Jouw lijf
FaithfulDuck87
31-01-2025 om 11:27
Al vroeg van bed op mijn, laatste, vrije vrijdag. Boodschappen gedaan en toen een rondje gelopen. Heerlijk weer met het zonnetje erbij en geen wind. Volgende week schijnt het ook mooi weer te worden, daar heb ik al zin in. Lekker licht en gezond weer. Hopelijk knappen de zieken dan ook weer wat op.
Dolfje
31-01-2025 om 11:30
Tuinfluiter schreef op 31-01-2025 om 09:35:
Bailey ik hoop dat het resultaat positief voor je is. Logisch dat je daar nu meer op gefocust bent dan op je gewicht.
Inderdaad!
QuarterlyDinosaur18
31-01-2025 om 11:46
Baley, hoop ook voor positief resultaat.
Terug van de Pilates sculpt les en ik ben enthousiast, fijne les met gewichten. Wat meer uitdaging dan de vorige en niet uitputtend. Hier wil ik vaker heen. Waarschijnlijk wel morgen wat spierpijn hier en daar.
Zo even lunchen en naar buiten met dit mooie weer.
Goeie dag iedereen!
Schoondochter
31-01-2025 om 15:54
ik ging hardlopen, maar ben na twee minuten gestopt. Mijn knie begint overbelast te raken. Het doet geen pijn, en om dat ook niet te laten gebeuren begint mijn sport vrije weekend een dagje eerder. Voordeel: ik hou me heel netjes aan mijn eetplan, zonder soort heb ik eigenlijk geen trek.
Maar 
Citroengraag
31-01-2025 om 16:05
Omdat ik ondanks mijn dry january en 1600 cal per dag helemaal niets kwijt ben, heb ik vrijdag afspraak met dietiste. Een andere dan vier jaar geleden, want zij is verhuisd.
alhambra
31-01-2025 om 16:18
Citroengraag schreef op 31-01-2025 om 16:05:
Omdat ik ondanks mijn dry january en 1600 cal per dag helemaal niets kwijt ben, heb ik vrijdag afspraak met dietiste. Een andere dan vier jaar geleden, want zij is verhuisd.
Wat een teleurstelling moet dat zijn! Niet opgeven want het afvallen kan nog komen.
Dolfje
31-01-2025 om 16:24
Bij mij ging het 2 weken echt goed tot mijn verkoudheid en stress vanaf afgelopen week. Ik had gehoopt vandaag weer flink aan de slag te kunnen maar ben al blij dat ik de hoognodige huishoudelijke taken gedaan heb. Maar ik weet nu dat ik het kan en ik pak het zsm weer op. Volgende week vrijdag weer afspraak bij de coach ook.
FaithfulDuck87
31-01-2025 om 16:29
vanavond nog een rondje lopen met mijn zusje. Dan heb ik vandaag al weer 2 keer gelopen.
En ik moest vandaag voor kennismaking naar school en ik liep zonder moeite 6 trappen omhoog!
Tuinfluiter
31-01-2025 om 16:39
Dolfje schreef op 31-01-2025 om 16:24:
Bij mij ging het 2 weken echt goed tot mijn verkoudheid en stress vanaf afgelopen week. Ik had gehoopt vandaag weer flink aan de slag te kunnen maar ben al blij dat ik de hoognodige huishoudelijke taken gedaan heb. Maar ik weet nu dat ik het kan en ik pak het zsm weer op. Volgende week vrijdag weer afspraak bij de coach ook.
Ik vind afvallen ook veel makkelijker als je gezond, fit en stabiel bent. Ik hoop dat je je volgende maand weer goed voelt en de draad weer op kan pakken.
Dolfje
31-01-2025 om 16:44
Tuinfluiter schreef op 31-01-2025 om 16:39:
[..]
Ik vind afvallen ook veel makkelijker als je gezond, fit en stabiel bent. Ik hoop dat je je volgende maand weer goed voelt en de draad weer op kan pakken.
Ja verkouden /ziek zijn komt natuurlijk nooit goed uit maar nu zet het me wel ff een aantal flinke stappen terug. Ook door de emotionele stress wat betreft mijn ouders ( vader is inmiddels weer uit ziekenhuis gelukkig maar met moeder nog steeds geen contact).
Maar goed ik begin me langzamerhand wel iets minder ziek te voelen. Morgen werken en dan ga ik in mijn lunchpauze wel even wandelen neem ik me voor.
Tuinfluiter
31-01-2025 om 16:46
Ik ben de hele middag buiten aan het golfen geweest het was heerlijk in het zonnetje. Was wat te warm gekleed met een thermoshirt en heb zonder jas gespeeld.
Vanavond komt dochter eten en ik maak haar lievelings gerecht een preitaart niet echt de meest verstandige keuze maar wel lekker en dat moet ook een keer kunnen.
Ies
31-01-2025 om 18:27
Ik knap niet zo goed op. Hoesten wordt wel wat minder, dat scheelt veel. Maar ik blijf veel lopen naar toilet, dat is echt enorm vervelend en ik voel me heel slap inmiddels.
Ik had nu 4 maanden 15.000 stappen gemiddeld, nu flinke knik dus, zit deze maand op 11.000. Volgende maand zal ik ook nog wel rustig aan moeten doen denk ik en dan zit 15.000 er zeker niet in.
Het boeit me nog steeds niet, wil alleen maar beter worden.
Smaak en geur zijn erg gevoelig nu. Op de een of andere manier ruik ik sterker en ik vind ook veel eten, of de gedachte eraan, heel vies.
Happyapple
31-01-2025 om 21:24
Ik duim voor je terugplaatsing @bailey!
Hier had ik gehoopt vandaag mijn stappenaantal weer flink op te kunnen hogen op mijn vrije (en dit keer ook droge) dag, maar helaas werd er vanochtend een kind ziek wakker, dus ik heb de hele dag thuis gehangen met de halve dag een slapend kind op schoot.
Auwereel
31-01-2025 om 21:59
Ies schreef op 31-01-2025 om 18:27:
Ik knap niet zo goed op. Hoesten wordt wel wat minder, dat scheelt veel. Maar ik blijf veel lopen naar toilet, dat is echt enorm vervelend en ik voel me heel slap inmiddels.
Ik had nu 4 maanden 15.000 stappen gemiddeld, nu flinke knik dus, zit deze maand op 11.000. Volgende maand zal ik ook nog wel rustig aan moeten doen denk ik en dan zit 15.000 er zeker niet in.
Het boeit me nog steeds niet, wil alleen maar beter worden.
Smaak en geur zijn erg gevoelig nu. Op de een of andere manier ruik ik sterker en ik vind ook veel eten, of de gedachte eraan, heel vies.
Corona de andere kant op? Ook niet fijn als je versterkend voedsel zou moeten eten. Sterkte!