Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Dikke lippen, stom gezicht

Jeetje zeg, wat is dat toch tegenwoordig. Ik was laatst bij de tandarts en het meisje achter de balie zag eruit als een karper. Wat een rare vissenmond. Bij het maken van de afspraak bleef ik er sprakeloos naar kijken.

En nee, zij is niet de enige. Jaimie Vaes, kortgeleden nog in het nieuws nadat ze in elkaar was gemept door Lil Kleine, heeft ook van die rare opgespoten lippen. En van de week was Loes van Dijk in het nieuws als de vrouw die zwanger is gemaakt door Douwe Bob. 

Wat is er in hemelsnaam aan de hand met de jeugd? Waarom zou je met zo'n rare mond rondlopen? Wat is daar mooi aan? Heeft zo een iemand een psychische stoornis? Vragen, vragen, vragen. 


willem1959

willem1959

31-07-2021 om 09:12 Topicstarter

Oh kijk, zo zag ze er voeger uit

[foto verwijderd ivm privacy]

willem1959

willem1959

31-07-2021 om 09:12 Topicstarter

AAARRGGHHHH!!!!!
En zo nu.....

[foto verwijderd ivm privacy]

willem1959

willem1959

31-07-2021 om 09:13 Topicstarter

Waarom, werkelijk waar, WAAROM ????



waar maak je je druk om?

Haha, ik moet eerlijk bekennen dat ik me gisteren precíes hetzelfde afvroeg toen ik de foto van die Loes zag! Ik vind het vooral ontzettend zonde.

Ik vind het ook erg lelijk en jammer. Maar dat vind ik ook van die enorm witte kunstgebitachtige tanden die je vaak ziet.

ja dat vroeg ik me ook al af. 

Ik snap het ook niet hoor Willem. Ik vind het spuuglelijk.

Vreselijk idd

Ik vind het ook zonde. Het ziet er meteen zo nep uit.

Ik vind het ook lelijk , zo'n duckface . Natural look is toch veel mooier .

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

31-07-2021 om 09:46

Het lijkt wel of ze is geslagen, echt geen gezicht. Dat mensen ook nog betalen voor zo verminking. 

vreselijk zonde van die meiden. Meestal zijn het van zichzelf gewoon mooie meiden om te zien. En dan laten ze op zo’n jonge leeftijd al zoveel doen aan zichzelf. Ik vraag me af of het ook een stukje onzekerheid is.
Hier in de stad lijkt het wel of je steeds meer van die plastic gezichten ziet. Jonge meiden met opgespoten lippen, neppe spierwitte tanden en hier en daar een botoxje.. en dan zijn het vaak ook nog 20-ers… waarom??

Wat is de lol van het afkatten van andermans uiterlijk? (En kom alsjeblieft niet aan met ‘dat is mijn mening’ en ‘VrIjHeID vAN mEnInGsUiTiNg’ en ‘ze vraagt er zelf om’). Gewoon eerlijk antwoord. Wat is hier de lol van? Voel je je er zelf beter door? Was je op het schoolplein al de bully? Ik ben echt benieuwd.

Willem, jij zou toch meer moeten weten over lippen dan wij? Het zijn gewoon vrouwen die een replica van hun vagina op hun hoofd plakken om mannen aan te trekken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.