Gezondheid en welzijn
Millie91
13-07-2021 om 14:45
Millie, het monster en de strijd voor het leven!
Hi allen,
Hier schrijf ik verder over mijn perikelen rondom zeldzame wekedelenkanker, immunotherapie en mijn gezin. Het is de spin-off van '29 jaar, baby van 6 maanden, en kanker' op Viva. Sowieso hoog tijd voor een nieuw topic, want mijn monstertje is allang geen 6 maanden meer
.
Ervaringsdeskundigen, lotgenoten, meeschrijvers en -lezers, wees welkom om hier met elkaar verder te praten!
Poedelini
10-12-2022 om 08:22
oh millie...
Oneindig veel sterkte millieman en iedereen om jullie heen. 
Arnoldina
10-12-2022 om 08:22
Rust zacht lieve Millie, je hebt een grote indruk op mij gemaakt. Veel sterkte voor alle nabestaanden🥀
Heda
10-12-2022 om 08:28
Lieve Millie man en monster,
Wat een enorm verdrietig bericht, we wisten allemaal dat het eraan zat te komen maar toch hoopten we allemaal dat dit bericht nog heel lang op zich liet wachten. Ik weet niet goed hoe ik de juiste woorden moet vinden maar ik wil wel laten weten dat ik enorm word overspoeld door een gevoel van gemis. Eigenlijk best raar dat iemand die je niet persoonlijk kent, zo'n impact op je kan hebben. Het bewijst maar weer wat een ontzettend bijzondere vrouw Millie is. Millie heeft voor altijd een plekje in mijn hart, ze heeft mij zoveel lessen geleerd. Bedankt daarvoor lieve Millie.
Ik wil jullie enorm veel sterkte en kracht toewensen. En lieve Millie, rust zacht.
Incognito_me
10-12-2022 om 08:35
Wat zullen we haar missen.. De liefde tussen jullie was vanaf t begin voelbaar op t scherm. Ik wens jullie heel veel sterkte en alvast een prachtig afscheid.
Dag lieve Millie ❤️
PrizeHeron68
10-12-2022 om 08:40
Ach lieve Millie-man, monstertje en andere naasten. Heel veel sterkte met dit onmenselijk groot verdriet en verlies. Ik heb er geen woorden voor om uit te drukken hoe graag ik Millie, en jullie, een ander lot had gegund. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze verschrikkelijke tijd.
Lieve Millie, rust zacht. Zoals je gestreden hebt voor dit leven, voor meer tijd met je man en monstertje hoop ik dat je nu zonder pijn en verdriet als een pitbull over je grote liefdes kan waken.
Saila
10-12-2022 om 08:50
Gecondoleerd met jullie verlies. Millie zit bij een heleboel mensen in het hart. Wat een bijzondere vrouw. En wat zullen jullie haar missen. Heel veel sterkte gewenst.
Chipndale
10-12-2022 om 08:52
rust zacht lieve Millie.
Gecondoleerd aan man, monstertje en verdere familie en vrienden en iedereen die. Millie lief had.
Heel veel sterkte voor nu, maar zeker ook voor de tijd die komen gaat
Brooklyn28
10-12-2022 om 08:55
Dag, lieve, lieve Millie. Op weg naar een mooiere, betere plaats waar geen pijn is. Voor altijd in mijn hart..
♥️
Moosey
10-12-2022 om 08:55
Dag lieve Millie 🌼
Millie-man, dank voor het uitgebreide bericht. Wat fijn om te lezen dat ze mooie laatste dagen heeft gehad en dat ze is gegaan zoals ze wilde. Heel heel heel veel sterkte voor jou en je zoon en voor al jullie naasten.
Earlgreythee
10-12-2022 om 09:01
Lieve Millie, rust zacht. Bedankt voor alles wat je ons geleerd hebt! Dankzij jou zal ik me altijd bewust blijven van het voorrecht gezond te zijn.
Lieve Millie-man, Monster, familie en vrienden, gecondoleerd met dit enorme verlies. Heel veel kracht en sterkte toegewenst om dit te dragen. We denken aan jullie! En ik wens jullie een goed afscheid toe.
❤️🕯️🌸🙏🏻
Broodjebrie
10-12-2022 om 09:03
Ik was er al bang voor, wat een verdrietig nieuws. Lieve familie, gecondoleerd en heel veel sterkte.
Rust zacht lieve Millie.
Auwereel
10-12-2022 om 09:05
Beste man van Millie, heel veel sterkte met het gemis. Wij kenden Millie niet in het echt, maar gaan haar wijze woorden missen op het forum. Hoeveel niet te meer haar nabestaanden. Als je niet hebt meegelezen, ik hoop dat Millie je heeft gezegd dat we alle respect hebben zoals je voor haar klaarstond.
ik zal aan haar denken als ik In Remembrance zing: