Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Is een Auping z'n geld waard?

Auping ombouw is goed, Auping spiraalbodem is goed maar de matrassen vond ik niet fijn. Heb 3x een Aupingmatras gehad en 3x niet tevreden. Nu een ander merk matras en dat ligt wel goed voor mij.

Hier ook al 20 jaar een Auping spiraal bodem, niets over te klagen. Wij hebben er een Swiss Sense matras op (geweldig).

Matt kan ik absoluut niet aanraden, ik vond het echt giga rommel.

Ik heb al 15 jaar een IKEA bed met lattenbodem en een IKEA matras. Geen enkel probleem mee.
In wel opzicht kan een Auping beter zijn?

April2021 schreef op 03-08-2026 om 20:29:

Ik heb al 15 jaar een IKEA bed met lattenbodem en een IKEA matras. Geen enkel probleem mee.
In wel opzicht kan een Auping beter zijn?

Ik ook idd. Wel matras 1x vervangen ondertussen. Vraag me ook af of ik iets mis...

ben je ooit in een hotel geweest en dat je bij het bed dacht “hier kom ik nooit meer uit! Dit is de hemel”

dat is het verschil (voor mij) tussen IKEA en A-merken. Er is niets mis met een IKEA bed. Maar het kan zooooooveel fijner.

In mijn jeugd altijd op een spiraal geslapen. Gaan samenwonen met hele kleine slaapkamer en klein budget en toen een ikea bed met lattenbodem. Ik sliep er wel prima op maar het lag niet zo lekker als een spiraal.

Na 10 jaar over gestapt op auping spiraal voordeel was ook dat je die langer kon krijgen dan 2 meter en daar was mijn lange man erg blij mee.

De ombouw van het ikea bed was trouwens prima maar de lattenbodem was van mindere kwaliteit en afwijkende maten 2,10 of 2,20 hebben ze niet.

Hier valt ikea ook al direct af als keuze omdat de bedden te kort zijn. Vind ik nog steeds raar, ze hebben zo veel spullen in verschillende formaten maar een bed van 210 is dan weer geen optie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.