Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

5 kilo kwijt na de zomervakantie

Cala

Cala

02-02-2022 om 11:11 Topicstarter

Jeej, -0.1   Iets is beter dan niets en na drie weken vast blijven staan ben ik allang blij dat het in ieder geval iets af is.

Wat goed Blondie, lekker bezig!
Succes vandaag Bailey, hopelijk gaat de dag beter dan de nacht en is je kind snel weer beter.
Ik hoop dat je het wat meer los kan laten Vrouw92. Lijkt me niet fijn om er de hele tijd mee bezig te zijn.

Ik sta stil qua gewicht en baal ervan!

Ik ben wat aangekomen 60,0kg
Geen verrassing, want zaterdag positieve coronatest nadat de kinderen donderdag en vrijdag positief testten. Daardoor nauwelijks bewogen, niet gewandeld en een weekje overleven met zijn allen. Gelukkig milde klachten, dus vanaf dit weekend mag ik weer naar buiten.

Ik heb ook nog nooit havermout op, muv koekjes of pannenkoeken :') Het is duidelijk waar mijn prioriteiten liggen haha

78.0
Weegschaal schoot even onder de 78 maar stopte toch op 78 uiteindelijk. Suikervrij maand zit erop en merk dat zodra je weer suiker eet dit toch snel meer wordt. 

77. 3 een - 0.2. Helemaal prima had namelijk een plus verwacht. 

Earlgrey heel begrijpelijk dat je baalt van het stil staan. Hopelijk pakt je lichaam het weer snel op.

Octaviana gelukkig dat jullie niet ziek zijn. Veel plezier dit weekend buiten .

Due-scimmie lijkt mij ook wel lastig om dan nu een balans te vinden in de suiker inname. Gewoon nieuwsgierig maar merkte je veel (lichamelijk) voordeel tijdens de challenge? 

Het grootste voordeel was de niet constante zij in eten. Mijn buik was wat rustiger en voelde platter maar verder viel het me beetje tegen hoeveel ik ervan merkte. Misschien moet ik daarvoor nog langer suikervrij eten.

Cala

Cala

06-02-2022 om 17:49 Topicstarter

Jammer dat de voordelen toch tegen vallen Due-scimmie! Maar wel hartstikke knap dat je het gedaan hebt!

Ik heb eindelijk de tabel weer bijgewerkt, het was hier een beetje druk.

Inderdaad Due-Scimmie, erg knap! En fijn dat je toch verschil merkt (ook al is het niet zoveel als je gehoopt had). 

Fijn dat jij ook een min had Bailey26! 

Earlgrey, frustrerend he.... Maar als je stil staat, betekent het ook dat er niets is bijgekomen! 

Octaviana, hoe is het met de quarantaine? 

Cala, dank voor het bijwerken! En 0.1 eraf is eraf! Prima toch!

Ik was woensdag tot en met gisteren een heel lang weekend weg (de kinderen hadden donderdag en vrijdag vrij). Dus we zijn op woensdagmiddag lekker naar Texel vertrokken en waren gisteravond pas thuis. Heerlijk! Wel veel wind, maar we hebben echt fijne dagen gehad. Veel gewandeld, maar ook lekker gegeten en wat meer gesnackt enzo tussendoor. Ook twee keer uit eten geweest.
Nu weer lekker aan de bak met bewegen en gezond eten!

Cala

Cala

07-02-2022 om 13:09 Topicstarter

Dat klinkt heerlijk Blondie!! Echt fijn he, zo af en toe er helemaal uit. Je bent letterlijk uitgewaaid zo te lezen
Bewegen gaat hier best aardig en eten ook wel. Hoop dat deze week  terug te zien op de weegschaal.
Ik ga halverwege deze week op vakantie voor twee weken. Woensdag weeg ik me nog, daarna niet tot ik weer terug ben. Wel kan ik gewoon de tabel bij werken als ik weg ben.

Cala, fijne vakantie!
Due-scimmie, een platte buik klinkt als een héél fijn resultaat van suikervrij eten 🙂 Knap gedaan!
Blondie, leuk hoor, Texel. Lekker uitwaaien 💨
Hoe is het verder met jullie, dames? Ik ben ziek en mijn vader, met wie ik dit weekend een hele dag op stap was, testte vanochtend positief. Ik ben dus bang dat ik nu ook corona heb. Vanavond testafspraak. Voordeel van ziek zijn is wel dat ik weer ben afgevallen 🥲 77,3 kilo! Blij mee!

Cala

Cala

09-02-2022 om 09:47 Topicstarter

Jaa eindelijk gaat het hier de goede kant op, een hele kilo eraf! En nu op vakantie en het er weer aan eten 
Balen Earlgreythee, maar elke nadeel heeft een voordeel! Maar ik hoop dat je niet al te ziek wordt. 

Goed bezig Cala! Hopelijk eet je niet de hele kilo eraan op vakantie 😉

Balen EarlGrey..... Maar wel fijn dat je wat afgevallen bent! Altijd een fijne bijkomstigheid 

Lekker Cala, een hele kilo eraf! Dat had ik vorige week ook. Fijn voelt dat he? 

Hier weer een kilo erbij: 65,9 kilo. Ben ik prima tevreden mee, de 64,9 van vorige week was echt een uitschieter naar beneden en ik hoopte nu onder de 66 te zitten na het lange weekend Texel. En dat is gelukt haha. Hopelijk vrijdag nog een paar onsjes eraf. 
Ik denk dat ik me misschien maar 1x per week moet wegen i.p.v. 2x. Scheelt weer wat schommelingen in mijn overzicht. 
Misschien kan ik mijn forumnaam veranderen naar Schommel5 ofzo 

Wow Cala goed bezig! 

Ik heb mij bewust niet gewogen vandaag  vrijdag weer! 

Wow een kilo eraf Cala, wat goed!

Hier maar een beetje eraf, nu 59,8. Beetje jammer want gisteren stond ie op 59,5 dus had meer gehoopt. Maar goed, liever eraf dan erbij.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.