Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Irregular_Choice schreef op 18-01-2022 om 22:09:

[..]

Ik weet er in ieder geval 1. Vrienden van ons hebben een kattenren in de tuin. Ding van 2 meter hoog, 2 meter breed en er staat een bankje in zodat ze er zelf kunnen zitten met de katten. Het huis van de buren stond te koop en kijkers hebben serieus aan de makelaar gevraagd of de buren een gehandicapt kind hadden, waarvoor ze die kooi in de tuin hadden vreemd soort mensen, als dat het eerste is waar je aan denkt bij zo’n ren.

Echt ja, hoe verzin je het! 

Irregular_Choice schreef op 18-01-2022 om 22:09:

[..]

Ik weet er in ieder geval 1. Vrienden van ons hebben een kattenren in de tuin. Ding van 2 meter hoog, 2 meter breed en er staat een bankje in zodat ze er zelf kunnen zitten met de katten. Het huis van de buren stond te koop en kijkers hebben serieus aan de makelaar gevraagd of de buren een gehandicapt kind hadden, waarvoor ze die kooi in de tuin hadden vreemd soort mensen, als dat het eerste is waar je aan denkt bij zo’n ren.

OMG, in de categorie 'lompe vragen aan de makelaar'! Wat een vreselijke aanname ook.

Mensen kunnen tijdens bezichtigingen echt de meest persoonlijke vragen stellen die totaal niet met de verkoop van het huis te maken hebben. Alsof een makelaar daar antwoord op weet of gaat geven.

Van deze foto krijg ik serieus een error in m'n hoofd. Zo druk met die muur en vloer bij elkaar. Denk wel dat je van die huis iets heel leuks kan maken en dan nog met zo'n giga tuin erbij...

#foto-14

https://www.funda.nl/koop/moerkapelle/huis-88869328-moerkapelse-zijde-96/

RaSa schreef op 19-01-2022 om 10:26:

Van deze foto krijg ik serieus een error in m'n hoofd. Zo druk met die muur en vloer bij elkaar. Denk wel dat je van die huis iets heel leuks kan maken en dan nog met zo'n giga tuin erbij...

#foto-14

https://www.funda.nl/koop/moerkapelle/huis-88869328-moerkapelse-zijde-96/

910_2160.jpg

Dat beeld rechts met die lamp erachter wordt net Manneken Pis. Denk dat ik last heb van dezelfde error😂

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-01-2022 om 10:44

RoosOpJeHoed schreef op 19-01-2022 om 10:39:

[..]

910_2160.jpg

Dat beeld rechts met die lamp erachter wordt net Manneken Pis. Denk dat ik last heb van dezelfde error😂

RoosOpJeHoed schreef op 19-01-2022 om 10:39:

[..]

910_2160.jpg

Dat beeld rechts met die lamp erachter wordt net Manneken Pis. Denk dat ik last heb van dezelfde error😂

Haha! Nu zie ik alleen nog dat

Het is niet alleen de vloer en muur, maar dan ook nog dat plafond erbij. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

19-01-2022 om 11:30

Op het eerste oog dacht ik, in deze markt niet veel geld voor zo'n woning op die plek met zo'n oppervlakte maar de binnenfoto's laten zien dat er wel een hoop aan gedaan moet worden.

Maar wat een curieus interieur? 
Het lijken wel twee stijlen door elkaar of dat sommige kamers niet gebruikt worden en er daarom maar meubels van oma zijn neergezet ofzo... 

Ben ook heel benieuwd naar dat gat in het laminaat op de overloop, wat zou daar hebben gezeten?


https://www.funda.nl/koop/rijswijk-zh/huis-42511742-huis-te-hoornkade-8/

Regendrup.

Regendrup.

19-01-2022 om 11:36 Topicstarter

Hetvrijewoord schreef op 19-01-2022 om 11:30:

Op het eerste oog dacht ik, in deze markt niet veel geld voor zo'n woning op die plek met zo'n oppervlakte maar de binnenfoto's laten zien dat er wel een hoop aan gedaan moet worden.

Maar wat een curieus interieur?
Het lijken wel twee stijlen door elkaar of dat sommige kamers niet gebruikt worden en er daarom maar meubels van oma zijn neergezet ofzo...

