Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

5 kilo kwijt na de zomervakantie

NaamStart Streef Huidig gewichtErafLengteBMIStreef BMI
Octaviana61.25658,4-2.8

Blondie572.76567,4-5,31.7122.8
Cala87,68085.8-1.8



Pupsel 79.76579,30,41.682823
Mischa83 806570-10



Dutchgirly80.37268,9-11,4


BlairW 10790100-7


Damoontje 89,87888,11,71,78


En hier gaan we weer verder! Klets mee, je mag in de tabel, hoeft niet. 

Wegen is op woensdag (of vrijdag als je dat fijner vindt).  Zet het nieuwe gewicht vet gedrukt op weegdagen in je post, dan verwerk ik het zsm in de tabel.
























Cala

Cala

24-09-2021 om 19:38 Topicstarter

Iedereen mag mee doen. Dit is een vervolgtopic. Ik heb een tabel aangemaakt met degene die de laatste twee pagina's nog mee schreven, omdat ik niet weet of de anderen nog actief zijn. Laat even weten als je jezelf mist in de tabel/of er iets niet klopt.

Super Cala!

Succes dames 💪


Ik mis mezelf in de tabel 
Woensdag vergeten te wegen, vanochtend tot mijn verassing weer 72,1 
Maar het gaat zo tergend langzaam…

Hebben jullie dat ook dat je t gevoel hebt dat het niet opschiet en je dan motivatie verliest?

Cala

Cala

24-09-2021 om 23:47 Topicstarter

ohh nee Fidodido, ik dacht dat ik je erin had gezet. Ga het morgen even bijwerken op de laptop! En ja dat herken ik! Dan denk ik al snel 'ach, als er toch niets afgaat maakt dat ene koekje/snicker/bakje chips/zak kruidnoten ook niets meer uit. 
Ik merk wel dat ik ook inzak qua bewegen, dus dat ook maar weer even goed oppakken.
Ik blijf nu een beetje hangen tussen 80.2 en 80.6 de afgelopen weken. Laten we er weer even flink tegenaan gaan komende week!

Ik schrijf ook graag mee. Ik wil er iets meer dan 5 kwijt maar met 5 ben ik al blij

Ik doe graag mee! Na een hele stressvolle periode eerst beetje bij beetje aangekomen en van de zomer alle remmen los op vakantie 🙈 Ik ben een maand geleden begonnen toen de weegschaal 92,7 aangaf. Vanmorgen was daar nog 87,1 van over. Mijn doel is om in totaal 10kg af te vallen dus 82,7. Nog 4,4 te gaan! Dit weekend wel een lastig weekend qua verplichtingen en eten. Hopelijk lukt het om het beperkt te houden 🍀

Hoe pakken jullie het afvallen eigenlijk aan? 

Yesssss gevonden! Super Cala!

Ha meiden, ik wil ook graag meeschrijven. Weeg nu 77. 0 kg en moet naar 67.0. Bij mij zijn het zwangerschapskilo's. Ik verlang zo terug naar mijn oude lijf. Vanaf volgende week ga ik weer sporten en half okotber heb ik een intake bij een diëtiste. Mijn grootste valkuil is snoepen en snaairn, met name in de avond. 

bedankt voor het maken van een nieuwe tabel! Zal woensdag alles doorgeven! 

Cala

Cala

26-09-2021 om 09:53 Topicstarter

Ik probeer (veel) meer te bewegen en alleen in het weekend te snoepen, maar ik merk dat dat net niet genoeg is en dat ik dus eigenlijk veel beter naar mijn algehele eetpatroon moet kijken, maar dat wil ik eigenlijk niet, want ik wil niet de hele tijd bezig zijn met wat ik wel of niet mag eten. 

Cala, ik zie nu dat mijn streef en huidige gewicht omgedraaid staan... Geen probleem hoor, geen haast. Komt van de week wel weer. 

Ben ook een beetje aan het nadenken wat mijn nieuwe streefgewicht zou “moeten” worden. Toen ik in maart begon, was dat om voor de zomervakantie 65 kilo te wegen (om en nabij, dus of dat nou 64 of 66 was, maakte ook niet uit). Ik wilde gewoon wat kilo’s kwijt. Dat is ook gelukt, de dag van vertrek naar ons vakantie-adres woog ik 66,0.
Nu hang ik al maanden in en rond de 66 kilo. Op zich ben ik erg blij dat ik al 6-7 kilo kwijt ben, mijn kleding zit fijner, ik voel me fitter en ben gewoon blij dat gewust eten en bewegen echt in mijn systeem zit nu. 

Ik had het een tijdje terug over richting de 62 te gaan rond kerst (dat zou beteken dat ik in een jaar ongeveer 10 kilo ben kwijtgeraakt). Maar nu weet ik niet meer zo zeker of ik dat wel wil. Het kost me meer moeite nu het stagneert en ik heb het idee dat ik echt nog een slag moet maken en nog strenger worden om er nog meer af te krijgen en ik weet niet of ik dat wil en zin in heb. 
Ach ja, dat zijn zo van die gedachtes waar ik mee speel. Ik ga in ieder geval vanmiddag lekker aan de borrel en morgen weer lekker buiten wandelen en lekker gezond eten! 

Ik zat vanochtend op 77,0 en ik wil naar 68 maar eerste doel is 70

Hoi, zou ik ook mee mogen schrijven? Ik worstel met post-zwangerschapskilo’s die ik er niet af krijg. Ik wil graag 66-67kg wegen, ik was in eerste instantie goed op weg en net onder de 70 gedoken maar nu zit ik weer op 72kg door te veel snoepen en snaaien. Vind het vooral in de avond lastig om mezelf te beheersen.

Hier ook post zwangerschapskilo’s. En ze lijken maar niet minder te willen worden… zou dat ook met hormonen te maken kunnen hebben? Mijn dochtertje is 4,5 maanden oud, ik ben gestopt met bv (om andere redenen) maar mijn lijf blijft maar reserves vasthouden lijkt het. 
Ik snap wel dat het tijd nodig heeft, maar ik baal zo van mijn knellende broeken en shirts die niet mooi vallen. En nieuwe kleding kopen wil ik niet, want dan is t straks allemaal te groot (hoop ik)
Maar er gaat nu al maanden bijna niks meer af of ik nu meer of minder eet en sport

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.