Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan een gezonde leefstijl en gewicht in 2026

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

Vervolg van 2024 en 205 waar we stappen hebben gezet en nu door gaan lopen.

Ies

Ies

07-05-2026 om 11:36

Ninoea wat ben jij fit geworden zeg in eigenlijk zo’n korte tijd.. geweldig hoor. 
Ik hoop ooit nog echt een beetje te kunnen sporten. Juist als het leven zoveel uitdagingen geeft (hier ook wel flink gedoe qua mantelzorg, hier nu minder wb de kinderen maar meer wb ouders) is er bijna niets fijner dan alles even weg te sporten denk ik. Dat kan ik me iig vaag herinneren van ooit lang geleden Toen rende ik al mijn overtollige emoties er gewoon flink uit. 
Ik heb rennen nog niet helemaal opgegeven, al is de kans dat mijn lijf dat nog gaat kunnen klein geworden. 
Probeer nu eerst te focussen op een goede voorbereiding, eerst weer wat sterker enz worden.

Knap die afstand!

Ik heb gister overdag een beetje rustig aan in huis gerommeld. ‘s avonds voor het eerst dit seizoen zeilwedstrijd en het was erg intensief met harde wind.

Erg korte nacht gehad helaas en vandaag naar werk. Wel fijn gewerkt! Nu onderweg naar een concert en ik ben van plan een stuk te lopen ipv de tram te pakken om toch nog aan wat buitenlucht te komen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.