Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..


ik hoop op aanvullingen


Dees! schreef op 26-06-2026 om 19:48:

[..]

Ik denk het niet. Want waar zouden hun inkomsten dan uit bestaan?

Die winkels worden betaalt door Verpact. Die grote boetes tegemoet kan zien als het inzamelingspercentage niet omhoog gaat.

https://nos.nl/artikel/2590994-statiegeld-moet-flink-omhoog-van-inspectie-anders-miljoenenboete

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.