Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

tot nu toe 11 keer kunnen draaien, waarvan 8 gratis. De 3 gratis producten die ik wel wilde meenemen (een pakje Lostus koekje, altijd handig voor visite, een rol Jan pizzadeeg, en nog iets wat ik weer vergeten ben), hadden ze geen van allen in het assortiment, terwijl het een flinke AH is. Pffff

bieb1963 schreef op 09-08-2026 om 14:06:

tot nu toe 11 keer kunnen draaien, waarvan 8 gratis. De 3 gratis producten die ik wel wilde meenemen (een pakje Lostus koekje, altijd handig voor visite, een rol Jan pizzadeeg, en nog iets wat ik weer vergeten ben), hadden ze geen van allen in het assortiment, terwijl het een flinke AH is. Pffff

DIE 3 gratis dingen zijn idd wel ok en had ik ook wel gehaald. Maar nu met 18x draaien denk ik dat ik zowaar n gratis blikje cola heb gescoord.

Overigens, Yumi,  is 70% korting idd de 30% van de normale prijs . Maar dan blijkt t kattenvoer nog altijd duurder dan t AH merk  dat onze kat ook eet.

Sorry ,  vgm moesten al deze berichtjes in de 'ergernis' topic?

Ik heb tandpasta, deo, appelsap, ginger shot, fuze tea ijsthee gratis. Verder veel 50%.
Voorheen had ik altijd heel veel alpro barista. Die ging zelfs niet op in straatkastjes en op van die meeneemplanken bij de opvang. Dat vond ik pas raar. Gaven ze dat gratis weg omdat niemand het bliefde? Nu ook weer tig soorten alpro en andere plantaardige 'variaties'.

Ik heb niks gratis gehad.  2x 60% korting en verder alleen 50% korting allemaal op producten waarvan ik eigenlijk echt niet weet wat ik ermee moet.  Dus ik vind het raar dat ze deze actie zo waardeloos gemaakt hebben.  Mensen worden blijer van een gratis artikel dan van zo'n sigaar uit eigen doos. En ik snap dat dit goedkoper is voor AH maar ik denk dat de gratis versie meer goodwill kweekte. 

Toen mijn neefje een jaar of 10 was,was hij gek op Milka repen. Mijn zus ging altijd naar de AH dus hij ook. Tot de Milka in de reclame kwam en de "van prijs" ineens zogenaamd veel hoger was dan daarvoor. Het kind kwam helemaal verontwaardigd thuis. Sindsdien is heeft hij nooit meer boodschappen gedaan bij deze oplichters volgens hem. Hij is inmiddels 26. Ook al weet hij dat andere supermarkten dit ook doen.

Waarom hebben sportscholen ,bijna alles zwart geschilderd, vaak ramen geblindeerd.
Het is of je de zonnebril blijft ophouden,als je sport.
Ik vind het raar.  

Mensen die op luid volume aan het facetimen zijn terwijl ze in een winkel zijn en dan ook nog iets aan je vragen of willen afrekenen. Vind het raar maar ook onbeschoft.

Hemke schreef op 10-08-2026 om 10:01:

Waarom hebben sportscholen ,bijna alles zwart geschilderd, vaak ramen geblindeerd.
Het is of je de zonnebril blijft ophouden,als je sport.
Ik vind het raar.

Ramen geblindeerd: privacy, het ziet er niet bepaald elegant uit als je met een flinke krachttraining bezig bent.

Zwart: zie je het vuil minder, maar het waarschijnlijk ook mode net als die afschuwelijke zwarte kozijnen die je nu overal ziet. 

Dolfje schreef op 10-08-2026 om 13:52:

Mensen die op luid volume aan het facetimen zijn terwijl ze in een winkel zijn en dan ook nog iets aan je vragen of willen afrekenen. Vind het raar maar ook onbeschoft.

Is het ook, snap nooit waarom mensen dat doen, niemand hoeft mijn gespreken tehoren.

gelukkig is mijn 5 jarige neefje de enige die me facetimed en in de privacy van me eigen huis 

Dat gebeurt ook vaak in de metro. Of van die studentikoze meisjes waarvan er dan één het hoogste woord heeft en keihard zit te praten met zo'n R. En dan iedere keer zeg maar, zeg maar, zeg maar.

Rogue schreef op 10-08-2026 om 13:58:

[..]

Is het ook, snap nooit waarom mensen dat doen, niemand hoeft mijn gespreken tehoren.

gelukkig is mijn 5 jarige neefje de enige die me facetimed en in de privacy van me eigen huis

Dit! Mijn gesprekken houd ik privé. En als ik al (kort) bel, zet ik het nooit op luidspreker.  

Ik heb wel eens in een winkel zien hangen : " Als u in gesprek bent, zullen wij even wachten met u te helpen totdat u uitgesproken bent." 

PWN. Dat was vroeger provinciaal waterleiding net. Tegenwoordig heet het Puur Water en Natuur. Ik zat net even verbijsterd naar mijn bankafschrift te kijken. Dacht echt huh? Wat is er nu afgeschreven, dit ken ik  helemaal niet! 

lientje69 schreef op 10-08-2026 om 15:26:

PWN. Dat was vroeger provinciaal waterleiding net. Tegenwoordig heet het Puur Water en Natuur. Ik zat net even verbijsterd naar mijn bankafschrift te kijken. Dacht echt huh? Wat is er nu afgeschreven, dit ken ik helemaal niet!

Provinciaal Waterleidingbedrijf Noord Holland

Zo staat het bij mij nog op m'n bankafschrijving (nou ja, PWN Waterleidingbedrijf Noord Holland om precies te zijn).

Op vakantie bij de eerste stop koffie & wat lekkers konden we de "beste appeltaart van Drenthe" bestellen. De taart was niet slecht, maar ook niet geweldig goed, de bodem was nogal hard. We zullen eens zien, dachten wij, elke dag een keer koffie met appeltaart en zien of ze daadwerkelijk de lekkerste hebben. Dag 2, geen appeltaart, maar appelcake. Ook goed, maar er bleek een miniem laagje appel onder een hele dikke laag cake te zitten. Dingt niet mee, te weinig appel. Dag 3, er is geen appeltaart "Het is te stil daarvoor omdat het slecht weer is", aldus de uitbaatster. Het is 20 graden, met wolken die heel af en toe wat dikker worden en dan 5 druppels laten vallen. Mag niet de naam van regen hebben. Dus dat vind ik raar, dat dit wandelweer dat van mij een dikke 10 krijgt, "slecht weer" wordt genoemd!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.