Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Koolmees13
10-01-2023 om 23:45
Bedankt voor je bericht Millieman. Wat een gemis….
Heel veel sterkte.
Picunia
10-01-2023 om 23:55
Man van Millie, wat beschrijf je mooi hoe het nu met jullie gaat. Millie was inderdaad een bijzonder mens, dat weet jij natuurlijk als geen ander. Maar wij hebben dat ook op dit forum gemerkt en zij wordt nog dagelijks door velen gemist.
Het is nog maar zo kort geleden dat zij jullie heeft verlaten. Veel sterkte voor de komende tijd.
Merel7
11-01-2023 om 07:12
Dank, dank, heel veel dank lieve Millieman.🙏
Je hebt geen idee hoe fijn ik het vind om hier een berichtje van jou te lezen. Het voelt voor mij even alsof Millie weer heel dichtbij is, ik moet zeggen dat voelt fijn en vertrouwd.
Wat een kanjer moet jij zijn. Hoe je over Millie en monstertje praat, dat raakt mij.

Bording
11-01-2023 om 07:33
Merel7 schreef op 11-01-2023 om 07:12:
Dank, dank, heel veel dank lieve Millieman.🙏
Je hebt geen idee hoe fijn ik het vind om hier een berichtje van jou te lezen. Het voelt voor mij even alsof Millie weer heel dichtbij is, ik moet zeggen dat voelt fijn en vertrouwd.
Wat een kanjer moet jij zijn. Hoe je over Millie en monstertje praat, dat raakt mij.
Pas even je laatste zin aan
mamaonbekend
11-01-2023 om 11:12
Bedankt Millieman, heel fijn om een klein beetje te horen hoe het met jullie gaat. Het verdriet is zo groot en niet te bevatten. Maar wat doen jullie het goed! Millie zou zo trots op jullie zijn, en dat wás ze al.
Ik wens jou en monstertje alle kracht om met dit grote gemis om te gaan.
Ik moet ook weer eens denken aan Frans, de lieve zus van Anna die ook overleden was en op Viva schreef. Volgens mij heeft Frans hier ook nog in dit Millie-topic gereageerd. Ook daar ben ik “benieuwd” hoe het gaat, met Anna’s man, zoons en zus en ouders.
Het is zo vreselijk zwaar om zo’n jong iemand in de familie te moeten missen.
Marije08
11-01-2023 om 12:20
Wat fijn om iets van je te horen en dat je de tijd neemt om zo'n uitgebreid bericht aan ons te sturen Millieman. Je schrijft op diezelfde krachtige manier als Millie.
Ik kan me voorstellen dat alles nu inktzwart voelt en het gemis zo groot is. Hoe je samen met monstertje naar haar plek gaat en het gemis al zo kan beschrijven raakt me. Ik wens jullie alle liefde en kracht toe.
Mammoet
11-01-2023 om 12:41
Dank je wel voor het schrijven van zo’n uitgebreid bericht. De liefde voor en gemis van jou en monstertje van Millie stroomt door alle zinnen. Een dikke warme knuffel voor jullie beiden.
watertoren
11-01-2023 om 23:41
Bedankt voor de update man van Millie. Ik ben sinds 7 jaar weduwe. De periode waar jij nu in zit vond ik zelf het moeilijkste. Je leeft dan een beetje in een roes. Je kunt het nog steeds niet echt geloven en je hebt ook veel dingen te regelen. Ga je bv even naar de supermarkt dan moet je honderd keer hetzelfde verhaal vertellen. Ook zullen er mensen zijn die je mijden en net doen alsof ze je niet gezien hebben. Na een tijd wordt dit allemaal minder en sta je niet meer constant in het middelpunt van de belangstelling. Dat zal ook rust geven en helpt bij de verwerking. De pijn om het verlies zal altijd blijven maar de hele scherpe randjes gaan er op den duur wel vanaf en ik hoop dat de zon ook voor jou weer mag gaan schijnen. Heel veel sterkte voor jou en monstertje!
Sarada
12-01-2023 om 11:22
Millieman, wat moeten jullie een twee-eenheid zijn geweest! Zelfs jullie schrijfstijl is hetzelfde
.
Het viel mij inderdaad op dat ze, ondanks alle lichamelijke beperkingen, nog zo goed schreef tot op de laatste dag.
Wat moet het gemis immens groot zijn!
SuzyQFive
12-01-2023 om 17:36
Bedankt voor je bericht, Millieman.
Verdriet zal niet weggaan maar wel minder rauw worden. Mooie herinneringen blijven bestaan.
Wel goed om te lezen dat monstertje zijn eigen manier heeft gevonden om ermee om te gaan. Ik denk dat het ook bijna niet anders kan met zulke ouders.
Veel kracht gewenst nog de komende tijd en de tijd daarna.
Broodjebrie
12-01-2023 om 18:05
Bedankt voor je update millie-man. Heel veel sterkte toegewenst komende tijd.
Earlgreythee
12-01-2023 om 22:20
Dankjewel voor de update, Millieman. Wat schrijf je prachtig en liefdevol over jullie Monstertje en over jouw Millie. Wat vreselijk dat de werkelijkheid zo inktzwart voor je is. En wat bijzonder hoe Monstertje nu omgaat met het verlies van zijn lieve mama.
We denken aan jullie 🙏🏻
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.