Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


QueenLizzy schreef op 14-07-2022 om 07:06:

Wauw, 1,9! Heel fijn! Zelfs als het vanaf nu iets minder hard gaat, ben je nog altijd lekker op dreef.
Ik ben gemiddeld ongeveer een kilo per week afgevallen. Ben er heel tevreden mee. Het valt ook echt goed op nu dat ik ben afgevallen, heb al veel complimenten gehad en dat voelt ook goed. Ik doe het voor mezelf natuurlijk, maar toch is dat wel fijn.
En nu moet ik weer iets verzinnen om vanavond te eten... Ben een beetje inspiratieloos. Iemand nog leuke/lekkere ideeën?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal gewoon eet wat de rest ook eet. Maar dan 100gr koolhydraten bijv, en in jouw geval gewoon de aardappels/rijst etc weglaten. Wat ik destijds in stap 1 vaak at, was de pasta van het dieet. Lekker met gehakt en groente erdoor heen zoals ik normaal ook spaghetti zou maken! Alleen niet zo lang en met minder water als dat op de verpakking staat trouwens, dat vond ik zo waterig.

Lovely89 schreef op 15-07-2022 om 09:43:

Ik heb de tabel weer bijgewerkt
@Marielouisa, ik weet niet of het van jou klopt zo? Je had alleen aangegeven 1,9 te zijn afgevallen namelijk, dus ik hoop dat het zo juist is. Zo niet, wil je het dan volgende keer goed in je bericht erin zetten? Scheelt mij weer

Fijn weekend alvast!

Klopt helemaal en zal ik doen 

Goed bezig iedereen!!!!

nou meiden Vandaag mijn produkten opgehaald 
105 kilo bij de consulente …
Volgende week begin ik Deze week nog een etentje 
Heb 3 aug de afspraak bij de consulente 
Eerste station is onder de 100 !

honing14 schreef op 16-07-2022 om 21:23:

nou meiden Vandaag mijn produkten opgehaald
105 kilo bij de consulente …
Volgende week begin ik Deze week nog een etentje
Heb 3 aug de afspraak bij de consulente
Eerste station is onder de 100 !

Heel veel succes! In welke stap ga je nu beginnen denk je? 

stap 3 zodat ik yoghurt met fruit kan nemen Dan wil ik na 2-4 wkn naar stap 4 Ik wil zo vlot mogelijk een gezonde leefstijl aanleren Ipv lang in de produkten blijven hangen 

Lovely89 schreef op 15-07-2022 om 09:45:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik meestal gewoon eet wat de rest ook eet. Maar dan 100gr koolhydraten bijv, en in jouw geval gewoon de aardappels/rijst etc weglaten. Wat ik destijds in stap 1 vaak at, was de pasta van het dieet. Lekker met gehakt en groente erdoor heen zoals ik normaal ook spaghetti zou maken! Alleen niet zo lang en met minder water als dat op de verpakking staat trouwens, dat vond ik zo waterig.

Goed idee, ik ga me idd maar weer eens aan de pasta wagen. Vandaag heb ik een salade gegeten met gerookte kip. Is nog altijd een van m'n favorieten.

honing14 schreef op 16-07-2022 om 21:53:

stap 3 zodat ik yoghurt met fruit kan nemen Dan wil ik na 2-4 wkn naar stap 4 Ik wil zo vlot mogelijk een gezonde leefstijl aanleren Ipv lang in de produkten blijven hangen

Klinkt goed, en uiteindelijk gaat het er ook om dat je een gezonde leefstijl aanleert. Prima idee denk ik, zeker als dit maakt dat het dieet voor jou beter is vol te houden. 

Ik zit nog altijd in stap 1, maar ik ben inmiddels al redelijk dichtbij m'n streefgewicht gekomen. Ik ga tijdens m'n volgende afspraak denk ik overleggen met de consulente over m'n plan voor de komende weken, en misschien ook naar stap 2 of 3. 

