Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

18-09-2026 om 11:43 Topicstarter

shopping?q=tbn:ANd9GcTmFDmqkFXIKhxDHdanBw68RNBT8U8SaWITpbD8JYgs2ennpOFIn58W14HOBUIoOgTDPWUXuAW2jnTRzQ1Pm_TseXprfra_K9eRWOmQzLimdGJGCFgspbI&usqp=CAc

Zo'n  gave steelpan, van Corning, voor  € 3,50.  

(Lijkt me geschikt voor kaasfondue op een electrisch kookplaatje. )

(Staat op  Marktplaats voor   €16,50) 

Jullie nog iets leuks gescoord?

Ja! Ik heb iets leuks gevonden waarnaar ik al heel lang op zoek was! Het is een glazen kaarsenhouder waar je water in kunt doen, niet voor drijfkaarsen maar voor lange dinerkaarsen. Naarmate de kaars opbrandt, komt deze vanzelf hoger te drijven. Anyway moeilijk uit te leggen maar ik ben er blij mee 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

18-09-2026 om 11:53 Topicstarter

Leuk is dat  hè?  Tis altijd moeilijk om iets specifieks te vinden bij de Kringloop.  Je moet gewoon snuffelen.   Niet even een 'blauwe theepoot'  gaan halen bij de Kringloop, want  die is er dan niet!~ 

Ik bedenk meestal wel van tevoren wat ik wil zoeken, anders zie ik door de bomen het bos niet meer in de winkel. 

Dat kan kleding zijn, servies, een specifiek meubel, etc. Ik vind het nu leuk om CD's te kopen voor mijn radio-CD-speler. Die kosten bijna niets meer. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.