Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Black Friday


Mija

Mija

27-11-2023 om 14:59 Topicstarter

MRI schreef op 27-11-2023 om 11:58:

Drie cursussen: illustreren, collages maken en creatief schrijven.
Ik heb al te veel spullen, maar kan me het genoegen van zo'n activity tracker aanschaffen heel goed begrijpen. Beweeg ze, Mija!

Wat leuk! Daar zou ik niet opgekomen zijn, cursussen met Black Friday korting!!!!

Fenyw schreef op 27-11-2023 om 12:57:

Drie maanden Bookchoice voor €1. Leuk, maar de aanbieding vorig jaar was een heel jaar voor €20. Dat had ik liever gehad 😉.
Kapper had mij een bepaalde krultang aangeraden en daar ging bij de Douglas 17% van af én ik had een tegoed van €5 gespaard wat er af ging.
O ja en ik heb een beautyblender gekocht, de oude is echt helemaal op.
Allemaal niet heel spannend en ook dingen die op mijn lijstje stonden.

Bedankt voor de bookchoice tip! Ik was ook aan het wachten op de aanbieding van vorig jaar maar kon niks vinden. Maar door jouw tip ben ik echt op zoek gegaan naar die aanbieding. 

2 hoofdkussens. Cloudpillo had (of heeft) een 1+1 gratis actie dus voor man en dochter gehaald. Ik heb er al een tijdje 1 en vind het echt fijn slapen

Verder nog een airfryer, de oude was aan vervanging toe   

Oh en nog wat kleding; ik had al een tijdje wat in m'n winkelmandje zitten maar twijfelde (want; dure maanden). Maar nu zag ik dat ik €100 korting had dus toch maar besteld

Mija

Mija

27-11-2023 om 15:08 Topicstarter

Ik zie dat veel van jullie ook dingen kopen die ‘toch al op het lijstje staan’. Ik koop eigenlijk tijdens kortingsacties ook nooit dingen die ik toch al niet wilde hebben. Ik stel wensen gewoon wat uit in de hoop dat ik wat kan besparen. Of ik koop een luxere versie dan die ik zonder korting gekocht zou hebben. Dat sporthorloge was er links- of rechtsom toch wel een keer gekomen. 
Het voelt wel als verwennerij 😃. Leuk om te lezen waar jullie jezelf (of anderen, in het geval van cadeautjes) mee verwend hebben!

Een combimagnetron en een nieuwe kipling tas met 60%korting 

Een broek, een blouse en een trui. Zaten al even in het winkelmandje. Zag dat ik er 20% korting op kreeg. Geen hele spannende korting maar wel leuk meegenomen.

Ik heb een telefoon gekocht die van 179 naar 119 was afgeprijsd. Is voor mijn oudste, voor als hij binnenkort eens alleen mag thuisblijven. Ook een paar accessoires aangeschaft met 20% korting.
En ziggo gebeld over de black Friday actie. En als bestaande abonnee kon ik alsnog ruim 50% korting krijgen voor de komende 9 maanden.

drogisterij spullen aangevuld bij de kruitvat. 5x oral b tandpasta, 8 fa douchegel en 2 pakjes met scheermesjes (eigen merk) met 43 euro korting. Ik heb de kast weer vol voor de komende maanden. 
En inderdaad wat sint kadootjes met korting. 

flesje parfum

Letterlijk álle Sintcadeaus. Man wilde graag een nieuwe tablet en die moest ik online bestellen, dus toen meteen maar de rest besteld. Soms met korting (bijvoorbeeld op Lego bij Amazon), soms zonder. De pakketbezorger komt hier de komende dagen elke dag, vermoed ik  

Kleding met 30% korting, 2 Nike sneakers waar ik al een hele tijd op zat te azen met in totaal 80,- euro korting. En een Videoland abonnement (die wilde ik eigenlijk pas in december doen, maar ik zag hem nu voor 2,99 ipv 4,99 voor 6 maanden).

Ik verheug me op een nieuwe lading haakwolletjes. Het is er echt weer voor. Morgen arriveert het  Ik wil een lichtketting omhaken, zodat het snoer lijkt op een tak met blaadjes eraan en dan om de lampjes heen bloemetjes haken. Ik heb eindelijk een lichtslinger gevonden die in het stopcontact gaat in plaats van batterijen te verslinden, met dank aan het Kerstassortiment natuurlijk. 

Lekkker zeg! Ik heb vandaag nog heel veel kerstcadeautjes met korting kunnen kopen, dankzij Black Friday/ Cyber Monday. Scheelde toch vaak 30% of meer. 

Drie kilometer haakgaren bij Hobbii

Sinterklaascadeautjes met korting (artikelen die ik al in de gaten hield qua prijzen) en kleding bij Esprit met 40% korting en dingen als shampoo en tandpasta met flinke kortingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.