Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Frisdrank1972 schreef op 10-12-2025 om 14:01:

Ik denk dat wij er maar aan moeten wennen. Global warming kunnen we niet meer terugdraaien. 15 graden in december en 35 graden in augustus wordt het nieuwe normaal.

Het is ook al jaren vrij zacht in december toch? Paar jaar geleden was het hier op oudejaarsdag warmer dan het was op koningsdag, toen 15 graden hier weet ik nog. Maar ook met de kerst is het hier al jaren 12 graden of hoger ( wel westen van het land ). Ik kan niet zo goed meer tegen koud en guur weer als vroeger dus ik vind het prima. Maar normaal is het natuurlijk niet. Global warming inderdaad. En daar maak ik me zeker zorgen om. 

Frisdrank1972 schreef op 10-12-2025 om 10:01:

[..]

Vind het eerlijk lekker slapen in mijn joggingsbroek en sweatshirt. Lekker warm onder de dekens. Maar nu de tempraturen zo hoog zijn is het iets te.

Ik heb een ander idee van lekker warm  

Dolfje schreef op 10-12-2025 om 12:36:

Ik vind het wel fijn deze temperatuur maar misschien ben ik de rare

Ik vind het ook fijn hoor, maar bizar om wakker te worden van de warmte, in december.

Yumi schreef op 10-12-2025 om 17:46:

[..]

Ik vind het ook fijn hoor, maar bizar om wakker te worden van de warmte, in december.

Ik heb het altijd heet midden in de nacht. Iets met opvliegers en nachtzweten. 

In de zomer krijg ik het in elk geval dan nog voor de elkaar dat de plafond ventilator aangaat maar dat wil die man nu echt niet 

Wij hebben vorig jaar met kerst op het terras gezeten. Bizar.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.