Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Courage schreef op 08-07-2023 om 20:02:

Ik zag de mensen terug en voelde meteen weer die 'cringe' vibes die ik bij een héél aantal heb. Martijn, Jacob, die ene hippie in Portugal, de 'society madam' in Italië, Debbie. Leuk, maar tegelijkertijd dus ook weer met kromme tenen ze teruggezien...
(behalve Petra en Frans, hoop nog steeds dat ze het toch bij elkaar gaan vinden).
Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen en of het weer zo erg wordt...

😂 precies dit ja! Ik heb gisteravond teruggekeken en inderdaad leuk maar soms met kromme tenen. 

Oh ja dat kampvuur moment dat Martijn zegt verliefd te zijn op Fenna.
Wel leuk dat ze nog samen zijn. Fijn om te zien.

Hans met zijn ex nog in huis idd, kan niet misgaan zou hij denken. Dat ging op voorhand toch al niet werken. Zeker ook omdat er weinig concreet uitzicht was dat ze eruit ging. 
Hopelijk dat dat dit seizoen niet gebeurd.

Nog een nachtje slapen. Ik duik er vroeg in vanavond dan is het snel morgen 😁.

watertoren schreef op 08-07-2023 om 21:08:

Ik ben wel benieuwd naar Martijn in Thailand. In het filmpje komt hij over als een domme boer. Ik vind het een hele onaantrekkelijke man die op zoek is naar een jongere vrouw. Sorry maar ik hoop dat hij het niet gaat vinden ik gun het hem niet.

Watertoren, wat is er toch met jou? Het viel me vorig seizoen ook op, maar jij bent werkelijk altijd negatief over de mensen. En je bericht klinkt best hatelijk. Je eerste reactie hier ook weer. Beetje jammer. 

Ik vraag me dan af: sta je zo in het leven? Of is het afzeiken om het afzeiken?

MarindaH schreef op 07-07-2023 om 22:45:

Was leuk! Wel ontluisterend dat de meesten na de opnames met hun benb zijn gestopt. Zelfs Martijn verlaat z'n stek!

Ik begrijp echt wel dat Fenna daar niet wil wonen, er is daar helemaal niks in dat dorp.  Maar de B&B is van Martijn en zijn ouders waren in dienst van Martijn.

Martijn heeft een gesprek met ze gehad.... we hebben het samen besloten, tenminste ik heb hun medegedeeld dat het mijn laatste zomer is

Gemist: B&B Vol liefde: Martijn gaat stoppen met B&B voor de liefde (gemistvoornmt.nl)

Woww, kom er nu pas achter dat het vanavond weer begint! Jippie 🥳

Haantje79

Haantje79

10-07-2023 om 20:33 Topicstarter

ooo mensen, ik heb de eerste aflevering al bekeken, ik zal niet spoileren maar ik moet even bijkomen van wat ik allemaal heb gezien….ik kom later terug voor wat nazorg….

Ik zit te kijken!

Ik ook 😁
Is de zus van Joy Eva van VT wonen?

Loulou39 schreef op 10-07-2023 om 20:49:

Ik ook 😁
Is de zus van Joy Eva van VT wonen?

Nou echt, dat dachten wij ook! 

Wat zijn die twee vriendinnen vreselijk! Die naar Frankrijk gaan. 

Ja lijkt me voor hem ook niks als er 2 tegelijk komen die elkaar al kennen.

Verder vind ik het een beetje genant om die voorstelfilmpjes van vooral de vrouwen (tot nu toe) te zien. Zo overdreven leuk of hip proberen te doen en ze zijn allemaal zoveel ‘lentes jong’ waarmee ze juist nog ouder overkomen dan ze al zijn.

_Audrey schreef op 10-07-2023 om 20:52:

Wat zijn die twee vriendinnen vreselijk! Die naar Frankrijk gaan.

Ze lijken wel bij hem te passen. 

Spoken schreef op 10-07-2023 om 21:00:

Ja lijkt me voor hem ook niks als er 2 tegelijk komen die elkaar al kennen.

Verder vind ik het een beetje genant om die voorstelfilmpjes van vooral de vrouwen (tot nu toe) te zien. Zo overdreven leuk of hip proberen te doen en ze zijn allemaal zoveel ‘lentes jong’ waarmee ze juist nog ouder overkomen dan ze al zijn.

Pfoe ja, die vrouwen idd. Zo theatraal allemaal

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.