Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Gefeliciteerd met je kleine meisje! Heel veel geluk en vooral gezondheid en Millie-wijsheid voor kleintje.

gefeliciteerd 

Van harte Regendrup! Dat jullie dochter maar gezond en liefdevol op mag groeien.

gefeliciteerd . Fijn dat het goed gaat!

Gefeliciteerd Regendrup! 

Fijn Regendrup, gefeliciteerd!

Natuurlijk ben ik ook blij voor Regendrup maar ik heb haar een PB gestuurd om haar te feliciteren met de geboorte van haar dochter. Ik vind het persoonlijk niet zo gepast om dit topic nu vol te zetten met felicitaties voor Regendrup. Dit topic gaat nog steeds over Millie en wat een sterke en geweldige vrouw zij was. Mooi dat Regendrup haar dochter naar Millie vernoemd heeft maar laten we dit topic nu weer over Millie gaan. Ik weet het niet maar ik denk dat Millies man er mee vereerd is dat wij hier met zijn allen Millie nooit vergeten . Misschien haalt hij wel troost eruit dat ook wij haar niet vergeten. Dan vind ik het voor die man niet fijn als hij constant moet gaan scollen omdat er alleen nog maar gefeliciteerd wordt getypt. Natuurlijk wens ik oom Regendruk het beste en alle geluk maar als je nog iets wil schrijven in dit topic laat het dan weer over Millie gaan. Ik hoop nu niet dat ik gezien wordt als een kreng maar ik denk aan de nabestaanden die misschien wel alles willen hebben uit dit topic. Ik hoop dat jullie het met mij eens zijn. 

Helemaal eens hoor Watertoren. 
Iedereen bedankt voor de felicitaties, maar dit is inderdaad niet de plek. Wilde jullie alleen op de hoogte brengen. 

Lieve Millie,

gisteren zou je jarig zijn geweest. Ik denk nog heel regelmatig aan je 🙏🏻✨🕯️

Lieve Millie,
Een jaar geleden… zo kort, zó lang!
We hadden je nog zoveel langer gegund met je 2 mooie mannen en poes. Wat zullen ze je vreselijke missen! 

lieve Millie, Hopelijk gaat het goed met je mannen. Het zal een moeilijk jaar zijn geweest met alles voor het eerst zonder jou. ik denk nog vaak aan je, je hebt een steen verlegd. 

Ik denk al de hele week aan je, Millie. En aan jouw twee mannen. Hopelijk heb je het goed, daar waar je bent. Monstertje en Millieman, het zal een vreemde dag zijn, denk ik. Al een jaar zonder Millie in jullie leven van alle dag. Hopelijk redden jullie het goed samen, met Millie in jullie hart. Voor vandaag extra sterkte gewenst.♥️

Ik denk nog steeds aan je lieve Millie ❤️

Ook ik heb weer wat vaker bij je stilgestaan Millie. Ik denk aan jou, je man, zoon en verdere familie 🙏🏻 Een jaar zonder Millie… 🕯️

Jee, wat gaat de tijd toch snel. Zo'n jaar met alle eerste keren zonder Millie. En een jaar in het leven van zo'n klein mannetje. Van 2 naar 3 jaar oud, dat is toch ook een wereld van verschil. Ik denk in deze donkere dagen weer extra aan jullie en hoop dat jullie omringd zijn met liefde.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.