Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2025 - Geen spoilers!

MissHolmes schreef op 24-07-2025 om 22:50:

[..]

Ik vind het wel ineens een omslag... En Dick vond ik ook leuk in 1e instantie maar ik knapte net wel op hem af want hij doet raar.

(Alleen die dames willen ook wel erg snel bevestiging maar dat vind ik ook herkenbaar )

Yumi: echt he

Dick lijkt leuk omdat hij met zijn hele gezicht lacht. Daardoor komt hij sympathiek en geïnteresseerd over. Die lach heeft hij echter voor iedereen, zelfs voor zijn hond, ook als hij iets zegt wat minder leuk is. 

Yumi schreef op 25-07-2025 om 08:30:

[..]

Dick lijkt leuk omdat hij met zijn hele gezicht lacht. Daardoor komt hij sympathiek en geïnteresseerd over. Die lach heeft hij echter voor iedereen, zelfs voor zijn hond, ook als hij iets zegt wat minder leuk is.

Ja je hebt gelijk .. die lach is idd vrij charismatisch.Wat hij trouwens zei over dat hij het niet fair vindt als er een 2e komt ze niet individueel te behandelen (zoals onze Spaanse vriend..) vond ik overigens wel symphatiek. En hij is ook eerlijk tegen haar. 

Zit het ff terug te kijken want ik had een stukje gemist; wat ik al vermoedde, hij is wel tegenstrijdig.. Dat is lullig voor Karin want zij is leuk.

Ojee, Fruits de Mer, bij Magda.   Daar heb ik me ook al eens in vergist. (Dat is maar één keer gebeurd.)   Fruit, altijd lekker.   .......!      

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2025 om 09:12:

Ojee, Fruits de Mer, bij Magda. Daar heb ik me ook al eens in vergist. (Dat is maar één keer gebeurd.) Fruit, altijd lekker. .......!

Haha wat een tegenvaller dan 

Loeki72

Loeki72

25-07-2025 om 13:21 Topicstarter

MissHolmes schreef op 25-07-2025 om 08:10:

[..]

Ik ook niet.... Ok natuurlijk heeft ze haar gewoontes maar dat heeft iedereen toch, dat moet je begrijpen en als je dat nou zo'n drama vindt, lekker alleen blijven zou ik zeggen.Die nieuwe man bij haar (ze hadden het al over Bassie en Adriaan gister maar ik weet niet meer hoe en wat) die lijkt wel op Bassie

Ik zei ook al tegen mijn man dat hij op Bassie lijkt. Ik hoorde ook muziek ui Bassie en Adriaan. 

Loeki72 schreef op 25-07-2025 om 13:21:

[..]

Ik zei ook al tegen mijn man dat hij op Bassie lijkt. Ik hoorde ook muziek ui Bassie en Adriaan.

Jaaa dat was het, die muziek. (Was het vergeten wat het precies was w.b. Bassie & Adriaan)

Rob blijkt al eerder in een tv programma te hebben meegedaan. Zou hij net als Dick om die reden gevraagd zijn? 
Hoop voor Magda, dat Rob zijn lesje geleerd heeft

In 2013 streden acht 'hopeloos vastgelopen mannen' in de BNN-show De allerslechtste echtgenoot van Nederland om hun relatie te redden.

Rob was de man die het slechtst uit de bus kwam en kreeg de minst begeerde titel allerslechtste echtgenoot.

B&B Vol Liefde-deelnemer Rob eerder gekroond tot allerslechtste echtgenoot van Nederland

Illya rijdt in een Maserati.  Geen goedkoop wagentje....

Ik schat in dat Ilya een botte hork lijkt, maar dat Rob de echte botte hork is. Ben heel benieuwd of dat gaat kloppen….

Joehoe we mogen weer, ik zit er weer klaar voor.. 

'Magda?"

"Nee"

Bij Dick en Karin snap ik niet zo goed dat dit nu allemaal al besproken moet worden. Maakt het niet makkelijker. Hoop dat hij het nog wat tijd geeft.

Leuk zo'n duo bij Magda. 
Ze wil ze beiden niet maar mag ze vast  nog niet wegsturen  van RTL.
Ze willen immers wel leuke breedbeeld TV. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.