Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het nieuwe TegenTegelTuinen topic deel 2

Netherfield schreef op 12-03-2026 om 10:56:

Ik schrok zo van het plaatje dat ik het filmpje niet gekeken heb.

hahaha. 

Op de voorgrond en rechts, nog net een randje in beeld, zijn ook nog borders. Dus er komt uiteindelijk nog allerlei groen ook voor die tegels. 

Mss kan ik je een beetje geruststellen  

Netherfield schreef op 10-03-2026 om 14:05:

Ik zag hommels in de tuin!

Leuk!

Ik heb ze ook al gezien

Ze hebben het zwaar dus goed dat er mensen zoals u zijn die planten voor ze hebben staan. 

de tuin is heerlijk nu. Alle bollen komen uit de blauwe regen groeit als kool. Vlinders, hommels, vogels (en radio nl want ze zijn bij de buren aan het verbouwen ). 

IMG-7763.jpg

De kersenboom staat in de bloei

IMG-3041.jpg

We krijgen veel appels dit jaar denk ik!

Netherfield schreef op 25-04-2026 om 09:58:

IMG-3041.jpg

We krijgen veel appels dit jaar denk ik!

Ja hier ook weer. Vorig jaar ook 15 kilo appels gehad

weer eens wat foto’s uit de tuin

IMG-8272.jpg

IMG-8274.jpg

IMG-8273.jpg

IMG-8271.jpg

IMG-8270.jpg

Dit bijenhotel staat er sinds 14 april:

IMG-3053.jpg

Netherfield schreef op 01-05-2026 om 11:45:

Dit bijenhotel staat er sinds 14 april:

IMG-3053.jpg

Wat tof dat je dit doet!

yay weer tuin foto's. Ik zal binnenkort ook wat fotos maken. Ik merk bij ons overigens dat de tuin mega droog is. Kom maar door met de regenbui. 

We hebben een stukje waar alle bodembedekkers zijn verdwenen deze winter dus daar nog iets leuks voor betekenen. (De lavendel op dat stuk gaat dan weer fenomenaal).

Dit weekend zijn mijn tuinklusjes: snoeien en leiden van de Wisteria en Akebia, uitstrooien van lavameel en het uitplanten van éénjarigen. Ik kocht fuchsia’s, scaveola, verbena, petunia, lobelia en kaapse violen. Ik heb ook nog 30 hanggeraniums die staan te wachten tot de violen uitgebloeid zijn. Dat is een klusje voor volgend weekend. Wat zijn jullie weekend tuinierplannen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.