Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Jullie hebben gelijk, ik sla door. Bedankt voor de spiegel!

PhilDunphy schreef op 15-02-2023 om 21:36:

Zo, mijn eigen topic weer even opgezocht. Ik heb het een paar weken laten verslonzen helaas. Afgelopen weken veel stress gehad van werk en pijn van m'n voetblessure. Die combi is niet handig, want doordat ik niet mag sporten ben ik in een 'pfff nu ga ik nooit afvallen, wat maakt het nu nog uit!'-modus geraakt. En met de stress erbij, ben ik weer gaan stress-eten gezien het allemaal toch al mislukt. Geen handige mindset

Ik weet nog niet of het me lukt de mindset weer te veranderen. Ik weet alleen dat ik vreselijk blijf balen van mijn gewicht. De weegschaal heeft even geen batterijen, dus hoe groot de schade is weet ik niet. Maar ik ga in elk geval dit topic weer blijven volgen, om hopelijk mijn mindset ook weer op orde te krijgen.

Ik overweeg ook een Weight Watchers abonnement te nemen om weer even een stok achter de deur te hebben om bewuster te eten.

Balen dat het allemaal niet zo lekker gaat! Ik ben op het moment ook niet in staat om veel te bewegen en daar baal ik ook van, omdat dat wel nodig is om wat af te vallen. Toch ben ik met alleen maar 3 maaltijden en verder niets, wel bijna een kilo afgevallen in 6 weken. Het gaat niet snel en eerst dacht ik dat er niets gebeurde, maar blijkbaar toch wel. Op zondag mag ik van mezelf wel iets lekkers tussendoor, het moet wel een beetje leuk blijven. 😁

Ik hoop dat het op je werk weer wat rustiger wordt en je ook weer wat energie over hebt om je hier op te richten!

Ik ben eindelijk in ketose, volgens mijn ketostick. Nu volhouden, ik heb net gisteren cake gebakken...

Eerste week zit erop, heb me braaf aan mijn planning gehouden (al was het wel heel zwaar op de 2 dagen waar ik maar 500 kcal (heb er 800 van gemaakt 😊) mocht hebben.
Helaas geen idee of en wat ik ben afgevallen, want mijn weegschaal meet elke minuut een ander gewicht, en het is de tijd van de maand, dus dan is mijn gewicht ook wisselend.
Ben benieuwd of het me deze week ook lukt. Misschien breng ik 2 dagen terug naar 1 dag 800 kcal….

Goede berichten!

Ik ben net ondanks de harde wind toch even 45 minuten gaan wandelen. Morgen ga ik sporten.

Voel me vandaag heel raar. Ben er per toeval achter gekomen dat een oude vriendin van mij vorig jaar is overleden. Had al een aantal jaar geen contact meer (na studie verwaterd), en het voelt zo raar nu. Ze was nog veel te jong en ik kan ook nergens vinden wat er is gebeurd. 
Ben daardoor ook erg snaaierig en best verdrietig eigenlijk. Moet ook ongesteld worden, dus dat helpt ook niet mee.

Sterkte Ranja, lastig dat verdriet wat geen uitweg weet. Hier 300 gram eraf in 2 weken, tergend langzaam, maar sporten en gezond eten gaat goed.

Sterkte Ranja, dat is geen leuk bericht om te krijgen.

Dankjulliewel!
Voel me vandaag alweer wat beter, maar het popt regelmatig in mijn gedachten nog op.

Vanochtend door dierentuin gewandeld, had zelf eten meegenomen dus dat ging ook prima! Niet in de verleiding gekomen om daar snaaiwerk te halen en flink aantal stappen gezet.

Ranjemeteenrietje schreef op 19-02-2023 om 17:05:

Dankjulliewel!
Voel me vandaag alweer wat beter, maar het popt regelmatig in mijn gedachten nog op.

Vanochtend door dierentuin gewandeld, had zelf eten meegenomen dus dat ging ook prima! Niet in de verleiding gekomen om daar snaaiwerk te halen en flink aantal stappen gezet.

Wat een goed idee, allebei, even lekker afleiding en ook sterk qua eten.
Ik ben nog nieuw op dit topic, maar ik wens je ook sterkte, zo naar dit soort berichten, ik snap dat je van slag bent.
Maar gelukkig gaat het al iets beter met je vandaag 👍🏻🌸

Nou na 3 dagen carnaval en gisteren een dikke shoarmaschotel hebben we het even niet over de kilos Vandaag ook nog 2 kleine gebakjes op want man is morgen jarig maar dan moeten we werken dus schoonouders kwamen vandaag. 
Vanmorgen wel eerst gaan sporten en met schoonouders na koffie en gebak een rondje gewandeld.
Morgen weer werken dan dan wordt het leven weer normaal en is het weer makkelijker diëten. Moet weer even de knop vinden. Net een kom zelfgemaakte geroosterde groentesoep op en ik bak zo een paar eieren met tomaten en spek en er voor mij nu maar geen brood onder.

Heb je het leuk gehad, Dolfje.

Zondag uit eten geweest en gisterenavond chocolade en een halve zak chips op dus vanavond weer rustig aan.
Wel veel bewogen de afgelopen dagen!

Ja was weer ontzettend gezellig! Veel gelopen ook. 

Mooi! Volgend jaar weer

Voorzichtig kan ik zeggen dat mijn aanpassingen beginnen te werken. Vanochtend onder de 73  
nog minimaal 9 te gaan!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.