Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Bakblik
22-10-2025 om 13:47
Ginevra schreef op 22-10-2025 om 13:23:
Róóibos, róóibos! Praat me niet over rooibos! Wat een duivelse uitvinding is dat. Ik word al wee in mijn maag als ik het woord lees.
Ik geloof niet dat er mensen bestaan die dat werkelijk lekker vinden. Het is een complot, ze worden betaald door een rooibosmafia of zo. Vergeet WEF en Big Pharma, de rooibosindustrie is het werkelijke kwaad in deze wereld.
Inderdaad, alleen het lezen van dit bericht doet mij al zoeken naar een teiltje🤮.
Wie dat vergif heeft ontdekt mag een rondje wereld op blote voeten lopen. Nog nooit zoiets vies gedronken.
Rogue
HAHAHAHAHAHAHAH ik vind de rooibos van clipper wel lekker, en in japan was ik verslaafd aan rooibos ice tea ♥️
Anna76
Ik ben hier anoniem, jullie kunnen me toch niet vinden... Ik ben gek op rooibos, echt waar!
Meesje
22-10-2025 om 14:05
Ik hou van rooibos en earl grey en fruitsmaakjes. Ik lust ook koffie uit een cup of pad. Ik ben overduidelijk iemand zonder goede smaak.
Kan mij dit een ban van het forum opleveren? Want dan haal ik het bericht weer weg hoor. 
Grindelwald
22-10-2025 om 14:20
Ik lust bijna alle soorten thee, en ook Senseo 🤣al proef ik het verschil met Nespresso wel.
Ik vind de Matcha hype dan weer raar. Ik vind het naar gras smaken.
Bakblik
22-10-2025 om 14:28
Meesje schreef op 22-10-2025 om 14:05:
Ik hou van rooibos en earl grey en fruitsmaakjes. Ik lust ook koffie uit een cup of pad. Ik ben overduidelijk iemand zonder goede smaak.
Kan mij dit een ban van hey forum opleveren? Want dan haal ik het bericht weer weg hoor.
Nee joh geen ban, ben je gek!
Ik ga gewoon op tilt bij de kreet rooibos. Dan komen er diep gewortelde negatieve gevoelens bij mij boven over een persoon die gelukkig geen onderdeel meer is van mijn en mijn dochters leven.
Uren aan de rooibosthee gezeten daar en maar horen hoe fout wij het deden.
En het is niet eens mijn schoonmoeder. 😜
nlies
22-10-2025 om 14:45
Dit is een theetopic aan het worden. maar ik vind t raar dat mensen roepen dat thee zo lekker is, en als ik dan zie hoe ze die thee drinken: Het theezakje heeft net het water aangeraakt. Doe mij maar koffie, zwart, zonder poespas.
Wat me trouwens opviel tijdens rondreis India: Degenen die zich echte theedrinkers noemden, vonden de sterke thee daar niet lekker. De koffiedrinkers hadden er geen moeite mee
Broodjebrie
22-10-2025 om 14:45
Grindelwald schreef op 22-10-2025 om 14:20:
Ik lust bijna alle soorten thee, en ook Senseo 🤣al proef ik het verschil met Nespresso wel.
Ik vind de Matcha hype dan weer raar. Ik vind het naar gras smaken.
Oh ja, ik drink ook senseo haha, smaakt me prima, al heb ik wel mijn favoriete smaak, ik vind ze niet allemaal lekker.
amarna
22-10-2025 om 14:46
Heerlijk, Earl grey!
Wat ik dan weer smerig vind is wat men in de horeca "verse muntthee" noemt. Heet water waar wat munt in zwemt. Zit geen smaak aan. Voor die smaak neem ik wel een pepermuntje....
Grindelwald
22-10-2025 om 14:49
amarna schreef op 22-10-2025 om 14:46:
Heerlijk, Earl grey!
Wat ik dan weer smerig vind is wat men in de horeca "verse muntthee" noemt. Heet water waar wat munt in zwemt. Zit geen smaak aan. Voor die smaak neem ik wel een pepermuntje....
O lekker juist. Met wat honing er door.
Auwereel
22-10-2025 om 14:51
Pepermuntthee is vooral smerig als je biologische kweek uit eigen tuin krijgt en er drijven wat luizen bij.
Earl Grey niet zo geweldig. Rooibosthee, Matcha thee, heerlijk hoor. Chai (gember, kaneel enzo) is echt heel lekker.
Bellebelle
22-10-2025 om 14:52
Ik heb een keer een podcast over thee gehoord. Thee in zakjes is kennelijk ontstaan door de resten van thee van de fabrieksvloer op te vegen en in zakjes te doen. Ik probeer meestal losse thee te drinken, maar soms ontkom ik dan weer niet aan een zakje.
Herfstappeltaart
22-10-2025 om 15:05
Ginevra schreef op 22-10-2025 om 13:23:
Róóibos, róóibos! Praat me niet over rooibos! Wat een duivelse uitvinding is dat. Ik word al wee in mijn maag als ik het woord lees.
Ik geloof niet dat er mensen bestaan die dat werkelijk lekker vinden. Het is een complot, ze worden betaald door een rooibosmafia of zo. Vergeet WEF en Big Pharma, de rooibosindustrie is het werkelijke kwaad in deze wereld.
Hahahaha ik vind het ook echt niet lekker. Zoetig, weeïg smaakje.
Herfstappeltaart
22-10-2025 om 15:07
amarna schreef op 22-10-2025 om 14:46:
Heerlijk, Earl grey!
Vind ik ook niet lekker. Net of je vloeibare tandpasta zit te drinken