Ben ook heel benieuwd naar dat gat in het laminaat op de overloop, wat zou daar hebben gezeten?


https://www.funda.nl/koop/rijswijk-zh/huis-42511742-huis-te-hoornkade-8/

Volgens mij heb ik deze al eens voorbij zien komen? Dat gat kan ik me goed herinneren namelijk, heb ik me toen ook afgevraagd. 

Hetvrijewoord schreef op 19-01-2022 om 11:30:



Ben ook heel benieuwd naar dat gat in het laminaat op de overloop, wat zou daar hebben gezeten?


https://www.funda.nl/koop/rijswijk-zh/huis-42511742-huis-te-hoornkade-8/

Ik denk iets voor een traplift.

Irregular_Choice schreef op 18-01-2022 om 22:09:

[..]

Ik weet er in ieder geval 1. Vrienden van ons hebben een kattenren in de tuin. Ding van 2 meter hoog, 2 meter breed en er staat een bankje in zodat ze er zelf kunnen zitten met de katten. Het huis van de buren stond te koop en kijkers hebben serieus aan de makelaar gevraagd of de buren een gehandicapt kind hadden, waarvoor ze die kooi in de tuin hadden vreemd soort mensen, als dat het eerste is waar je aan denkt bij zo’n ren.

Oke dat is wel een hele rare en sneue gedachte.


Maar ik zou ook ook rare associaties krijgen van zo’n kooi… Sluiten die mensen elkaar op als ze ruzie hebben, gekke fetisj, vunzige hobby’s, …

Irregular_Choice schreef op 18-01-2022 om 15:18:

[..]

Want boeken die op kleur staan, kan je niet lezen?


Tuurlijk wel, maar die boeken zoals ze op kleur staan nodigt mij niet uit om te lezen. Het ziet er te gestyled uit (te gelikt voor een boekenkast) Het hoort rust uit te stralen als het gesorteerd is op kleur, maar dat doet het bij mij niet. Ik word er kriegelig van. Geef mij maar een lekkere volle boekenkast met alle kleuren door elkaar.

867_1440.jpg



Fleurtje_5 schreef op 19-01-2022 om 14:19:

[..]


Tuurlijk wel, maar die boeken zoals ze op kleur staan nodigt mij niet uit om te lezen. Het ziet er te gestyled uit (te gelikt voor een boekenkast) Het hoort rust uit te stralen als het gesorteerd is op kleur, maar dat doet het bij mij niet. Ik word er kriegelig van. Geef mij maar een lekkere volle boekenkast met alle kleuren door elkaar.



En die op kleur zijn vaak gekaft, dan kun je toch niet zien, welke boek het is? 

Ysenda schreef op 13-01-2022 om 10:33:

[..]

Je laat je leiden door de advertentie, want NU is het woonoppervlak 73, maar die hele beneden verdieping is nog niet aangemerkt als woonruimte.

En 73m3 is echt wel meer dan voldoende voor 2-4 personen al. In de binnenstad van Delft is een tuin goud waard, letterlijk, die is er bijna niet.

Het hele huis staat op eigen grond, Delft kent geen erfpacht, maar je bedoelt een tuin, nee die is er niet, en ook buiten het centrum zijn die maar heel klein. Althans in de gewilde wijken, verder uit het centrum zijn ze wat groter. Met een tuin zou de prijs hier al gelijk een ton hoger zijn ben ik bang.

Er zijn anders wel grachtenpanden met een goed verstopte, prachtige tuinen. Maar loeiduur uiteraard:

Dit is een heel gewilde locatie! Maar gezien de prijzen bij mij in de buurt woon ik inmiddels ook op een gewilde locatie....



Huis te koop: Grotewerf 9 1156 CV Marken [funda]

Deze zou eigenlijk als museum geconserveerd moeten worden.

150.000 euro voor een…tja, wat is het? Kan het niet eens een huis noemen er is geen keuken, geen badkamer, geen toilet, geen stromend water, geen stroom, geen riolering. Echt, wat moet je ermee? Afbreken kan ook niet, want je zit aan de buren vast. Vraag me echt af wie zoiets zou kopen. De buren misschien, om te kunnen uitbreiden?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.