Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!

Wat een prachtige jurk! Vijfentwintig euro alstie er ongedragen uitziet vind ik dan ook niet gek.
Ik vond 'de goede gids voor een duurzaam leven' (Marieke Eijskoot) voor 1,40. Dat vond ik dan weer te laag geprijsd, maar compenseerde mooi mijn Marokkaanse verzilverde thee/koffiestel waar ik met 58 euro voor mijn gevoel iets teveel voor betaalde. 
Uiteindelijk zag ik bijna dezelfde set op etsy voor 90 euro, dus dat viel ook mee. 

Vandaag vroeg uit de veren om naar de kofferbakmarkt in Maspalomas (Gran Canaria) te gaan.

Weinig interessants, sommige dingen mogelijk inmiddels illegaal om te exporteren (in hars gegoten zeepaardjes) en het enige kledingstuk dat me interesseerde was te klein.

Jammer, maar helaas.

Poezenmeisje schreef op 07-09-2025 om 23:51:

Vandaag vroeg uit de veren om naar de kofferbakmarkt in Maspalomas (Gran Canaria) te gaan.

Weinig interessants, sommige dingen mogelijk inmiddels illegaal om te exporteren (in hars gegoten zeepaardjes) en het enige kledingstuk dat me interesseerde was te klein.

Jammer, maar helaas.

Wat jammer. Toen ik in Spanje was heb ik de gaafste rommelmarkt in mijn leven ongeveer meegemaakt 

Een vintage tafeltje van Willem Rietveld voor Auping voor een tientje. Buizen poten blinken weer en helemaal kaalgeschuurd. Ik ga m zwart verven want dat past leuk bij de stoelen van Gispen die ik heb.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

08-09-2025 om 08:41 Topicstarter

Jij hebt er oog voor, Miss Bobby!

Anna76 schreef op 31-07-2025 om 13:17:

[..]

Leuk! Maar dat watert toch helemaal niet af? Of maak je er gaatjes in?

Nee dat watert niet af maar er staan petunias en geraniums in en dat zijn zuipschuiten. Het balkon is overdekt, balkon van de bovenburen, dus er komt ook geen regen in. 

MissBobby schreef op 08-09-2025 om 07:29:

Een vintage tafeltje van Willem Rietveld voor Auping voor een tientje. Buizen poten blinken weer en helemaal kaalgeschuurd. Ik ga m zwart verven want dat past leuk bij de stoelen van Gispen die ik heb.

Heb je een foto klinkt leuk!

GroenTuintje schreef op 08-09-2025 om 19:39:

[..]

Heb je een foto klinkt leuk!

Wel een link want plaatjes plakken lukt me maar niet….

https://stobber.squarespace.com/zitmeubels/gispen-tafeltje

In de link staat Gispen maar dat is t niet. Dit is overigens niet mijn tafeltje maar gewoon een foto van internet maar het is wel dezelfde. 

MissBobby schreef op 09-09-2025 om 08:55:

[..]

Wel een link want plaatjes plakken lukt me maar niet….

https://stobber.squarespace.com/zitmeubels/gispen-tafeltje

In de link staat Gispen maar dat is t niet. Dit is overigens niet mijn tafeltje maar gewoon een foto van internet maar het is wel dezelfde.

Okay leuk ding

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

09-09-2025 om 10:38 Topicstarter

DSCF2259+-+kopie.JPG?format=1000w

Wat bijzonder en zo leuk dat jij dat herkent!

Bedankt voor t plakken van de foto!

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

15-09-2025 om 11:29 Topicstarter

550x829.jpg

Ziet er ongebruikt uit          € 2,50....

Volgende week beheer ik weer de puzzels en spellen op de rommelmarkt van de kerk. Gezellig altijd, veel te halen voor weinig

nlies schreef op 15-09-2025 om 12:58:

Volgende week beheer ik weer de puzzels en spellen op de rommelmarkt van de kerk. Gezellig altijd, veel te halen voor weinig

Leuk een kerkenmarkt waar is die?

Tuinstoel voor €7,50. Lijkt op exemplaren die nieuw €70 zijn. Zag ook iemand lopen met een ventilator. Mijn buitenhetseizoen ventilator was ooit ook iets van €7,50

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.