Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-07-2021 om 22:35

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje schreef op 29-09-2021 om 18:25:

wat een dikkerts! Die van mij zijn prachtig rood en glanzend, maar niet heel groot

Ja echt enorm!  kan ik mooi weer gaan bakken 

mooie appel oogst groen tuintje en friezinnetje 

Dankje mama-Inge  

wow wat een mooie oogst!

ToetieToover schreef op 29-09-2021 om 20:19:

wow wat een mooie oogst!

Dankje     Ik ga er lekkere dingen van bakken. 

Sophia_!

Sophia_!

29-09-2021 om 20:33

Ziet er lekker uit, jullie appeltjes 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-09-2021 om 20:39

Wat een mooie appels. Hier zijn ze klein en met toch flink wat plekjes/deukjes. Wel prima eetbaar. De peren zijn wel enorm. Dus ik ga dit weekend maar eens een peren tarte tatin proberen.

Dankje Sophia

@Coreo, hier zijn juist de peren niet zo groot en veel, vergeleken met de afgelopen 2 jaren.

Coreopsis schreef op 29-09-2021 om 20:39:

Wat een mooie appels. Hier zijn ze klein en met toch flink wat plekjes/deukjes. Wel prima eetbaar. De peren zijn wel enorm. Dus ik ga dit weekend maar eens een peren tarte tatin proberen.

Heb je een goed recept? Ik ga zoiets ook maken van mijn peren

Wat een heerlijke foto's met vlinders en appels. Zo lijkt het toch nog een beetje zomer op mijn computer.....
Het begint nu toch wel een beetje herfstig te worden. Dinsdag het hele terras en de oprit bladvrij gemaakt. Woensdag lag alles al weer vol!
Ik hoop zo dat mijn laatste pompoenen en de sierkomkommertjes nog een beetje groeien voor het echt te koud wordt. Ik heb van de week eindelijk ook twee flespompoentjes ontdekt, maar deze zijn nog zo klein dat ik denk dat het niet echt meer iets wordt. 
Mijn rozenstruiken doen net alsof de zomer nog moet beginnen: alsmaar nieuwe bloemen, herfstasters staan in volle bloei, cosmea's en dahlia's gaan ook maar door. Intussen vallen de kastanjes uit de boom.

Wij hadden vandaag een aparte bezoeker in de tuin. We zagen een Steenmarter lopen. Nog nooit eerder gezien. We hebben hem goed gezien maar konden er geen foto van maken.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-09-2021 om 20:26

Tuinfluiter schreef op 30-09-2021 om 19:44:

Wij hadden vandaag een aparte bezoeker in de tuin. We zagen een Steenmarter lopen. Nog nooit eerder gezien. We hebben hem goed gezien maar konden er geen foto van maken.

ik hoop voor je dat hij zich niet in je buurt vestigt. Dan moet je goed je auto in de gaten houden of dat hij niet onder je dak oid komt zitten. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

30-09-2021 om 20:43

Friezinnetje schreef op 30-09-2021 om 20:26:

[..]

ik hoop voor je dat hij zich niet in je buurt vestigt. Dan moet je goed je auto in de gaten houden of dat hij niet onder je dak oid komt zitten.

Gewoon je man om de auto heen laten piesen (bespaart gelijk water door het niet hoeven doortrekken😜), dat houdt de steenmarter op afstand. Of een fles dierenurine kopen (schijnt te koop te zijn voor de jacht)

Yolo schreef op 30-09-2021 om 20:43:

[..]

Gewoon je man om de auto heen laten piesen (bespaart gelijk water door het niet hoeven doortrekken😜), dat houdt de steenmarter op afstand. Of een fles dierenurine kopen (schijnt te koop te zijn voor de jacht)

Fantastisch ik zal het hem vertellen. Oja de auto staat wel in de garage . Hoop dat hij een ander dak uitzoekt.  Was wel een mooi beestje. 

Sorry, ik had even een leven zonder forum en weinig tuin, veel werk en dingen doen met de kinderen.
Nu denk ik al dagen 'ik moet nodig bijlezen, hoe zou het met iedereen zijn?' maar ik hik er steeds harder tegenop omdat ik weet hoeveel posts ik ongelezen zal hebben
. Hahah, 97 dus
Maar nu zag ik dit en dat moest ik toch echt komen posten.
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/130152/Een-doorbraak-in-Vlissingen-water-uit-de-Westerschelde-doet-Japanse-duizendknoop-de-das-om
Nu dus nog 97 posts bijlezen... tot over een week ofzo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.