Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het digitale Hondenveldje 🐶

Alvast een topic voor de (on)trouwe viervoeter en hun baasjes! 

aaah zo leuk!! congrats 🥳 
8 pups, écht veel, of is dat voor teckeltjes niet ongebruikelijk? nu ja enjoy het baby roedeltje!

Gefeliciteerd arnica 

🍰 party time
Puber witje is vandaag 2 jaar 

safari schreef op 25-07-2021 om 00:29:

aaah zo leuk!! congrats 🥳
8 pups, écht veel, of is dat voor teckeltjes niet ongebruikelijk? nu ja enjoy het baby roedeltje!

Het zijn standaards. Gemiddelde nestgrootte ligt tussen de 4 en 8 pups. Hoe kleiner (dwergjes en kaninchen) hoe kleiner de nesten. Dank je, ik ben heel benieuwd hoe ze uitgroeien, hopelijk kan ik er een paar volgen.

Gefeliciteerd Arnica !  is de teef ook bij jou, of is de dekreu van jou?  Ruw, lang of kortharig? Hebben ze een stamboom?

geboorteaankondiging-4673396_1920.jpg

Beterlaat2021! schreef op 25-07-2021 om 11:05:

Gefeliciteerd Arnica ! is de teef ook bij jou, of is de dekreu van jou? Ruw, lang of kortharig? Hebben ze een stamboom?

Nee teef is niet van of bij mij, ik heb alleen reuen. Beide ouderdieren hebben een kwalificatie op show en de voor het ras benodigde testen op erfelijke ziekten gehad. Beiden hebben een stamboom dus de pups krijgen ook een keurige stamboom Bovendien heb ik er alle vertrouwen in (dat vind ik erg belangrijk) dat de teef-eigenaar de pups een stabiele basis meegeeft. Het zijn langharen. Alle pups zijn gereserveerd.

Jullie jonge hondenverhalen zijn zo herkenbaar! Wij vonden het vroeger ook leuk om onze jonge honden nieuwe dingen te laten zien en ervaren, daar konden we zelf ook van genieten. 
Nu is het slapen, eten, slapen,... haha... En bezorgdheid.
Met het mooie weer de afgelopen dagen had ons senior meisje een beetje een diepe snuivende ademhaling tijdens het slapen, werd ik ongerust van. Twijfelen over wel of geen dierenarts, je kent het wel waarschijnlijk. Maar voor de rest doet ze gewoon normaal, en nu is het weer over 🤪 Gek word ik er soms van 😬 

Klinkt heel goed, Arnica!  Veel plezier  met het op afstand volgen van de pups.

arnica25 schreef op 24-07-2021 om 23:53:

Wij kunnen aan de beschuit met muisjes. Mijn oudste teckel is gisteren pappa geworden van 8 prachtige pups. 6 rode en 2 black and tan. 5 zoons en 3 dochters.

Oooh wat leuk! Kan je al een foto plaatsen? 🥰

Dutchgirly schreef op 25-07-2021 om 17:39:

[..]

Oooh wat leuk! Kan je al een foto plaatsen? 🥰

Nee helaas nog niet.

Lemoos

Lemoos

25-07-2021 om 22:08 Topicstarter

teckeltjes in puppyformaat 🥰
Proficiat met papateckel Arnica

Wat leuk Arnica baby teckeltjes 
Gefeliciteerd!

Lemoos

Lemoos

31-07-2021 om 21:51 Topicstarter

zijn er al foto’s van de teckeltjes? Niet nieuwsgierig of zo 

jaaa puppyspam❤️😍

Nee nog geen foto's. Ik krijg wel om de paar dagen via whatsapp filmpjes van de glimwormpjes. Kan er uren naar kijken😍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.