Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627


Ik dacht even dat we ons in een posts dusdanig beschamend gedragen hadden dat het voor straf op slot ging. Enfin, ik weer bij.

Van dat geflipte huis zijn weinig voor foto's te vinden.

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 13:53 Topicstarter

Zusterclivia schreef op 12-04-2022 om 13:50:

Ik dacht even dat we ons in een posts dusdanig beschamend gedragen hadden dat het voor straf op slot ging. Enfin, ik weer bij.

Van dat geflipte huis zijn weinig voor foto's te vinden.

Haha nee, geen zorgen! 

Even een berichtje zodat het weer in mijn lijst komt.

Wat is een geflipt huis eigenlijk?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

12-04-2022 om 14:08

Zusterclivia schreef op 12-04-2022 om 13:50:

Ik dacht even dat we ons in een posts dusdanig beschamend gedragen hadden dat het voor straf op slot ging. Enfin, ik weer bij.

Van dat geflipte huis zijn weinig voor foto's te vinden.

Klopt, heb ook al gezocht. Maar aan die ene foto te zien die wel beschikbaar is, lijkt het erop dat er een typisch "oude mensen inrichting" was.

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 14:08 Topicstarter

watertoren schreef op 12-04-2022 om 14:06:

Wat is een geflipt huis eigenlijk?

Vraag ik me stiekem ook af haha. 

Flippen is een huis kopen, stuccen en witten, visgraat vloer leggen, stalen deuren plaatsen, zwarte kranen en regendouche erin en dan de hele boel verkopen met twee ton winst.

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 14:15 Topicstarter

Moxxie schreef op 12-04-2022 om 14:12:

Flippen is een huis kopen, stuccen en witten, visgraat vloer leggen, stalen deuren plaatsen, zwarte kranen en regendouche erin en dan de hele boel verkopen met twee ton winst.

Bedankt voor de uitleg.

"Moderniseren" is het woord niet meer he haha.

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 14:15:

[..]

Bedankt voor de uitleg.

"Moderniseren" is het woord niet meer he haha.

Hè nee, dat is zo 2021!

Moxxie schreef op 12-04-2022 om 14:12:

Flippen is een huis kopen, stuccen en witten, visgraat vloer leggen, stalen deuren plaatsen, zwarte kranen en regendouche erin en dan de hele boel verkopen met twee ton winst.

Ik denk dat veel mensen het prettig vinden een huis als een soort blanco canvas te kopen: het ziet er helemaal netjes en strak uit dus je hoeft niks te doen, maar je kunt het dan met je eigen smaak kleurtjes en meubeltjes versieren. Want afgezien van die stalen deuren is het allemaal vrij neutraal. 
Ik kan zelf heel slecht door rommel en drukke designs en achterstallig onderhoud heen kijken. Dus het is maar goed dat ik geen huis zoek nu want ik val in de doelgroep van de flippers

(verkapte TVP). 

Regendrup.

Regendrup.

12-04-2022 om 14:28 Topicstarter

Moxxie schreef op 12-04-2022 om 14:17:

[..]

Hè nee, dat is zo 2021!

😂

Moxxie schreef op 12-04-2022 om 14:12:

Flippen is een huis kopen, stuccen en witten, visgraat vloer leggen, stalen deuren plaatsen, zwarte kranen en regendouche erin en dan de hele boel verkopen met twee ton winst.

Oke bedankt! Dan is het dus een huis helemaal naar mijn smaak maken behalve de visgraatvloer.

We gaan gewoon verder met het zoeken en laten zien van pareltjes en missers. En zo af en toe een jolige makelaar er tussendoor.

bordje-pictogram-pickup-23x33cm-hard-kunststof-apos-te-koop-apos.png

Ik zag trouwens gisteren een bord van een makelaar in een voortuin, met de tekst :
psssst, binnenkort te koop!


Zou dat een nieuwe trend worden, dat de makelaar helemaal zijn best niet meer hoeft te doen met een presentatie, maar dat een huis voor die tijd al verkocht wordt?

Beterlaat2021! schreef op 12-04-2022 om 15:04:

We gaan gewoon verder met het zoeken en laten zien van pareltjes en missers. En zo af en toe een jolige makelaar er tussendoor.

bordje-pictogram-pickup-23x33cm-hard-kunststof-apos-te-koop-apos.png

Ik zag trouwens gisteren een bord van een makelaar in een voortuin, met de tekst :
psssst, binnenkort te koop!


Zou dat een nieuwe trend worden, dat de makelaar helemaal zijn best niet meer hoeft te doen met een presentatie, maar dat een huis voor die tijd al verkocht wordt?

Nee, de woningmarkt raakt langzaam op slot. Er zijn simpelweg niet genoeg kopers die deze enorme bedragen kunnen betalen, al helemaal met de stijgende hypotheekrente.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.