Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!

Heel veel sterkte allemaal 💛

gecondoleerd en heel veel sterkte 

gecondoleerd en heel veel sterkte! 

Misschien vindt je ooit de kracht om alles terug te lezen. De bijdrages over het gezin en de wijze woorden zijn liefdevol. Zoveel liefde voor het leven, jullie gezin, de kleine 'Eikel'man, jou en de haar familie.  

Rust zacht lieve Millie ♥️

En hier is dan het bericht waarvan ik hoopte dat het voorlopig nog niet zou komen.

lieve Man van Millie, lief klein monstertje en natuurlijk broer en zus van Millie.
Wat moeten jullie een geweldig mens gaan missen. 

Ik zal Millie herinneren als een inspirerende en dappere vrouw, die alles heeft geprobeerd om haar taak als moeder en vrouw nog heel lang te  kunnen vervullen. Helaas mocht het niet zo zijn.

Lieve Millie, 1000 maal dank voor alles wat je hier met ons hebt willen delen, je hebt op mij een onuitwisbare indruk gemaakt.

Man van Millie, ik wens je heel, heel veel sterkte.

gecondoleerd en enorm veel Sterkte met dit enorme verlies. Wat zullen jullie haar gaan missen.

Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik hoop dat jullie steun vinden bij elkaar. Ik heb heel erg bewonderd hoe Millie met haar ziekte omging en steeds weer nieuwe lichtpuntjes vond.

Gecondoleerd lieve Millie man, monstertje en familie. Wat een verlies! Wij zullen Millie enorm missen. Heel veel sterkte gewenst 

Gecondoleerd.

Wat een schok. Ik word overvallen door het gevoel van gemis. Wat een bijzonder mens was Millie. Ik ga haar echt missen.

Hoe moet het dan voor jullie zijn... .geen woorden voor. 

Sterkte. 

Vaarwel lieve Millie, rust zacht  .

Wat een ontzettend mooie, onroerende post, Man van Millie. Heel veel sterkte met het verlies van je geweldige vrouw die zoveel indruk heeft gemaakt op zoveel mensen. Jij, Monster, broer, zus en poes komen er wel met alle liefde die Millie voor jullie heeft achtergelaten .

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

10-12-2022 om 07:48

Lieve Millieman, monstertje, familie, vrienden,

Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Wat "fijn" dat Millie is weggegleden zoals de dat zelf graag wilde. Het is hier al vaker geschreven: ze heeft een steen verlegd in een rivier op aarde, en zal nooit vergeten worden. 

Rus zacht lieve Millie. Een laatste dank je wel voor het inkijkje in je leven. De liefde voor jouw mannen spatte bij elk bericht van het scherm af. Jouw verhaal doet mij keer op keer beseffen hoe gezegend ik ben.

Oh wat een vreselijk nieuws op deze koude zaterdagochtend.
Gecondoleerd met jullie lieverd.
Wat zal ze hier gemist worden en vooral in jullie gezin.
Via de app had ik van de week nog contact en bleef ze me positief schrijven.
Dag lieve sterkte en top zussie💞

Gecondoleerd! Wat fijn dat Millie nog echt mooie dagen heeft gehad voor ze in slaap viel. Ik wens jullie enorm veel sterkte. En ze zal in mijn gedachten blijven.

gecondoleerd. 
Fijn dat de laatste dagen goede dagen waren met jullie om haar heen. En fijn dat het gegaan is zoals ze wilde. Heel veel sterkte

🥀

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.