Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Matrassen blijven ergernis geven... Ik blijf niet aan de gang met ruilen!

Bakblik schreef op 22-07-2025 om 12:31:

kleine tip:
Check als er een monteur/medewerker is geweest of de spiralen nog goed liggen. Wij hebben een keer een monteur thuis gehad om iets te stellen.
Midden in de nacht ben ik na omdraaien met luid kabaal uit bed gekanteld in het midden. We hadden meteen de pubers in de slaapkamer staan om te vragen wat er mis was. De volgende dag belde de buurvrouw aan de deur om te vragen of ik een zwaar insult had gehad en of ze ergens mee kon helpen.

(sorry, moest toch lachen)

Auwereel

Auwereel

22-07-2025 om 19:59 Topicstarter

Bakblik schreef op 22-07-2025 om 12:31:

kleine tip:
Check als er een monteur/medewerker is geweest of de spiralen nog goed liggen. Wij hebben een keer een monteur thuis gehad om iets te stellen.
Midden in de nacht ben ik na omdraaien met luid kabaal uit bed gekanteld in het midden. We hadden meteen de pubers in de slaapkamer staan om te vragen wat er mis was. De volgende dag belde de buurvrouw aan de deur om te vragen of ik een zwaar insult had gehad en of ze ergens mee kon helpen.

Wat een schrik Bakblik!

De vorige keer dat de servicemonteur langskwam, keek hij, zei, dat is inderdaad niet goed en startte het ruilproces. Dus ik denk niet dat we de buren aan het schrikken gaan maken! 

Maar dat is ook de reden dat ik er een beetje van baal dat het langskomen van de servicemonteur nog zo lang moet duren.  Waarschijnlijk kan ik op alle door hen voorgestelde dagen gemakkelijk dat uurtje vrijmaken om van werk naar huis te fietsen, de servicemonteur te ontvangen en weer terug te fietsen, als ik maar een indicatie had in welk dagdeel dat uurtje valt.

Herfstappeltaart schreef op 22-07-2025 om 18:34:

[..]

(sorry, moest toch lachen)

Bij ons waren de spiralen er even uit geweest en dus niet goed terug gelegd. Echt wat een knal was dat. 

Auwereel

Auwereel

01-10-2025 om 13:08 Topicstarter

De monteur is langsgeweest, hij zag direct* dat hoort niet en we krijgen een nieuw matras. Het was waarschijnlijk een slechte batch matrassen waar er iets mis is gegaan met verlijmen. Hopelijk klopt dat en gaat het met een nieuw matras wel goed. Afgezien van een rare ingezakte rand ligt het matras lekker.

*De monteur is 5 minuten binnen geweest om dit te constateren, voor iets dat ook heel duidelijk op de foto te zien was. Plus dat we het precies hetzelfde probleem eerder hadden gehad...

Auwereel schreef op 01-10-2025 om 13:08:

De monteur is langsgeweest, hij zag direct* dat hoort niet en we krijgen een nieuw matras. Het was waarschijnlijk een slechte batch matrassen waar er iets mis is gegaan met verlijmen. Hopelijk klopt dat en gaat het met een nieuw matras wel goed. Afgezien van een rare ingezakte rand ligt het matras lekker.

*De monteur is 5 minuten binnen geweest om dit te constateren, voor iets dat ook heel duidelijk op de foto te zien was. Plus dat we het precies hetzelfde probleem eerder hadden gehad...

Nou....hopelijk de volgende keer een beter resultaat....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.