Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Grietje2 schreef op 02-07-2023 om 16:21:

Ze schiet in eens door mijn gedachten ❤️

Hier nog heel vaak in mijn gedachten en doen. Heb de " Milliepower" nogal eens nodig. 

@regendrup, is jullie kindje al geboren? 

Brooklyn28 schreef op 02-07-2023 om 18:18:

[..]

Hier nog heel vaak in mijn gedachten en doen. Heb de " Milliepower" nogal eens nodig.

@regendrup, is jullie kindje al geboren?

Wat leuk dat je eraan denkt! Maar nee, in oktober wordt ze verwacht.

Hier denken we ook vaak aan Millie. Vaak op onverwachte momenten!

❤️

Lieve Millie,
Hier wordt weer aan je gedacht. Je steen ligt nog steeds in mijn rivier te pronken. Hij wordt niet zomaar weggespoeld, en dat voelt op dagen als vandaag als een geruststelling. Ik voel me zo rusteloos, nog ongeveer 9 weken tot ons meisje geboren wordt en zij zal ook een deel van jouw naam gaan meedragen. Ik hoop dat ze ook een deel van jouw wijsheid mag meedragen.

Ik hoop dat alles goed gaat met Millieman en monster! 

♥️

Koolmees13 schreef op 05-09-2023 om 23:45:

♥️

Ze blijft in onze gedachten.  Dat was ze, dat is ze, en dat blijft ze.

@Regendrup, nog een maandje voor jou. De laatste loodjes, zal pittig zijn nu, met de warmte. Hou je haaks! 

♥️

❤️

Verkeerde topic 

Brooklyn28 schreef op 06-09-2023 om 19:00:

[..]

Ze blijft in onze gedachten. Dat was ze, dat is ze, en dat blijft ze.

@Regendrup, nog een maandje voor jou. De laatste loodjes, zal pittig zijn nu, met de warmte. Hou je haaks!

Die hitte had voor mij niet meer gehoeven nee  maar wat lief deze reactie, dankjewel. 

Succes met de laatste weekjes Regendrup! Ben benieuwd of je een deel van Millies echte naam gaat gebruiken (weet niet wat haar echte naam is, maar jij misschien wel) of van haar nick Millie. Maakt verder niet uit natuurlijk, ze zal altijd “onze Millie” zijn! 

Mammoet schreef op 09-09-2023 om 22:45:

Succes met de laatste weekjes Regendrup! Ben benieuwd of je een deel van Millies echte naam gaat gebruiken (weet niet wat haar echte naam is, maar jij misschien wel) of van haar nick Millie. Maakt verder niet uit natuurlijk, ze zal altijd “onze Millie” zijn!

De naam lijkt op Millie. Ik heb inderdaad dezelfde gedachte als in jouw laatste zin. De naam Millie staat voor mij symbool voor de manier waarop zij in het leven stond en de kracht die ze via deze naam naar ons uitstraalde. 

Ons meisje is geboren! 
Wat een droom van een meisje is dit. De rust die zij in het gezin brengt is heerlijk. Grote zus is haar grootste fan en we zijn allemaal stapelverliefd.

Ik denk aan je lieve Millie. 

Regendrup. schreef op 03-10-2023 om 22:27:

Ons meisje is geboren!
Wat een droom van een meisje is dit. De rust die zij in het gezin brengt is heerlijk. Grote zus is haar grootste fan en we zijn allemaal stapelverliefd.

Ik denk aan je lieve Millie.

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, regendrup! Ik wens haar en jullie heel veel geluk, gezondheid en plezier toe. 

♥️

Wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd en geniet van haar!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.