Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Au Pairs

Het tweede seizoen van het programma Au Pairs is een tijdje geleden gestart. Zijn er nog anderen op het forum die naar dit programma kijken? 😊


Ja, m'n guilty pleasure 

Vorig jaar in Amerika vond ik overigens wel vele malen leuker. 

Waar kan ik dat programma vinden? Klinkt leuk 🙂 

Op NPO 

oh leuk, even aan denken om bij nl ziet in de lijst te zetten

redbulletje schreef op 25-07-2021 om 12:54:

Op NPO

Thnx, even in m’n lijst zetten.

Oh ja! Is ook zo idd, heb ik straks wat te bingen. 

Dat gezin met die terror twins.... Die ouders grijpen totaal niet in terwijl die kinderen schoppen, slaan, met de vork in andermans handen prikken, het hele huis slopen. 
Ongelooflijk zeg, dit is toch ook een soort vorm van kindermishandeling, totaal grenzeloos nalachtige 'opvoeding'?! 
Er waren al meerdere aupairs de revue gepasseerd, Goh hoe zou dat komen 

Ja, ik kijk ook weer, met open mond naar die afschuwelijke Italiaanse kinderen.  Tsjonge tsjonge tsjonge.

Doet me denken aan eenmalige oppasbeurt (40 jaar geleden ofzo), op een jongetje wat de hele avond op mocht blijven, door de kamer kikkerde en de TV en radio  bediende. Kapot was ik.  Nooit meer daar opgepast.

Joshua vind ik leuk.  De meisjes niet allemaal even goed gemotiveerd.

https://www.npostart.nl/au-pairs/BV_101396526

Je snapt niet dat die ouders die kinderen niet fatsoenlijk opvoeden. Geen wonder dat ze om de haverklap een nieuwe au-pair moeten laten aanrukken, ze lopen allemaal gillend weg. 

Dezyi

Dezyi

25-07-2021 om 16:21 Topicstarter

Brienne schreef op 25-07-2021 om 15:24:

Dat gezin met die terror twins.... Die ouders grijpen totaal niet in terwijl die kinderen schoppen, slaan, met de vork in andermans handen prikken, het hele huis slopen.
Ongelooflijk zeg, dit is toch ook een soort vorm van kindermishandeling, totaal grenzeloos nalachtige 'opvoeding'?!
Er waren al meerdere aupairs de revue gepasseerd, Goh hoe zou dat komen

Ja zo zielig ook dat het oudste jongetje totaal ondergesneeuwd wordt door zijn broertjes.

Ik vraag me af hoe Joshua het bij dit gezin zou hebben aangepakt. Hem vind ik de leukste en beste au pair (tot nu toe). 

Ja leuk! Ik vond seizoen 1 wel veel leuker, die meiden waren echt gemotiveerd (behalve die Sharel, wat een type zeg…). Ik vond het ook leuk dat ze daarnaast echt een leven probeerden op te bouwen in LA. Die van seizoen 2 vind ik een beetje saai of zo… Gaat meer om het uitgaan. Alleen Nikki vond ik wel grappig en Joshua was wel geschikt.

Ik kijk ook. Leuk programma!

Ik ben er net aan begonnen en: leuk programma! Heb het te doen met de au-pair die naar het gezin met tweeling gaat. 

Oooh ik had niet door dat er een seizoen 2 was. Ik ga de gemiste afleveringen via de NPO app bingen haha 😂 vorige seizoen was echt lekkere tv.

Ik kijk ook ja, heb de eerdere seizoenen niet gezien. Ik vind die kinderen echt verschrikkelijk, of beter gezegd: de ouders. Waarom voeden ze die kinderen niet op ?

Ik ben zelf meer dan 30 jaar geleden ook au pair geweest, dus ik vind het extra grappig om te zien😀!
Ik kijk het altijd een dag later terug op NPO Start, dus loop waarschijnlijk altijd achter op jullie.

Oh, en ik kan seizoen 1 nog terugkijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.