Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Auwereel schreef op 02-07-2025 om 15:09:

[..]

Je reactie klopte gewoon niet. Degene op wie je reageerde zei dat ze met 20 producten naar kassière gaat, omdat dat sowieso niet past bij de zelfscan, en ze handscan verschrikkelijk vindt, en dan reageer je dat ze dan de zelfscan moet gebruiken. Je mag zelf kiezen dat je zowel de zelfscan en de handscanner links laat liggen en naar de kassière gaat.

Nee hoor, ik zei dat ze met 20 producten niet de zelfscan moet gebruiken 

Het was een reactie op 2 dingen he

ik bedoelde niet de zelfscan waarbij je de handscanner niet hebt gebruikt

bieb1963 schreef op 02-07-2025 om 12:43:

[..]

Ik vind die fladderbroeken ook ideaal. Maar met m’n 1.67 ben ik tegenwoordig ‘klein’ en die broeken dus veel te lang. En omslaan gaat natuurlijk. Jammer dus

Ik ben 1,65 en de linnen broeken van de stradivarius maat xs kunnen net bij mij qua lengte 

Caroline80 schreef op 02-07-2025 om 16:34:

[..]

Ik ben 1,65 en de linnen broeken van de stradivarius maat xs kunnen net bij mij qua lengte

Ah, dan ga ik daar eens naar kijken.

bieb1963 schreef op 02-07-2025 om 12:43:

[..]

Ik vind die fladderbroeken ook ideaal. Maar met m’n 1.67 ben ik tegenwoordig ‘klein’ en die broeken dus veel te lang. En omslaan gaat natuurlijk. Jammer dus

Ik ben 1.68, maar heb gelukkig lange benen: ik vind ze meestal perfect zitten.

Overigens koop ik dat soort broeken ook bij Stradivarius, Bershka, Mango en Zara. Veel keus, goedkoop en als ik ze niet meer wil, dan is de Kringloop daar blij mee.

BlairW schreef op 02-07-2025 om 15:46:

[..]

Ook dat verschilt per winkel. Bij ons mag ik gewoon met 20 of meer artikelen naar de zelfscan hoor.

Ik ga rustig met een halfvolle kar naar de zelfscan als het druk is bij de kassa. Lekker zen alles scannen (en ja, als het druk is, dan doe ik het sneller).

duizel schreef op 02-07-2025 om 10:57:

[..]

Bij 'mijn' jumbo staat toch echt dat je maximaal 5 producten bij de zelfscanner mag scannen. Handscanner onbeperkt maar als je dat niet wil en je hebt 6 of meer producten moet je naar de gewone kassa.

Is natuurlijk niet overal zo maar er kan dus wel een maximum zijn

MMcGonagall schreef op 02-07-2025 om 15:16:

[..]

Oh ik zal straks eens opletten of dat hier ook staat. Ik heb er soms wel meer.

Ik heb het niet goed gezegd. Vandaag nog eens gekeken. Je mag maximaal 15 producten scannen aan te kassa. Nog steeds een maximum maar 15 is toch wel wat meer als 5....

duizel schreef op 02-07-2025 om 21:31:

[..]

[..]

Ik heb het niet goed gezegd. Vandaag nog eens gekeken. Je mag maximaal 15 producten scannen aan te kassa. Nog steeds een maximum maar 15 is toch wel wat meer als 5....

Gelukkig is het hier bij meerdere supermarkten onbeperkt: er staat geen restrictie, en ik heb het vandaag nog even nagevraagd bij twee verschillende supermarken.

Wat ik raar vind is dat mensen bij een nieuwe relatie altijd roepen "dat ze nog noooooit zo verliefd geweest zijn', zeker als iemand bij de zoveelste nieuwe relatie dat weer roept neemt ik dat niet serieus. Verliefdheids-hormonen doen gekke dingen.

Oh ja net als roepen dat ze eindelijk hun ware liefde hebben gevonden. De vorige 1/2/3 waar soms ook kinderen mee gemaakt zijn betekenden niks.

Dolfje schreef op 03-07-2025 om 08:56:

Oh ja net als roepen dat ze eindelijk hun ware liefde hebben gevonden. De vorige 1/2/3 waar soms ook kinderen mee gemaakt zijn betekenden niks.

en als ze dit ook 7x per dag op insta/fb gaan roepen dan kun je je eierwekker pakken of een wedje doen want dan weet je dat het binnenkort over is. 

ja ook dat echt absoluut.. Hoe meer berichten hoe minder ik het geloof!

ik snap er niks van. Iedere keer als ik bij katten in de buurt kom krijg ik last van geïrriteerde ogen, kortademigheid en een loopneus. Huisarts gebeld, die vermoedde een allergie. Bloed laten prikken maar daar kwam geen allergie uit. En toch heb ik het telkens bij katten. Nu heb ik ook hooikoorts dus misschien dat daar een link mee is.. 

Broodjebrie schreef op 03-07-2025 om 13:24:

ik snap er niks van. Iedere keer als ik bij katten in de buurt kom krijg ik last van geïrriteerde ogen, kortademigheid en een loopneus. Huisarts gebeld, die vermoedde een allergie. Bloed laten prikken maar daar kwam geen allergie uit. En toch heb ik het telkens bij katten. Nu heb ik ook hooikoorts dus misschien dat daar een link mee is..

Misschien zitten er pollen in hun haar? Van het buiten zijn, door het gras en de bloemen heen, wind etc.

madee schreef op 03-07-2025 om 14:00:

[..]

Misschien zitten er pollen in hun haar? Van het buiten zijn, door het gras en de bloemen heen, wind etc.

Nee het zijn binnenkatten. Zitten in een appartement, balkondeur kan niet open. En bij het vorige adres waar ik een tijdje was, kwamen ze ook niet buiten.

Bij honden heb ik geen klachten, het is echt alleen bij katten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.