Huis, tuin en keuken
Beterlaat2021!
17-08-2021 om 12:11
Alles over de Kringloop, kom maar op!
Goedendag!
Op 'het andere forum' stond ook een topic over Kringloopwinkels. Hier nog niet, dus ik dacht, vooruit!
Vertel hier je vondsten, tip goede winkels enzovoorts.
Mijn laastste vondst dateert alweer van maanden geleden.
Vier mooie porseleinen Ikea schaaltjes,wit met een grijs motiefje, ongebruikt. Ik was er niet naar op zoek, maar wel blij mee. Iedere ochtend komen ze weer te voorschijn voor het ontbijt.
(Vervolgens mijn ratjetoe van plastic en glazen schaaltjes naar de Kringloop gebrácht!)
Nou heb ik er vorige week een gebroken.... grrrrr. Drie is ook geen aantal... Ikea heeft ze niet meer.
( Wel deze :
https://www.ikea.com/nl/nl/p/stilenlig-schaal-bladpatroon-wit-groen-20483455/
en die vind ik ook heel fraai, maar ja,daar gaat dit topic niet over...)
Maak iedereen hier jaloers met je vondsten!
Poezenmeisje
10-07-2025 om 18:35
Ik heb een hele goede kringloopdag gehad. 😃
Wat servies, boeken, een armband, een zonnebril,een Minnie Mouse wintermuts en een spiksplinternieuwe kattenrugtas met (slechte) speakers. De vissengraat eraan is een los minitasje.
Van die rugtas had ik de handtasversie jaren geleden al bij een kringloop gekocht.
Totale schade vandaag 15 euro.
Beterlaat2021!
10-07-2025 om 18:53
Jij bent een goede snuffelaar, Poezenmeisje. Is dat nou een kinder-rugzak of voor een volwassene?
Poezenmeisje
10-07-2025 om 20:12
Dit is formaat middelbare school.
Ik weet nu al dat hij met me meegaat op vliegvakantie.
😊
Poezenmeisje
10-07-2025 om 23:18
GroenTuintje schreef op 30-06-2025 om 07:04:
[..]
Dat is toch geen etui maar een opbergdoosje?
Die ik heb lijkt op een dubbelzijdige doek met afdruipfunctie. Geen doos.
GroenTuintje
11-07-2025 om 06:34
Poezenmeisje schreef op 10-07-2025 om 23:18:
[..]
Die ik heb lijkt op een dubbelzijdige doek met afdruipfunctie. Geen doos.
Ah okay 
door dit topic heb ik zin in de kringloop
. Maar we gaan toch op vakantie en daar kun je ook lekker struinen bij buiten rommelmarkten
Auwereel
25-07-2025 om 14:50
Een leuk nieuw setje voor yoga gescoord bij de kringloop. Hopelijk zit het shirtje niet te strak, maar te los waarbij ik (bij de shirts die ik al heb) met mijn neus in mijn shirt hang met de downward facing dog is ook niet fijn! En met korte mouwtjes, precies wat ik wilde. En een grappig gekleurde broek met daarin ook kleur die in het effen shirtje terugkomt.
En nog een wat dunnere broek gescoord, de broeken die ik in mijn kast heb hangen zijn bijna allemaal of te warm of veel te groot. Maar een echte flodderbroek waar ik naar op zoek ben, hadden ze niet in mijn maat bij de kringloop, daar moet ik nog naar een andere kringloop of naar een gewone winkel.
Beterlaat2021!
30-07-2025 om 15:31

Een Postcode Loterij rugzak, (uit 2018), ongebruikt! Ik heb 3 rugzakken (...), maar daar past mijn laptop niet in, in deze wel... Ik vond de oranje voor 8,99 !
Binnenkort moet hij mee als handbagage in het vliegtuig.
oudmaarnognietkoud
31-07-2025 om 12:51
Een soepterrine met deksel voor 2 euro. Cremekleurig met gouden randjes en bloemetjes. Ik gebruik die als plantenbakjes op het balkon.
Staat heel gezellig.
Anna76
31-07-2025 om 13:17
oudmaarnognietkoud schreef op 31-07-2025 om 12:51:
Een soepterrine met deksel voor 2 euro. Cremekleurig met gouden randjes en bloemetjes. Ik gebruik die als plantenbakjes op het balkon.
Staat heel gezellig.
Leuk! Maar dat watert toch helemaal niet af? Of maak je er gaatjes in?
Beterlaat2021!
09-08-2025 om 11:47
Met vriend naar de kringloop voor een fluitketel... De Lapin van de HEMA voor 3,99.

Zagen we toch nóg zo'n rugzak staan :

Nu heeft hij er dus ook een, de rode! Zijn we een écht ANWB koppeltje....
Drakenvlieg
05-09-2025 om 14:43
Bij de kringloop deze jurk 👗 gevonden voor 25€. Gloednieuw.
Voor mij nog een heel bedrag, maar toen ik ging Googlen op de maker (Joseph Ribkoff) kwam ik zulke pittige prijzen tegen dat ik 'm toch meegenomen.
(de niet mode kenner in mij had nog nooit van die naam gehoord)
En omdat hij perfect paste en ik 'm leuk vind
.
Ginevra
05-09-2025 om 14:56
Drakenvlieg schreef op 05-09-2025 om 14:43:
Voor mij nog een heel bedrag, maar toen ik ging Googlen op de maker (Joseph Ribkoff) kwam ik zulke pittige prijzen tegen dat ik 'm toch meegenomen.
Leuk, Ribkoff is idd best een prijzig merk, doet ook nog aardige prijzen op Vinted. Leuke vondst bij de kringloop maar de medewerker in kwestie wist dus ook wel wat hij/zij in handen had ![]()
Drakenvlieg
05-09-2025 om 15:00
Ginevra schreef op 05-09-2025 om 14:56:
[..]
Leuk, Ribkoff is idd best een prijzig merk, doet ook nog aardige prijzen op Vinted. Leuke vondst bij de kringloop maar de medewerker in kwestie wist dus ook wel wat hij/zij in handen had
Ja, bij die Kringloop weten ze de prijzen wel van merkdingen.
Dat van Vinted is goed om te weten. Als ik erop uit gekeken ben (je weet maar nooit) dan is dat een mooie optie.
Beterlaat2021!
05-09-2025 om 15:26
Dat googlen achteraf is leuk! Maar de Kringloops doen dat zelf ook steeds meer.
Dan staat er iets moois, met een kaartje erbij wie het ontworpen heeft of hoe oud het is. En natuurlijk een behoorlijke prijs.
Laatst zag ik nog ergens een tamelijk versleten 'vintage IKEA' stoel, voor € 150,00.
GroenTuintje
05-09-2025 om 20:26
Drakenvlieg schreef op 05-09-2025 om 14:43:
En omdat hij perfect paste en ik 'm leuk vind.
Nog nooit van dat merk gehoord, maar wat een prijzen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.