Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ontroerende foto van jullie samen, Millieman.

Dank voor de update, ik kan niet anders dan jullie veel sterkte te wensen en een virtuele hug te geven. Weet dat ik regelmatig aan jullie denk.
 

Wat ontzettend lief dat je nog een update kwam geven Millieman. Fijn om te lezen dat alle post jullie goed heeft gedaan. Millie leeft zeker voort in vele harten.

Bij de laatste foto moest ik wel even slikken, Millie's mannen. Ik hoop dat Millie ergens mee kijkt en over jullie waakt. 

Wat een mooie fotos!wat een bikkels zijn jullie samen. En wat zal ze trots op je zijn Millieman hoe goed je het doet en hoe liefdevol je voor je monstertje bent. fijn dat jullie veel lieve mensen om Je heen hebt. Veel liefs en al het goeds gewenst 

Wat ontroerend mooie foto’s. En hoe lief dat je ze hier plaats Millieman. Jullie drieën blijven in ons hart.

moest vandaag weer aan Millie denken, toen ik een van mijn kinderen heel hard knuffelde

Saga schreef op 24-02-2023 om 22:10:

moest vandaag weer aan Millie denken, toen ik een van mijn kinderen heel hard knuffelde

🌼

♥️

♥️

lieve Millie, ik hoop dat je op een mooie plek
Bent en mee kan kijken bij je mannen. Je naamgenootje baby Millie is vandaag 9 maanden en ze doet het harstikke goed. Hoop dat ze  net zo’n powervrouw wordt als jij ❤️. Ik denk nog regelmatig aan je x 

Cilly2 schreef op 11-03-2023 om 19:56:

lieve Millie, ik hoop dat je op een mooie plek
Bent en mee kan kijken bij je mannen. Je naamgenootje baby Millie is vandaag 9 maanden en ze doet het harstikke goed. Hoop dat ze net zo’n powervrouw wordt als jij ❤️. Ik denk nog regelmatig aan je x

Ik denk dat "onze" Millie van haar plek, waar die ook is, af en toe kijkt hoe het met jouw Millie gaat. 

Ze is nog dagelijks in mijn gedachten. Weer al drie maanden dat ze niet meer hier is. Ik hoop dat het wat minder donker is voor haar nabestaanden. Al is het nog steeds een intens verdrietige tijd. 

Ik zing regelmatig een lied, fie ik hier gepost heb en Millie ook mooi vond. Dus als ik zing moet ik aan haar denken.

Ik post 'm gewoon nog een keer:


https://m.youtube.com/watch?v=U2cqblTDR8w

❤️

♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.