Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


ik begin 1 januari 2024 dus vanaf dan schrijf ik weer mee

Dat snap ik. December is een moeilijke maand om te lijnen.
Hoelang ga je ongeveer lijnen vanaf januari?

Facy66 schreef op 05-12-2023 om 22:15:

Dat snap ik. December is een moeilijke maand om te lijnen.
Hoelang ga je ongeveer lijnen vanaf januari?

ik denk een half jaar, ik wil rond de 75 kg eindigen en ben nu 110

Ok dat is best een tijd, maar waar een wil is is een weg! En met dit dieet is dat echt goed haalbaar. Deze maand dan nog even genieten van het eten en volgend jaar genieten van een veel slanker postuur! Dat laatste is lekkerder dan welk eten dan ook.
Heb je dit dieet al eerder langere tijd gedaan of maar kort?

En up. Het is bijna 1 januari dus dan weer echt aan de gang na het gevreet van afgelopen weken. Ik ga komende 2 dagen ook nog even shaken om een eerste begin te gaan maken. Dan na oud jaarsdag echt starten. Wie nog meer?  En Marielousa, heb je zin om te gaan starten of zie je er juist een beetje tegenop?

Heb er enorm veel zin in

ik ben in 2015 met cambridge 36 kg afgevallen en wil weer terug naar die 75 kg, ik geniet dus nu van de laatste 2 dagen en dan een half jaar niks anders dan 1:1 en lekkere salades. Hoeveel wil jij kwijt raken?

Marielouisa schreef op 30-12-2023 om 12:17:

Heb er enorm veel zin in

ik ben in 2015 met cambridge 36 kg afgevallen en wil weer terug naar die 75 kg, ik geniet dus nu van de laatste 2 dagen en dan een half jaar niks anders dan 1:1 en lekkere salades. Hoeveel wil jij kwijt raken?

Ik heb er ook zin in. Nu nog even borrelen en morgen nog eten en borrelen. Daarna er tegenaan. Januari vind ik de perfecte maand daarvoor. Dan is het rustig en ben ik het eten en de alcohol weer even beu haha. Geniet nog van morgen en we schrijven daarna weer hier goed?

Daar gaan we dan. Het is 1 januari en ik ga zo mijn eerste shake pakken. Jij ook al jouw 1e shake op?

ja nu al dag 3 en het valt me nog mee, wat me wel tegenvalt is de nog wel wat volle koelkast waarvan ik weet dat man+kinderen het niet zo snel gaan opeten. Ik had vandaag mn weegmoment 111,5 kg  
Maar tot nu toe zit de motivatie er nog in, gelukkig maar haha!

Oehh lastig is dat he. Houdt jouw gezin verder wel rekening met dat je aan het lijnen bent? Dat ze bijvoorbeeld bepaalde dingen niet eten? Hier in huis is friet, snoep en chips nu verboden. 

nee ze mogen alles eten wat ze willen, ik kan me over het al gemeen goed inhouden, ben niet zo'n zoetekouw. Ik heb wel last van de wijntjes/biertjes, maar doe aan dry january

Dat is dan wel fijn! Knap dat je gewoon doorgaat. Ik vind januari echt ideale maand om te lijnen, want dan is er weinig te doen. Geen verjaardagen ed. Echt fijn. Is dat bij jou ook zo?

Nee helaas niet dus vandaag taart op (en hij smaakte me niet eens) 6 verjaardagen :S
Maar ik heb technisch gezien nog vakantie, dus heb mezelf wat vrijheid gegeven en begin morgen gewoon echt. En als ik uit eten ga of lunchen moet ik echt van mezelf een aangepast menu bestellen, want anders eet je toch dat brood of die patat. Is er al veel af bij jou op je thuis weegschaal? Bij mij al 2 kg

Yes we gaan er weer voor!!

Ik hoef gelukkig niet veel meer, 5kg, maar die zijn toch verdomde lastig.

Zal ik het schema bijwerken? Geef dan even je gegevens dik gedrukt door  

Ja die laatste 5 zijn lastig, want die duren zo lang :S Ik begin morgen maar weer opnieuw, merk dat het er niet echt in zat (op mn werk is het een dieptepunt, ben aan het rondkijken voor ander werk) maar wil niet dat dat m'n eten bepaald. Baas over jezelf ofzoiets
Succes iedereen! Ik bericht woensdag mijn resultaat

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.