Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Genieten van overmatig snoepen

Ik dacht maar eens een topic aan te maken over genieten van overmatig snoepen. Meestal als het over vreetbuiten gaat durven mensen daar niet voor uit te komen omdat ze zich schamen. (Mja, waarom????) Ik kan intens genieten van mijn snoep buien, jij ook? Zullen we er hier samen over praten?


Chubs

Chubs

10-09-2021 om 13:05 Topicstarter

TO begint: zojuist een pak magnums soldaat gemaakt . I heb intens genoten van de melkchocolade met nootjes (vaak doe ik zonder nootjes, maar dit keer had ik echt zin in die nootjes.) Als je die chocolade dan hoort en voelt kraken dan krijg ik bijna kippenvel van genot 
Daarna het romige ijs  , liefst een heel klein beetje gesmolten zodat het heerlijk je mond in glijdt 

Heb jij ook net (of gisteren) zo'n ervaring achter de rug of wil je er net aan beginnen: deel het hier en laat ons meegenieten 

Oh ik kan er ook enorm van genieten hoor  probeer het wel te beperken tot het weekend, voel mij dan als een kind zo blij met mijn eigen geschepte jamin snoep  Chocolade is eens per maand een flink deel van mijn dag 

Chubs

Chubs

10-09-2021 om 13:07 Topicstarter

Chocobloem schreef op 10-09-2021 om 13:06:

Oh ik kan er ook enorm van genieten hoor probeer het wel te beperken tot het weekend, voel mij dan als een kind zo blij met mijn eigen geschepte jamin snoep Chocolade is eens per maand een flink deel van mijn dag

Maar schaam jij je ervoor, of ga je lekker ten overstaan van iedereen dat ten uitvoer brengen?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 13:10

Chubs schreef op 10-09-2021 om 13:05:

TO begint: zojuist een pak magnums soldaat gemaakt . I heb intens genoten van de melkchocolade met nootjes (vaak doe ik zonder nootjes, maar dit keer had ik echt zin in die nootjes.) Als je die chocolade dan hoort en voelt kraken dan krijg ik bijna kippenvel van genot
Daarna het romige ijs , liefst een heel klein beetje gesmolten zodat het heerlijk je mond in glijdt

Heb jij ook net (of gisteren) zo'n ervaring achter de rug of wil je er net aan beginnen: deel het hier en laat ons meegenieten

Zo 280 calorieën per stuk ofzo? Ik zou het niet wegkrijgen. Ik kan me wel ongans vreten aan Jack Links beefjerky. 

Oh ik snoep echt veel te veel. Trek gerust midden op de dag een zak chips open omdat ik daar dan echt zin in heb.
Is het goed? Nee. Is het gezond? Nee natuurlijk niet. 

Maar ik hoef het niet te laten want ik vind het te lekker. Het zou allemaal wat gezonder mogen, zeker. Maar dat compenseer ik wel haha. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 13:12

Ja nu heb ik ook zin in magnums en chips. 

Chubs

Chubs

10-09-2021 om 13:12 Topicstarter

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 13:11:

Oh ik snoep echt veel te veel. Trek gerust midden op de dag een zak chips open omdat ik daar dan echt zin in heb.
Is het goed? Nee. Is het gezond? Nee natuurlijk niet.

Maar ik hoef het niet te laten want ik vind het te lekker. Het zou allemaal wat gezonder mogen, zeker. Maar dat compenseer ik wel haha.

O lekker, paprika chips met sausje 

BlueHeart schreef op 10-09-2021 om 13:12:

Ja nu heb ik ook zin in magnums en chips.

Haha ik ook. 

Heb helaas niks in huis. Denk ik. 

Chubs schreef op 10-09-2021 om 13:12:

[..]

O lekker, paprika chips met sausje

Ik heb nu dus écht zin in naturel chips met curry/mayo sausje. 

Chubs

Chubs

10-09-2021 om 13:14 Topicstarter

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 13:13:

[..]

Ik heb nu dus écht zin in naturel chips met curry/mayo sausje.

Ah, deel je dan wel tijdens het eten je ervaringen?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

10-09-2021 om 13:14

Regendrup. schreef op 10-09-2021 om 13:13:

[..]

Ik heb nu dus écht zin in naturel chips met curry/mayo sausje.

Croky of lays?

Chubs

Chubs

10-09-2021 om 13:15 Topicstarter

Ik ga straks boodschappen doen en zit nog te dubben of ik roze koeken koop of tumtummetjes om vanmiddag op te eten.

Chubs schreef op 10-09-2021 om 13:14:

[..]

Ah, deel je dan wel tijdens het eten je ervaringen?

Ik heb het (gelukkig) niet in huis. 

Chubs schreef op 10-09-2021 om 13:15:

Ik ga straks boodschappen doen en zit nog te dubben of ik roze koeken koop of tumtummetjes om vanmiddag op te eten.

Nadat je al een pak magnums op hebt? Dat is geen snoepbui, dat is een eetstoornis. 

Ontopic: ik geniet enorm van een hele zak chocoladepepernoten, of een rol van die biscuitjes met chocola en suiker erop. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.