Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Miauw - Onze katten

Ook nog een topic voor hier over onze geweldige katten. 

Bedankt allemaal! We zijn ook echt gek op ze 

kapow schreef op 14-07-2021 om 11:07:

[..]

Heerlijk, ik hou er van. Ik heb de langharige variant en we kletsen er de hele dag op los.

hahha ik ook wel alleen al krijg ik soms letterlijk hoofdpijn van hem, of ik denk dat er iets aan de hand is omdat hij zooo hard tekeer kan gaan schrik me vaak de tyfus van hem   

Wat zouden jullie doen? 
Een van de katers lijkt bij mijn vriend in de buurt gevoerd te worden, hij was nu ook weer twee dagen weg. Hij komt nooit uitgehongerd thuis na twee dagen maar eet een paar brokjes. Normaliter komt hij de hele dag binnen om te eten. 
We gaan morgen op vakantie en ik ben bang dat ie dan langer wegblijft omdat hij de Buuf niet zo goed kent. Ik denk erover hem die week binnen te houden (ze hebben gewoon een bak enz) maar mijn vriend vindt het zielig omdat ie normaliter veel buiten is. Zouden jullie hem die week binnenhouden of wel naar buiten laten gaan? We hebben geen luikje. 

Buuf houdt een oogje in t zeil begrijp ik? Ik snap je vriend, maar ik snap jou ook. Maar persoonlijk zou ik hem naar buiten laten gaan.

LoveCats!

LoveCats!

17-07-2021 om 09:08 Topicstarter

Mijn kitten zit mijn water te drinken...

LoveCats! schreef op 17-07-2021 om 09:08:

Mijn kitten zit mijn water te drinken...

Ik heb 1 kat die altijd uit glazen probeert te drinken. 

Sun.lover schreef op 17-07-2021 om 09:11:

[..]

Ik heb 1 kat die altijd uit glazen probeert te drinken.

Heb je nog geluk. Die van mij gooide de glazen om, dat dronk makkelijker voor hem vond ie.

Calliope schreef op 17-07-2021 om 10:22:

[..]

Heb je nog geluk. Die van mij gooide de glazen om, dat dronk makkelijker voor hem vond ie.

[..]

Haha, wat een beesten he?

Die van mij doet altijd een paar keer per avond een rondje over de tafel langs alle glazen. Hij doet dat altijd wel voorzichtig. Maar kijk je te laat heeft hij er ook met zijn tongetje in gezeten. Hij is vooral dol op cola. 

LoveCats!

LoveCats!

17-07-2021 om 14:30 Topicstarter

[..]

Vooral als het een vol glas is is dat wel weer wat minder

Sun.lover schreef op 17-07-2021 om 14:27:

[..]

Haha, wat een beesten he?

Die van mij doet altijd een paar keer per avond een rondje over de tafel langs alle glazen. Hij doet dat altijd wel voorzichtig. Maar kijk je te laat heeft hij er ook met zijn tongetje in gezeten. Hij is vooral dol op cola.

En dan heb je het nog gezien. Ik vraag me altijd af hoe vaak je het niet hebt gezien

[..]

Herkenbaar....helaas.
Tegenwoordig maak ik dus maar gebruik van waterflessen, zorgt voor behoorlijk wat minder ergenis en gedweil.

Ik ben het trotse personeel van 2 HTK katten.
Ze worden volgende maand 14 jaar en zijn broer en zus.
De zus is een "special needs" kat. Daar heb ik al flink wat grijze haren van gekregen, maar ook een heleboel liefde.

letterlijk

letterlijk

Moderator

17-07-2021 om 20:50

Onze kater dronk altijd uit de wc op de badkamer.  Tot ik een keer toen hij weer met zijn kont boven de bril uitstak,  de wc doortrok. Hij schrok zich ongans. Ik dacht dat ik hem opgevoed had.  Maar hij deed het weer. Dus ik trok weer door, en toen had ik hem gedesensibiliseerd en vond hij wc's doortrekken razend interessant.  Daarna heb ik mijn gezin maar opgevoed om de wc bril omlaag te doen .

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-07-2021 om 15:52

oh dat beest van mij heeft vliege/muggen ontdekt. Die jaagt ze achterna door huis. Is op zich prima natuurlijk, alleen is het iets minder fijn wanneer ze zich afzet op mijn blote voeten. Weer een paar littekens erbij! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.