Jouw lijf
Dolfje
09-02-2025 om 11:27
Tuinfluiter schreef op 09-02-2025 om 11:10:
[..]
Dat is wel echt een uitdaging. Ik vind vakanties het lastigst je wilt dan toch genieten zonder steeds te hoeven nadenken.
Precies, en nu gaan we met vrienden dus dan wordt er waarschijnlijk minder bewogen /gesport dan wanneer man en ik samen zijn en meer geborreld. Nu maak ik tijdens vakanties echt al wel betere keuzes dan vroeger maar ik heb geen 2500€ pp betaald om daar bij wijze van spreken alleen maar aan de spa rood en groente te gaan zitten.
Maar komt wel goed, ik weet van eerdere vakanties dat je snel wel weer in een goed ritme komt als je thuis bent en weer aan het werk gaat. We hebben nu wel best wat all inclusive vakanties gehad en met vrienden dus na deze gaan we het weer een paar keer anders doen.
Tuinfluiter
09-02-2025 om 11:38
Dolfje schreef op 09-02-2025 om 11:27:
[..]
Precies, en nu gaan we met vrienden dus dan wordt er waarschijnlijk minder bewogen /gesport dan wanneer man en ik samen zijn en meer geborreld. Nu maak ik tijdens vakanties echt al wel betere keuzes dan vroeger maar ik heb geen 2500€ pp betaald om daar bij wijze van spreken alleen maar aan de spa rood en groente te gaan zitten.
![]()
Maar komt wel goed, ik weet van eerdere vakanties dat je snel wel weer in een goed ritme komt als je thuis bent en weer aan het werk gaat. We hebben nu wel best wat all inclusive vakanties gehad en met vrienden dus na deze gaan we het weer een paar keer anders doen.
Wij maken eigenlijk haast nooit all inclusive vakanties maar gaan in juni een week weg met een cruiseschip en daar kun je ook erg lekker eten. Heb mij voorgenomen om gewoon te genieten en daarna weer door te gaan met gezond eten.
Dolfje
09-02-2025 om 11:39
Tuinfluiter schreef op 09-02-2025 om 11:38:
[..]
Wij maken eigenlijk haast nooit all inclusive vakanties maar gaan in juni een week weg met een cruiseschip en daar kun je ook erg lekker eten. Heb mij voorgenomen om gewoon te genieten en daarna weer door te gaan met gezond eten.
Leuk vooruitzicht ook! Waar gaat de cruise heen?
rionyriony
09-02-2025 om 11:41
rionyriony schreef op 08-02-2025 om 15:42:
Gisteren was er nog geen vuiltje aan de horizon maar vandaag kreeg ik weer voor de tweede keer in dit seizoen mijn maximale gewicht te zien.
Maar goed, ontbijt geskipt dus nu zal er wel genoeg gebalanst zijn om iets lekkers te eten vanavond. De airfryer staat al klaar.
Vandaag was de weegschaal weer op mijn hand dus geen dwarszitters in huis vandaag. Ik heb dus al een smakelijke kop erwtensoep gegeten en een halve stroopwafel.
Tuinfluiter
09-02-2025 om 11:43
Dolfje schreef op 09-02-2025 om 11:39:
[..]
Leuk vooruitzicht ook! Waar gaat de cruise heen?
Noorwegen van af Rotterdam heb er ook veel zin in.
Dolfje
09-02-2025 om 11:58
Tuinfluiter schreef op 09-02-2025 om 11:43:
[..]
Noorwegen van af Rotterdam heb er ook veel zin in.
Gaaf!!
JtM
09-02-2025 om 12:32
Wat een fijn vooruitzicht die vakanties zeg! Ben wel een beetje jaloers
Hier gaat het best prima, sinds maandag sla ik het ontbijt over en dat gaat eigenlijk heel prima. Gisteren was het wel moeilijk. Ik merk als ik al dik een uur aan het voetbalveld heb gestaan dat ik sneller honger heb. Verder hadden we gisteren 2 verjaardagen staan dus ook niet top gegeten.
Vandaag de draad weer oppakken. Ik ben vanochtend al een rondje gaan lopen en straks nog even sporten.
Straks verse tomatensoep maken.
Fijne zondag allemaal!
MMcGonagall
09-02-2025 om 13:29
Ik heb net accommodaties geboekt voor onze rondreis door IJsland. We zitten de meeste nachten in appartementen of hutten dus dan kunnen we zelf het ontbijt verzorgen. De keren dat we dan wel met ontbijt hebben, ga ik me ook niet inhouden. Dan compenseer ik dat wel weer met de lunch.
FaithfulDuck87
09-02-2025 om 15:23
nog een heerlijk stuk gelopen met vriendin, denk ong 4 km.
Klinkt goed MMc
Dolfje
09-02-2025 om 15:41
MMcGonagall schreef op 09-02-2025 om 13:29:
Ik heb net accommodaties geboekt voor onze rondreis door IJsland. We zitten de meeste nachten in appartementen of hutten dus dan kunnen we zelf het ontbijt verzorgen. De keren dat we dan wel met ontbijt hebben, ga ik me ook niet inhouden. Dan compenseer ik dat wel weer met de lunch.
Ijsland lijkt mij ook zo gaaf!
alhambra
09-02-2025 om 16:30
Sorry dames! Het lukt niet meer om aan te haken. Wellicht later weer.
Ik wens jullie veel succes!
MMcGonagall
09-02-2025 om 16:36
Dolfje schreef op 09-02-2025 om 15:41:
[..]
Ijsland lijkt mij ook zo gaaf!
Ik heb er dan ook veel zin in. Nog vijf maanden wachten…
Picunia
09-02-2025 om 16:39
Wat is iedereen goed bezig! Zelf ga ik twee keer per week naar een personal trainer. Afgelopen vrijdag heb ik echt een stevige training gehad, waardoor ik nu (en gisteren) veel last heb van spierpijn.
Vanmorgen bij mijn zoon geweest en terug naar huis met de bus. Helaas had ik niet de goede bus genomen en moest ik een behoorlijk eind lopen met zware tassen. Dus de spieren laten zich wel voelen!
Ik doe geen rare dingen met eten, maar ben toch weer aangekomen.
Gisteren een wijntje gedronken, dat was misschien niet zo’n goed idee.
Dolfje
09-02-2025 om 16:59
alhambra schreef op 09-02-2025 om 16:30:
Sorry dames! Het lukt niet meer om aan te haken. Wellicht later weer.
Ik wens jullie veel succes!
Ninoea
09-02-2025 om 17:46
Heel veel succes gewenst Alhambra met het gezonde leven. Jammer dat het even niet lukt om aan te haken.