Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Dikke lippen, stom gezicht


Een soort cameltoe in je gezicht. Je moet er maar zin in hebben. (Ik mag nog geen plaatjes plakken gelukkig   

Sophia_!

Sophia_!

01-08-2021 om 17:49

Die mond zo zou ik nooit willen,  maar mijn oogleden liften of fillers in de fronsrimpel als die te erg wordt, zou ik wel overwegen hoor. Zolang je dat maar wel bij een goed iemand laat doen, kan dat geen kwaad lijkt me. 

Phlora schreef op 01-08-2021 om 17:03:

[..]

Volgens mij snap jij weinig van botox of fillers. Veel opmerkingen in je post die door veel vrouwen als waar worden aangenomen terwijl ze kant noch wal slaan. Hoezo krijgt 'iedereen met botox hamsterneusjes'? Dat is alleen maar als je rond je lachrimpels botox laat injecteren, en dan ook nog eens teveel. A la Linda de Mol.

Hetzelfde voor lipfillers. Heeeel erg knap als jij dat 'altijd' kan zien. Als ervaren plastische chirurgen het al niet kunnen (zijn leuke filmpjes over op youtube, waarbij artsen moeten zeggen of iets natuurlijk of nep is), jij al helemaal niet als leek. Waarom roepen dat mensen zichzelf maar moeten blijven, al kan niemand precies aangeven waarom? Het gaat er niet om of jij ze mooi vindt, het gaat erom of die mensen zichzelf mooi vinden.
Mogelijk ben jij zo iemand die houdt van kleine afwijkingen die iemand anders maken, zoals een wipneus of scheve tanden bijvoorbeeld. Dat is gewoon smaak. Ik vind dat erg afleidend en niet mooi, ik hou van klassieke schoonheid met een goede ratio.
Maar voor mij om dan hier te roepen dat zo iemand maar een beugel moet nemen vind ik net zo storend als jij die zegt dat iedereen zichzelf maar gewoon lekker moet blijven.

Iedereens eigen keuze, laat mensen gewoon in hun waarde, wat ze ook kiezen.

Eens met jou en ik verbaas me ook over het gemak waarmee vrouwen elkaar afbranden. Laat een ander in zijn/haar waarde. 

Rachel. schreef op 01-08-2021 om 17:39:

[..]

[..]

Nou sorry hoor maar het is wel degelijk te zien en ik ben niet de enige op de wereld die dat zegt. Vooral als je ze eerder zonder fillers hebt gezien. Door mijn roots hebben wij in onze fam van nature volle lippen, het verschil is wel degelijk te zien hoor.


Haha ja natuurlijk is het te zien bij de lelijke resultaten. Alsof iemand met geweldige fillers/plastische chirurgie iedereen aan z'n neus gaat hangen: oh, is nep hoor. Zeker gezien het taboe/veroordeling wat eromheen hangt. Zie je vaak alleen maar als je iemand voor/na kent. Helaas mag ik hier geen foto's delen, want ik ben in mijn vorige post daarmee aangemerkt als spam, maar een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Blake Lively. 

Maar goed, dan nog blijft mijn punt: het is aan iemand zelf, laat mensen in hun waarde. Ze zo afbranden tot op het bot en zelfs de psychische gesteldheid erbij halen, vind ik echt heel erg kwalijk.
En dat vrouwen hier dan zich druk maken over wat fillerlippen voor effect hebben op hun tienerdochter.. Maar niet over wat dit type veroordelende opmerkingen over andere vrouwen voor effect hebben? 

Rachel. schreef op 01-08-2021 om 17:39:

[..]

[..]

Nou sorry hoor maar het is wel degelijk te zien en ik ben niet de enige op de wereld die dat zegt. Vooral als je ze eerder zonder fillers hebt gezien. Door mijn roots hebben wij in onze fam van nature volle lippen, het verschil is wel degelijk te zien hoor.


Tuurlijk… dat je niet de enige ter wereld bent die dat beweert wil nog niet zeggen dat het zo is. Goed uitgevoerde plastische chirurgie zie je niet. 

Vavoom schreef op 01-08-2021 om 18:00:

[..]

Tuurlijk… dat je niet de enige ter wereld bent die dat beweert wil nog niet zeggen dat het zo is. Goed uitgevoerde plastische chirurgie zie je niet.

Maar blijkbaar is het dus lastig om het goed uit te voeren. Want juist bij bekende vrouwen én mannen trouwens, met vaak wat meer geld voor een goede arts of kliniek, zou je dan verwachten dat je het niet ziet. Maar de praktijk laat toch iets anders zien.

Rondstruiner schreef op 01-08-2021 om 18:04:

[..]

