Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 29-06-2023 om 18:59:

Dankzij een tip hier heb ik B&B Belgie gekeken. Heb er echt van genoten.

Wat leuk, is dat ergens terug te kijken?

Metallover schreef op 30-06-2023 om 07:36:

[..]

Wat leuk, is dat ergens terug te kijken?

Op Videoland

Brabeau schreef op 28-06-2023 om 14:35:

en ze beginnen 7 juli met een Hoe Is Het Nu Met aflevering 😁

Leuk!! Dat is al bijna 

watertoren schreef op 29-06-2023 om 18:59:

Dankzij een tip hier heb ik B&B Belgie gekeken. Heb er echt van genoten.

Ik ook! Niet zo spraakmakend als bij ons maar misschien daardoor wel echter.

zometeen de Hoe Is Het Nu Met aflevering!

Haantje79

Haantje79

07-07-2023 om 20:56 Topicstarter

Kunnen we alvast in de stemming komen voor maandag, zin in!

Was leuk! Wel ontluisterend dat de meesten na de opnames met hun benb zijn gestopt. Zelfs Martijn verlaat z'n stek!

Haantje79

Haantje79

08-07-2023 om 09:01 Topicstarter

Het leek of Hans France en Petra nog niet helemaal afgesloten zijn. In ieder geval heeft Petra nog wel hoop dat er weer iets opbloeit…en ze gaat weer bij hem (en de dieren) langs. Hans houd de boel ook vaag met “We zien wel….”

Ik denk dat ze elkaar graag mogen als vriend. Petra blijft alleen meer willen, maar Hans France niet. Kennelijk vindt hij de vriendschap te gezellig om haar uit haar lijden te verlossen. 

Ook gekeken. Grappig om iedereen weer terug te zien.
Debbie heeft t snel gedaan met een baby, wel leuke vent.
Lief om te zien dat Astrid zo blij is nu.
Martijn en Fenna ook zo blij samen. Hij had wel een raar bultje op zijn wang viel me op. Zo'n glad ding met een soort gaatje in het midden.
Jacob iets relaxter maar blijft een vreemde vogel .

Ik ben benieuwd naar de volgende kandidaten.

Ik zag de mensen terug en voelde meteen weer die 'cringe' vibes die ik bij een héél aantal heb. Martijn, Jacob, die ene hippie in Portugal, de 'society madam' in Italië, Debbie. Leuk, maar tegelijkertijd dus ook weer met kromme tenen ze teruggezien...
(behalve Petra en Frans, hoop nog steeds dat ze het toch bij elkaar gaan vinden).
Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen en of het weer zo erg wordt...

Haantje79

Haantje79

08-07-2023 om 21:04 Topicstarter

ja Debs heeft een leuke vent gevangen, en Art kon het niet laten nog even Caaasaaaa Saaaant Aaaaaaaangelooo erin te gooien  Heel leuk dat hij er weer is als presentator.

Ik ben wel benieuwd naar Martijn in Thailand. In het filmpje komt hij over als een domme boer. Ik vind het een hele onaantrekkelijke man die op zoek is naar een jongere vrouw. Sorry maar ik hoop dat hij het niet gaat vinden ik gun het hem niet. 

Haantje79

Haantje79

08-07-2023 om 21:17 Topicstarter

ik vind die Martijn ook niks…. Ik ben ook bang dat hij heel saai is om naar te kijken. Ik ben heel benieuwd naar Walter en zijn tantra tippie tent, dat wordt volgens mij om te gieren.

Haantje79

Haantje79

08-07-2023 om 21:19 Topicstarter

ik heb trouwens de OP even aangepast met een afbeelding van de uiteindelijke deelnemers.

Courage schreef op 08-07-2023 om 20:02:

Ik zag de mensen terug en voelde meteen weer die 'cringe' vibes die ik bij een héél aantal heb.

Oh ja, dat heb ik ook....    wat een speciale types waren het allemaal.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.