Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


❤️

♥️

♥️

❤️

Millie91

Millie91

20-12-2023 om 22:07 Topicstarter

Het is fijn om de warme berichten te lezen rondom Millie's verjaardag en sterfdag. Dank voor de lieve wensen.

Naar omstandigheden gaat het oke met het monstertje en mij, met ups en veel downs. We hebben gelukkig veel lieve familie en vrienden om ons heen, die er juist in deze donkere dagen extra voor ons zijn.

Het monstertje is inmiddels oud genoeg om zelf over zijn moeder te kunnen praten, ze is bijna dagelijks onderwerp van gesprek en daardoor een actief onderdeel van ons leven. We kijken graag filmpjes en foto's van haar, vooral als ze grapjes maakt of iets geks doet, zo maakt ze hem ook nu nog aan het lachen. We missen haar enorm en het blijft hartverscheurend dat ze haar eigen kind niet ziet opgroeien.

We vinden het waanzinnig mooi om bijvoorbeeld via Regendrup's dochter te zien hoe Millie een blijvende impact op zoveel levens maakt. Voor de feestdagen die er nu aankomen wensen ik jullie toe wat Millie jullie zo vaak toewenste: hou je eigen monsters stevig vast, knuffel ze en geniet van elkaar.

Millieman

Wat lief Millieman dat je ons een update geeft. Millie was een topper, maar jij zeker net zo goed!
Ik wens jullie warme feestdagen die ondanks t gemis heel liefdevol mogen zijn met de mensen die jullie omringen.
 

Lieve Millieman, wat ontzettend lief van jou dat je ons een update geeft over je leven nu, met je zoon. Ben er even stil van. 
Weet dat ze eigenlijk nog dagelijks in mijn gedachten is, en mij zoveel heeft geleerd.
Ik denk aan jullie, en wens je meer dan alle goeds voor nu en de toekomst. 

Dank je wel voor je berichtje Millieman. Wat ‘mooi’ dat jullie de herinneringen aan Millie zo levend houden ook voor jullie monstertje. Maar veel liever hadden jullie Millie deze kerst natuurlijk bij jullie gehad. Veel liefde, steun en warmte toegewenst om deze dagen door te komen. 

Dank je wel voor je berichtje, Millieman. Het doet me goed te lezen dat het oke met jullie gaat en dat Millie via beeld en geluid voor lichtpuntjes zorgt. Het blijft zo onwijs verschrikkelijk oneerlijk dat dat is waar jullie het mee moeten doen, maar wat zou ze stralen als ze jullie samen om haar zou zien lachen. Ze zou barsten van trots, dat weet ik zeker.  

Ik denk een beetje extra aan jullie deze dagen. Het ga jullie goed ❤️

❤️

Millieman, wat fijn dat je een update geeft. Heel veel sterkte deze dagen, en ook hier wordt Millie  niet vergeten.

Oh Millieman, wat superlief dat je de moeite neemt om hier nog te komen schrijven. Wat mooi hoe Millie onderdeel is van jullie leven, hoe jullie hierin een manier vinden om haar dichtbij te houden. Hele dikke knuffel voor jullie!!!  

Millieman en monstertje: ook hier wordt nog steeds aan jullie gedacht. Wat mooi dat Millie door foto’s, filmpjes en gesprekken nog zo aanwezig mag zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.