Maar blijkbaar is het dus lastig om het goed uit te voeren. Want juist bij bekende vrouwen én mannen trouwens, met vaak wat meer geld voor een goede arts of kliniek, zou je dan verwachten dat je het niet ziet. Maar de praktijk laat toch iets anders zien.

Zeker waar! Goede resultaten zijn onwijs moeilijk. Is echt een talent!
En borstimplantaten is bijvoorbeeld wel zo'n ingreep die  je altijd blijft zien. Zelfs al zijn ze perfect natuurlijk qua vorm en grootte, ze blijven iets teveel rechtop staan als je op je rug ligt. 
Al verkiezen de meeste vrouwen sowieso de 'nep'look, met name in Australie. 

Rondstruiner schreef op 01-08-2021 om 18:04:

[..]

Maar blijkbaar is het dus lastig om het goed uit te voeren. Want juist bij bekende vrouwen én mannen trouwens, met vaak wat meer geld voor een goede arts of kliniek, zou je dan verwachten dat je het niet ziet. Maar de praktijk laat toch iets anders zien.

Dat is het ook, plastisch chirurgie luistert heel nauw. Ik denk dat het bij bekende mannen en vrouwen vaak zo zichtbaar wordt omdat ze er én zat geld voor hebben waardoor ze niet nadenken of het wel verstandig is en de angst om vergeten te worden omdat ze “te oud” zijn om nog mee te doen. 
Begrijp me goed hoor, ik ben niet vies van een beetje hulp hier en daar maar ik vind de trend van plastische chirurgie op jonge leeftijd net zo zorgelijk als het meerendeel van de mensen. Het is het oordelen en veroordelen waar ik moeite mee heb in dit topic. 

Neuh, je hoeft echt niet zelf bol van plastische chirurgie staan, het willen of gehad hebben om er niet veroordelend tegenover te staan. Ik vind het geweldig dat het er is. Het kan mensen zoveel gelukkiger maken!
Maar fillers bij influencers zullen vast wel hun effect hebben op tieners. Net als dat de dunne modellen voor anorexia toename zorgde.

Vavoom schreef op 01-08-2021 om 17:58:

[..]

Eens met jou en ik verbaas me ook over het gemak waarmee vrouwen elkaar afbranden. Laat een ander in zijn/haar waarde.

En precies omdat jonge vrouwen zo beïnvloedbaar zijn, denken die meiden dat ze ingrepen nodig hebben. Dus laten we elkaar niet afbranden, maar laten we het alsjeblieft vooral niet normaal gaan vinden dat jonge meiden zich vol laten spuiten met allerlei troep omdat ze aan een schoonheidsideaal denken te moeten voldoen. 

Phlora schreef op 01-08-2021 om 18:00:

[..]

Haha ja natuurlijk is het te zien bij de lelijke resultaten. Alsof iemand met geweldige fillers/plastische chirurgie iedereen aan z'n neus gaat hangen: oh, is nep hoor. Zeker gezien het taboe/veroordeling wat eromheen hangt. Zie je vaak alleen maar als je iemand voor/na kent. Helaas mag ik hier geen foto's delen, want ik ben in mijn vorige post daarmee aangemerkt als spam, maar een goed voorbeeld is bijvoorbeeld Blake Lively.

Maar goed, dan nog blijft mijn punt: het is aan iemand zelf, laat mensen in hun waarde. Ze zo afbranden tot op het bot en zelfs de psychische gesteldheid erbij halen, vind ik echt heel erg kwalijk.
En dat vrouwen hier dan zich druk maken over wat fillerlippen voor effect hebben op hun tienerdochter.. Maar niet over wat dit type veroordelende opmerkingen over andere vrouwen voor effect hebben?

Nee ik bedoel ook wanneer het goed is gegaan zie je dat het niet natuurlijk is, de vorm, de manier hoe het krult, het is gewoon te zien. Bij Kylie jenner is het ook goed gegaan en toch is het te zien, vooral als ze geen lippenstift op heeft. Paar vriendinnen  van mij is het ook echt goed gelukt moet ik zeggen en ben blij dat ze er blij mee zijn, ik gun het hun om gelukkig te zijn, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan zien dat het niet natuurlijk is.

Met mensen in de waarde laten ben ik helemaal met je eens, ik zou nooit iemand zeggen wat die moet doen ook niet bij mijn vriendinnen gedaan, als hun er blij van worden gun ik ze dat, wie ben ik om te zeggen niet normaal dit dat..

Ik reageer dan ook omdat dit topic er is en het hier te sprake komt. Ik zou nooit iemand persoonlijk afkeuren op die keuze en ze dat zo zeggen. 


Je kan het een beetje vergelijken met dingen die je niet direct hardop zou zeggen  maar dan heb ik het wel echt over mijn reacties, de reacties van andere heb ik geen hand op.

