Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Bellebelle schreef op 03-08-2026 om 18:57:

[..]

Want dames poepen nooit?

Tuurlijk wel. Maar bij dames is de kans dat ze alleen voor n kleine boodschap zijn geweest beduidend groter dan bij de heren (de meeste mannen gebruiken daarvoor t urinoir)

TineWinkel schreef op 03-08-2026 om 22:23:

[..]

Tuurlijk wel. Maar bij dames is de kans dat ze alleen voor n kleine boodschap zijn geweest beduidend groter dan bij de heren (de meeste mannen gebruiken daarvoor t urinoir)

Is dat zo? Mijn partner zegt dat hij  voorkeur heeft voor t toilet en regelmatig alle toiletten bezet treft terwijl de urinoirs vrij zijn ( en die mannen zitten vast niet allemaal te poepen)

Bellebelle schreef op 03-08-2026 om 18:57:

[..]

Want dames poepen nooit?

Dames hebben  geen batterij urinoirs ter beschikking waar ze snel kunnen de kleine boodschap kunnen lozen. Dus de kans dat het aroma je bij de mannen tegemoet komt bij het openen van de deur is net even wat groter dan bij de Ladies.

Netherfield schreef op 03-08-2026 om 18:48:

Dat witte mannen zich ineens gediscrimineerd en aangevallen voelen na een uitspraak van Sophie Straat. Dit zijn de mensen die altijd veilig over straat kunnen, meer verdienen dan andere groepen in ons land, betere banen krijgen. Zucht

Ja vast die zitten achterover te wachten en krijgen alles in hun schoot geworpen. Die mannen hebben het niet gekregen maar moeten werken voor ze hogerop kwamen, oftewel ze hebben het verdient ipv gekregen.... ongeacht de kleur van hun huid, over discrimineren gesproken, Zucht. Wie loopt er altijd veilig over straat? Vertel geen onzin!

Yumi schreef op 03-08-2026 om 23:45:

[..]

Ja vast die zitten achterover te wachten en krijgen alles in hun schoot geworpen. Die mannen hebben het niet gekregen maar moeten werken voor ze hogerop kwamen, oftewel ze hebben het verdient ipv gekregen.... ongeacht de kleur van hun huid, over discrimineren gesproken, Zucht. Wie loopt er altijd veilig over straat? Vertel geen onzin!

precies. wat een onzin wordt er toch als feit over de schutting gesmeten om de totaal idiote acties van dat mens goed te praten

Dolfje schreef op 03-08-2026 om 17:50:

[..]

Nee hoor.

Daarvoor is het bordje aan je deur

En je kan het gewoon vragen ook nog

Mijn ervaring is dat als ik de handdoek op de grond gooi ik gelijk weer een schone krijg. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.

TineWinkel schreef op 03-08-2026 om 17:28:

[..]

Dit! Laatst ook: dames 2 toiletten, heren 2 urinoirs PLUS 2 toiletten - daar word ik bijna agressief van! Enige reden om niet naar de herentoiletten te gaan (die in dit geval toevallig allebei bezet waren) is dat je WEET dat je dan daar zit nadat iemand daar vers heeft zitten poepen - nou, dan wacht ik wel bij de dames...

Voor mij is nog een reden om niet bij de heren te gaan dat er een met zijn ding in zijn hand bij de pisbak staat. Maar inderdaad pakken ze het toilet dan is het om te poepen. Maar in bioscopen en theaters gebeurt dat niet zoveel. Bij openbare toiletten bij tankstations en dergelijke weer wel.

Netherfield schreef op 03-08-2026 om 18:48:

Dat witte mannen zich ineens gediscrimineerd en aangevallen voelen na een uitspraak van Sophie Straat. Dit zijn de mensen die altijd veilig over straat kunnen, meer verdienen dan andere groepen in ons land, betere banen krijgen. Zucht

Ik vind het raar en vooral heel irritant dat zoveel mensen in deze publiciteitsstunt van een derderangs "zangeres" trappen. 

Een vriend van ons kan het niet bij een urinoir. Dan blokkeert hij. Hij pakt dus altijd een hokje om te plassen.

Thora schreef op 04-08-2026 om 10:13:

[..]

Ik vind het raar en vooral heel irritant dat zoveel mensen in deze publiciteitsstunt van een derderangs "zangeres" trappen.

omdat er tegenwoordig door sommige gereageerd moet worden op elke scheet  

kermit-the-frog-muppets.gif

Weet iemand wat er loos is met prachtige jonge meiden met leuke zomerkleding aan die met opgetrokken witte sportsokken en duitse sloffen erbij over straat gaan onder hun gezellige zomerjurk of kleding? 

dat is zeg maar de combinatie waarin je mij thuis kunt tegenkomen, maar wat ik ondanks mijn gebrek aan schaamte en/of schijt aan wat men van mij denkt tóch even wissel voordat ik naar buiten ga... 

1031707_f_closeup_f.jpg?sw=656&sh=656&sm=fit&q=65

Geen idee maar ik vraag mij dat tegenwoordig ook niet meer af.

Ik ben afgehaakt toen een mooie meid in een hoge gesloten bloemetjes soepjurk met roesjes op enorme sneakers een twee sterren restaurant instapte waar al een jonge man zat in een jogging broek.

Soms zijn in mijn ogen hele vreemde kledingstukken en combinaties mode. Op een gegeven moment besef je dat je te oud bent om dat blijkbaar te snappen. 

koopzegels, die vind ik raar. Eerst betalen en dan pas iets meer geld terugkrijgen, nee sorry, ik zie daar helemaal niks in.

Yumi schreef op 03-08-2026 om 23:45:

[..]

Nou het is natuurlijk wel zo dat de witte heteroseksuele man het een stuk makkelijker heeft in het leven dan een persoon van kleur, een homoseksuele man of een vrouw. Dat is meerdere malen gewoon aangetoond in onderzoeken op het gebied van veiligheid, salarissen of bijv uitgenodigd worden bij sollicitatiegesprekken. Het is gewoon raar om te denken dat deze groep witte mannen het niet makkelijker heeft. Dat is erg naïef en gewoon pertinent niet waar. Hebben alle witte, heteroseksuele mannen het makkelijk ? Nee, niet allemaal maar de grootste groep heeft het echt wel makkelijker als de andere groepen.

Dit even los van het feit van wat mensen van Sophie straat of haar actie vinden.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.