Huis, tuin en keuken
Ginevra
11-09-2023 om 20:16
Welke houder voor telefoon in auto?
Ik ben op zoek naar een houder voor mijn telefoon in de auto. Ik had een houder met een zuignap, maar die valt geregeld van het raam af als de auto in de zon heeft gestaan. Ook als ik het raam brandschoon heb gemaakt, beetje vochtig, etc. Het dashboard is nergens glad, overal heeft het een soort structuurtje waar een zuignap niet op houdt. Dus ik ben niet zo'n fan van zuignappen.
Ik heb ook geen ventilatieroosters in het midden zitten, waar je zo'n klem op kunt zetten.
Wel zit er middenin het dashboard een soort plateauvakje, waar de telefoon nu in staat op een antislipmatje. Maar dan valt -ie om. Daarom dacht ik aan deze https://www.bol.com/nl/nl/p/dashboard-auto-telefoonhouder-3-tot-6-8-inch-smartphone-houder-iphone-samsung-rheme/9200000119559048/?bltgh=r6WXUP1tmDt1jTfZXGtGig.2.4.ProductTitle
Heeft iemand zo'n soort houder? Bevalt dat? Of nog andere goede ideeën?
Ginevra
12-09-2023 om 11:05
Daddy_gijs schreef op 11-09-2023 om 22:09:
Google op "car hack elastiekjes luchtrooster auto".
https://www.youtube.com/watch?v=QsObOM5MP6c
Bijvoorbeeld deze:
Ik heb geen luchtroosters op die plek.
Ginevra
12-09-2023 om 11:06
Moxxie schreef op 11-09-2023 om 22:37:
Ik heb er een met zuignap en een lange arm, zodat hij op het dashboard steunt en er niet zo'n gewicht aan de zuignap hangt. Laat ongeveer eens per jaar los, daar is mee te leven. Van Amazon.
Dat is misschien wel een idee, dan laat ie tenminste niet de hele tijd los. Dank!
Ginevra
12-09-2023 om 11:07
majorette2005 schreef op 11-09-2023 om 23:52:
In mijn auto is ook alles ribbelig maar heb de ideale houder, ook bij bol punt com. Het is een langwerpig klein ding wat je overal op kunt plakken, en op je telefoon plak je een magneet, en je klikt het er zo op. Kost weinig en zit al jaren. Echt handig
https://hoesjesenladers.nl/magnetische-telefoonhouder-voor-1.html
Plakt dat ook op een ribbelig oppervlak? Want ik had die dingen wel gezien en het lijkt me ideaal, maar ik dacht dat dat niet zou blijven zitten op mijn structuurdashboard.
Ginevra
12-09-2023 om 11:09
SuzyQFive schreef op 12-09-2023 om 00:48:
Ik heb een Wegman telefoonhouder en die blijft echt fantastisch op mijn structuurtjesdashboard zitten. Mijn vriend heeft een ander structuurtje en daar blijft ie ook perfect zitten.
Ik ben geen fan van telefoons aan het raam ivm het zicht dus wilde per se zoiets.
https://wegmanshop.nl/products/telefoonhouder-zuignap?variant=36318689558692¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad=1&gclid=EAIaIQobChMI6dbT-tGjgQMVypSDBx1KAA_8EAQYAyABEgLYyPD_BwE
Oh wacht, blijft deze op structuur zitten :-O. Dan is dat wellicht ook wel wat.
Ginevra
12-09-2023 om 11:11
SuzyQFive schreef op 12-09-2023 om 09:54:
[..]
Deze niet, er zit een soort gelpad onder waardoor het ook op ribbels blijft zitten.
Toen ik op zoek was naar de perfecte houder kwam ik ook nog de houders van Brodit tegen broditcenter.nl
Je voert je merk en model auto in (plus bouwjaar) en dan krijg je de voor jouw auto gemaakte houders.
Ga ik ook nog even naar kijken. Dank voor de tips allemaal ![]()
Gember
12-09-2023 om 21:05
Ik heb een Brodit houder, echt ideaal! Niet in mijn zicht, niet voor de ventilator. Bij mij zit ie gemonteerd in een 'richel' naast de radio. Als je op google afbeeldingen zoekt, dan kom je wat voorbeelden tegen. De mijne klik je er in en dan laadt ie ook meteen op.
impala
15-09-2023 om 23:14
SuzyQFive schreef op 12-09-2023 om 00:48:
Ik heb een Wegman telefoonhouder en die blijft echt fantastisch op mijn structuurtjesdashboard zitten. Mijn vriend heeft een ander structuurtje en daar blijft ie ook perfect zitten.
Ik ben geen fan van telefoons aan het raam ivm het zicht dus wilde per se zoiets.
https://wegmanshop.nl/products/telefoonhouder-zuignap?variant=36318689558692¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad=1&gclid=EAIaIQobChMI6dbT-tGjgQMVypSDBx1KAA_8EAQYAyABEgLYyPD_BwE
Ik heb deze besteld, bedankt voor de tip. Hij is klein en erg robuust en zit vooralsnog superstevig vast. Je kunt de houder ook van het voetje afhalen als je wil, maar het is me nog niet helemaal duidelijk waar dat handig voor is.
Hij zou helemaal perfect zijn als de telefoon er wat makkelijker in te zetten en uit te halen was. De klem klemt wel erg goed
Sympathiek bedrijf trouwens, ik kreeg na bestelling een mail met tips voor bevestigen en gebruik.
SuzyQFive
16-09-2023 om 07:54
impala schreef op 15-09-2023 om 23:14:
[..]
Ik heb deze besteld, bedankt voor de tip. Hij is klein en erg robuust en zit vooralsnog superstevig vast. Je kunt de houder ook van het voetje afhalen als je wil, maar het is me nog niet helemaal duidelijk waar dat handig voor is.
Hij zou helemaal perfect zijn als de telefoon er wat makkelijker in te zetten en uit te halen was. De klem klemt wel erg goed
![]()
Sympathiek bedrijf trouwens, ik kreeg na bestelling een mail met tips voor bevestigen en gebruik.
Later gaat ie wel iets soepeler. Ik kan hem inmiddels tijdens het rijden erin zetten 😅.
Waarom je het los kan halen weet ik ook niet 🤣
Ginevra
25-09-2023 om 18:00
Update: ik heb de Wegman houder besteld, en die lijkt inderdaad goed stevig te zitten op mijn structuurtjesdashboard. Dank voor alle tips 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.