Ik begrijp het punt die maakt dan weer wel.

Phlora schreef op 01-08-2021 om 18:28:

Neuh, je hoeft echt niet zelf bol van plastische chirurgie staan, het willen of gehad hebben om er niet veroordelend tegenover te staan. Ik vind het geweldig dat het er is. Het kan mensen zoveel gelukkiger maken!
Maar fillers bij influencers zullen vast wel hun effect hebben op tieners. Net als dat de dunne modellen voor anorexia toename zorgde.

Ik sta niet perse veroordelend tegen plastische chirurgie. Be my guest en in sommige gevallen (overgebleven huid na afvallen, of overhangende oogleden, borstverkleining etc) kan ik het heel goed snappen.

Maar als je denkt op je 16e (of 25e voor mijn part) een nose job, boob lift, fillers of wat dan ook nodig denkt te hebben... Kun je vast heel gelukkig van worden, maar dan gaat er in mijn ogen daarvoor al iets heel erg mis. 

Saga schreef op 01-08-2021 om 18:36:

[..]

En precies omdat jonge vrouwen zo beïnvloedbaar zijn, denken die meiden dat ze ingrepen nodig hebben. Dus laten we elkaar niet afbranden, maar laten we het alsjeblieft vooral niet normaal gaan vinden dat jonge meiden zich vol laten spuiten met allerlei troep omdat ze aan een schoonheidsideaal denken te moeten voldoen.

Misschien een klein beetje offtopic, maar wel een interessante vind ik: bekende mensen hebben heel veel invloed op hoe (met name jonge) vrouwen zichzelf zien en wat zij najagen als ideaal. Vervelend, maar daar ontkom je niet aan, dat was ook al voor we social media hadden.

Maar vinden we fillers dan echt zo'n grote bedreiging? Ik denk daar namelijk niet zo veel over na, in het ergste geval loopt dochter straks met een lelijke mond rond die ze kan laten oplossen, en bovendien heeft de gemiddelde puber het geld toch niet ervoor. Ik vind zelf bijvoorbeeld iets waar ik me wel echt zorgen om maak, het gemak waarmee jonge meiden naakte selfies de wereld insturen. Hoe leer ik mijn dochter de gevaren daarvan? Het puberbrein is nog niet goed in staat om gevolgen te overzien. Of het ontwikkelen van een eetstoornis, waar je niet zo makkelijk meer vanaf komt. 
Mijn dochter moet nog geboren worden (ben inmiddels al bijna 42 weken zwanger - zucht), maar dat zijn wel dingen waar ik over na denk.

Saga schreef op 01-08-2021 om 18:40:

[..]

Ik sta niet perse veroordelend tegen plastische chirurgie. Be my guest en in sommige gevallen (overgebleven huid na afvallen, of overhangende oogleden, borstverkleining etc) kan ik het heel goed snappen.

Maar als je denkt op je 16e (of 25e voor mijn part) een nose job, boob lift, fillers of wat dan ook nodig denkt te hebben... Kun je vast heel gelukkig van worden, maar dan gaat er in mijn ogen daarvoor al iets heel erg mis.

Ik ken echt mensen die ontzettend zouden opknappen (in mijn ogen) van een nose job. Een haak op je neus kan afleiden van hele mooie ogen en een prachtige lach. Of iemand die verder een heel fris snoetje heeft, maar ook flinke diepe traangoten. Dat maakt zo'n verschil dan, van dag en nacht. Ik ken trouwens niemand die op z'n 16e al plastische chirurgie of fillers heeft hoor, gelukkig.
Iemand benoemde hier Kylie Jenner trouwens, die lippen vind ik juist echt niet mijn smaak, maar wat ik eerder ookal benoemde; daar gaat zo'n 3 a 4 ml in. Net als bij die Loes en vriendin van Dre. Dat is echt heel erg veel!
Maar het blijft smaak. Kylie vindt het prachtig denk ik, en was erg onzeker over haar lippen. Het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd: voor haar fillers boeide ze niemand, nu is ze de rijkste van alle Kardashians geloof ik. Alleen daarom al zal ze het zelf wel de moeite waard hebben gevonden

Phlora schreef op 01-08-2021 om 18:51:

[..]

Maar het blijft smaak. Kylie vindt het prachtig denk ik, en was erg onzeker over haar lippen. Het heeft haar in ieder geval geen windeieren gelegd: voor haar fillers boeide ze niemand, nu is ze de rijkste van alle Kardashians geloof ik. Alleen daarom al zal ze het zelf wel de moeite waard hebben gevonden

En dat is nou juist het probleem. Ik gok erop dat Kylie heel normale lippen had, maar dat is niet goed genoeg meer tegenwoordig. Die onzekerheid komt vaak door die gekke hype.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.