Welk fruit mag je eigenlijk in stap 3? Ik moet morgen weer wegen, om 4 uur, ben heel benieuwd. Donderdag had ik een spontaan feestje en heb daar eiersalade + komkommer + mini frituur snacks gehad, lekker dat het was  Enige waar ik me goed aan kan houden is de alcohol, ik heb nog geen drup gehad.
Hoe doen jullie dat met uit eten en feestjes?
Ik moet morgen voor 4 weken afnemen omdat m'n consulente 3 weken met vakantie gaat, ik ben benieuwd hoeveel ik dan erna weeg! Klinkt dan ineens als heel veel haha

Marielouisa schreef op 19-07-2022 om 19:39:

Welk fruit mag je eigenlijk in stap 3? Ik moet morgen weer wegen, om 4 uur, ben heel benieuwd. Donderdag had ik een spontaan feestje en heb daar eiersalade + komkommer + mini frituur snacks gehad, lekker dat het was Enige waar ik me goed aan kan houden is de alcohol, ik heb nog geen drup gehad.
Hoe doen jullie dat met uit eten en feestjes?
Ik moet morgen voor 4 weken afnemen omdat m'n consulente 3 weken met vakantie gaat, ik ben benieuwd hoeveel ik dan erna weeg! Klinkt dan ineens als heel veel haha

Ik heb in de 2,5 mnd dat ik met het dieet bezig ben, twee keer wijn gedronken. Beide keren met een speciale gelegenheid, en dan maar een beetje.
Als ik snack, wat ik niet vaak doe, is het meestal met iets als komkommer ofzo en ik heb een keer een paar blokjes kaas gegeten. Nooit brood, koek, aardappelen of rijst, en ook van chips, snoep en chocolade kan ik goed afblijven.
Vanavond ben ik wel met mijn man naar de plaatselijke Italiaanse ijssalon geweest, waar ze heerlijk suikervrij ijs verkopen. Wat een traktatie was dat 😊 En toch nog (enigszins) verantwoord 😉

Maar nu dus weer back to basic. Ik ben vanmiddag weer bij de consulente geweest. Ik verwachtte er vandaag niet veel van, aangezien m'n horloge al weer strakker om m'n pols zat dan normaal - want natuurlijk houd ik vocht vast door de hitte. Het vochtpercentage duidde dat inderdaad aan. Maar toch -300 gram. Niet veel, maar toch weer wat. Al hoop ik toch echt volgende week eindelijk weer eens GEEN vocht vast te houden en wat mooiere cijfers te zien. 

M'n cijfers van deze week:

Startgewicht 85,4

Streefgewicht 70

Huidig gewicht 74,5

Afgevallen 10,9

goed bezig dames !
Vanavond etentje gehad met familie.
Nu even kijken wanneer ik het beste kan starten 
Ik ga woe 3 aug naar consulent
Zou dit weekend starten maar heb gewoon zin om te beginnen 
Maar misschien maar aan mijn plan houden 
Hebben jullie een soort voorbereiding gedaan voor de start ?
Dus vast afbouwen met suikers ofzo ?

en is er iemand die de tabel bijhoudt ?
Mijn startgewicht is 105,3

honing14 schreef op 20-07-2022 om 00:13:

goed bezig dames !
Vanavond etentje gehad met familie.
Nu even kijken wanneer ik het beste kan starten
Ik ga woe 3 aug naar consulent
Zou dit weekend starten maar heb gewoon zin om te beginnen
Maar misschien maar aan mijn plan houden
Hebben jullie een soort voorbereiding gedaan voor de start ?
Dus vast afbouwen met suikers ofzo ?

Ik ben cold turkey begonnen, nu 3 weken bezig en thuis al 8.2 kg kwijt. Ik ben in 2015 ook op de maandag begonnen, na een week feesten 😁

Ik heb contact gezocht met een consulent en ik had de volgende dag meteen al een afspraak, dus afbouwen werd al niks meer  

Vanmiddag gesprek gehad bij consultente, -2,5 kg eraf 😁
Dus nu staat de score op -8,3 kg in totaal, ik weeg nu 113,9 kg. De consulente gaat 4 weken op vakantie, dus zometeen wanneer ik weer officieel ga wegen is er ineens veel ad, hoop ik 😅
En dus voor 4 weken aan producten gehaald... Kast ruimte te kort haha

Mijn motivatie zit hem vooral in dat ik mezelf niet herken in mn huidige lichaam, dit ben ik niet. En in Q2 volgend jaar gaan we 3 maanden op sabbatical, dat wil ik niet doen met mn huidige gewicht.

voor de tabel:

-8,3 kg, gewicht nu 113.9 kg

hmmmm, heeft iemand tips voor zachtere ontlasting?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.