Gezondheid en welzijn
Ninoea
23-05-2026 om 04:52
Wie geniet er nog meer van het zomerse weer?
Er is al een topic voor mensen die een grafhekel hebben aan de zomer. Dit topic is juist bedoeld om de zomer te bejubelen. Voor alle mensen die al maanden toeleven naar de zomer of het zomerse weer gewoon lekker vinden.
Ninoea
23-05-2026 om 04:54
Ik trap af. Ik houd van mooi weer. Stikkeheet hoeft van mij niet. Maar tot een graad of 25 a 30 ervaar ik nog niet als stikkeheet. Ik houd ervan om in kort wandelrokje te lopen of fietsen, de zon op mijn benen en armen te voelen met een zacht briesje.
Rekenenisleuktaalook
23-05-2026 om 06:57
Ik heb een beetje een haat-liefde-verhouding met de zomer. Op mijn werk was het meteen te warm vandaag. Maar al het mooie groen in de zon maakt me blij als ik naar buiten kijkt. Zit nu op de camping een dat is heerlijk. Helaas heel vroeg wakker geworden door alle kinderen hier die al een half uur buitenspelen.
Diezijnvanmij
23-05-2026 om 07:45
het leven met kleine kinderen wordt zooooveel makkelijker. Lekker buitenspelen, zand scheppen, sproeiertje aan en ze kunnen zich uren vermaken. Ik heb me voorgenomen er intens van te genieten!
ToetieToover
23-05-2026 om 08:00
Veel van die klachten in dat topic gaan niet zuiver over het zomerse weer, maar over de overlast door het aso gedrag van andere mensen. Ik houd erg van deze periode: mijn hooikoorts is voorbij en de geuren van de planten kan ik weer ongehinderd diep inademen. Ik kan weer wroeten in de aarde, heerlijk een rondje lopen door tuin en dan de tuindictator uithangen waar ik wil (inheemse planten wel of niet toestaan, snoeien en leiden). Naar de vogels luisteren. Gisterenavond een nachtegaal en een koekoek.
Knutselkei
23-05-2026 om 08:17
Ik hou van de zomer. Heerlijk naar buiten zonder vanalles aan te moeten omdat ik t koud heb. Gewoon in mijn shirtje. Snikheet hoeft niet,maar ik kan t wel hebben. Lekker in de tuin werken,mijn gezaaide Dahliabloemen zien groeien. Dat yes, t is gelukt gevoel elke keer.
Broodjebrie
23-05-2026 om 08:21
ik ga hier zo goed op! Gewoon naar buiten zonder een jasje mee te hoeven nemen. Mensen die vrolijker worden. Langer licht. Heerlijk ♥️
Poezenmeisje
23-05-2026 om 08:21
Heerlijk!
En ik vind het ook leuk om te zien dat kinderen weer lekker in het kanaal zwemmen en spelen.
Chipndale
23-05-2026 om 08:27
Heerlijk! Ik word echt blij van mooi weer. Ik vind het niet gauw te warm.
Temperatuur is nu ook al heel lekker. Zit fijn buiten in het zonnetje te ontbijten
OnherkenbaarAnoniem
23-05-2026 om 08:40
Rekenenisleuktaalook schreef op 23-05-2026 om 06:57:
Ik heb een beetje een haat-liefde-verhouding met de zomer. Op mijn werk was het meteen te warm vandaag. Maar al het mooie groen in de zon maakt me blij als ik naar buiten kijkt. Zit nu op de camping een dat is heerlijk. Helaas heel vroeg wakker geworden door alle kinderen hier die al een half uur buitenspelen.
Je post is van 6.57, de kinderen spelen al een half uur buiten? Mag ik zeggen dat ik dat op een camping maar ook thuis echt aso gedrag vindt?
Hier ook deeltijdkinderen van de buurman die naar buiten gaan als ze wakker zijn. Fijn voor mij is dat ze gisteravond om 23.00 nog op de trampoline stonden en dus nu nog niet buiten zijn.
Ik ben op een camping weleens mijn bed uit gegaan om te zeggen dat ik het aso vond. Toen stond ik met mijn tent met kleine kinderen aan de speeltuin en ging een oma even met de ukken van haar zoon uit het huisje naar de speeltuin. Dan konden papa en mama een keer uitslapen. Blerden die peuter en kleuter mij en mijn kinderen wakker om 06.15! Dat vind ik dus echt aso, zij niet. Moest ik maar niet met een tent op pad als ik zo gevoelig was voor geluid.
Ted68
23-05-2026 om 08:45
Heerlijk; de zomer. Vannacht tot 2 uur in de tuin gekleistert met man en vrienden….Heerlijk, die avonden….
Dolfje
23-05-2026 om 09:14
Ja hier ook zomer liefhebber. Vooral nu in het weekend. Komende week op het werk zal het wel afzien worden maar dan doen we alles maar een tandje rustiger. Mijn werk heeft geen airco helaas.
nlies
23-05-2026 om 09:52
Blij met de zomer, hekel aan airco. Die staat altijd te koud afgesteld, zodat iedere keer naar binnen of naar buiten gaan een klap in je gezicht is.
Poezie
23-05-2026 om 10:32
Hier ook een zomerliefhebber. Van mij mag het iedere nacht regenen als het overdag maar lekker warm en zonnig is 
Broodjebrie
23-05-2026 om 11:01
Poezie schreef op 23-05-2026 om 10:32:
Hier ook een zomerliefhebber. Van mij mag het iedere nacht regenen als het overdag maar lekker warm en zonnig is
Precies dit