiek gaat met een nieuwe vrouw erbij natuurlijk veranderen.
Kunnen ze daar mee om? Is er al genoeg basis?

Ik vind ze ook leuk samen, heb het idee dat het wel past. Rob is nog wel terughoudend maar voelt zich wel op zijn gemak bij haar. De nieuwe gaan ze snel uitzwaaien die heeft het al verziekt bij Rob

Ik zie ze al samen haar uitzwaaien met een pizzapunt in de hand.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.